Gå till innehåll

Sir_TiltALOT & skaz NL200


JGrande

Recommended Posts

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TIIIIIIIIIIIIIILT!!! Låg fan €780 plus innan man ska dra igång en grind nu.. Såklart tappar man 3 inköp på 30min :shock: Kan nu meddela att jag är back €100 på 100st KK denna månad! Blev en fin KK vs 22 idag där han rivrar två-outarn, allin på floppen. Jaja, dagen slutar iaf +€430

 

Åker imorgon till Övik för matchläger. Kommer ha en fotbollsmatch imorn och en på söndag så blir spelfritt imorgon. Får se när jag kommer hem på Söndag och hur pigg jag är för grind, blir nog bara turrar tror jag isf. Kommentera gärna handen här ovan :)

 

19/3: +€105

20/3: -€100

21/3: +€350

22/3: +€235

23/3: +€30

24/3: -€440

25/3: +€230

26/3: -

27/3: +€20

28/3: +€430

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Real Betis - Barcelona 2

Odds: 1.75

Insats: $20

 

Cagliari - AS Roma 2

Lazio - Inter 1X

Odds: 3.59

Insats: $20

 

Birmingham - Man. City 2

Sunderland - WestHam X2

Man. United - Aston Villa 1

Odds: 6.45

Insats: $20

 

 

Start: $300

Status: $200

 

Vore för tråkigt om inte en gick in idag. Nu bär det av till övik, snart match, sjukt taggad! Återkommer imorgon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis lirat dagens första session på ca 1h25min och slutade +€460. Flöt på ganska bra och fick dra ut i nån pott men var favorit i alla andra och dom fick stå. Nu blir det till att göra nån middag, blir kycklingfile med ris och grönpeppersås :) Kommer dra upp grinden igen efter det

 

Har en hand jag undrar över:

 

FI spelar 50/20/5 över 100 händer och är en fisk. FI donkbetar flop och jag slår om för att kolla vart jag står. Han donkbetar halvpott på turn igen, vad gör vi?

 

- DMSPSB sitting in seat 1 with €155.63

- HERO sitting in seat 2 with €140.70 [Dealer]

- EV2B sitting in seat 3 with €29.00

- Ulm02 sitting in seat 4 with €215.38

- jatogg sitting in seat 5 with €101.35

- 1spurs sitting in seat 6 with €78.50

 

EV2B posted the small blind - €0.50

Ulm02 posted the big blind - €1.00

** Dealing card to HERO: :Ac:, :Th:

jatogg folded

1spurs called - €1.00

DMSPSB folded

HERO raised - €5.00

EV2B called - €5.00

Ulm02 called - €5.00

1spurs folded

 

** Dealing the flop: :Ad:, :7d:, :5c:

EV2B checked

Ulm02 bet - €8.00

HERO raised - €24.00

EV2B folded

Ulm02 called - €24.00

 

** Dealing the turn: :8s:

Ulm02 bet - €32.00

HERO ??????

 

Rätt svår hand, vet inte riktigt vad vi kan sätta FI på. Beror väl lite på hur han har spelat innan. Känns som att det enda vi slår här är en bluff. Svårt att se att han har ett sämre ess här. Kankse är tight, men skulle nog folda, och sen försöka hitta bättre läge att stacka av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat 1,5k händer idag, fortsätter att gå tungt, även fast jag bara ligger -$70 atm. Har åkt berg-och-dalbana mellan -$600 och breakeven. Just nu förstår jag inte hur jag har kunnat plussa tidigare. :-P Funderar på att ta spelledigt imorgon och sen ta nya tag på måndag, med ny månad och allt.

 

--

 

Bettingen har verkligen gått åt helvete. Gjorde en tennistrippel igår på $50 som jag torskade. Gjorde även 2 spel idag på PL, på totalt $30 som också gick åt helvete. Har nu $167,75.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Real Betis - Barcelona 2

Odds: 1.75

Insats: $20

 

Cagliari - AS Roma 2

Lazio - Inter 1X

Odds: 3.59

Insats: $20

 

Birmingham - Man. City 2

Sunderland - WestHam X2

Man. United - Aston Villa 1

Odds: 6.45

Insats: $20

 

 

Start: $300

Status: $200

 

Vore för tråkigt om inte en gick in idag. Nu bär det av till övik, snart match, sjukt taggad! Återkommer imorgon..

 

Har också kört på Barca, ser ut att gå vägen. De leder med 2-0 just nu. Har även kört Inter matchen och Villa real matchen.

Dock är det en hel halvlek kvar på barca matchen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då tycker vi ungefär samma! Vilka normalbra har du på din lista då? Jag har ingen större uppfattning om dig förutom att du hade statsen 22/10/1.5 på mina 500 händer. Tycker det är alldeles för vekt spelat, ett tips kan vara att limp/syna mindre, men du kanske har hittat din spelstil som funkar dig :)

 

Angående handen tycker jag att väljer vi att forsätta så är det bara att stacka av. Han pushar nog alla ruterkort 9+ , men samtidigt känns det fel att stacka av ett halvt inköp med en medioker hand då vi kanske nästan drar dött? Skulle vilja ha lite mer kommentarer om handen..

 

Slutade gårdagen +€20 efter jag tappade ett inköp inatt. Ska käka lite lunch nu och sedan dra igång grinden!

 

Jag har inga direkt som jag undviker och eftersom jag inte heller går efter stats så har jag ingen aning om vad 22/10/1.5 betyder. Har alltid kört på reads och känsla, och eftersom jag har varit vinnande i ett par år nu så ser jag egentligen ingen anledning att börja gå efter stats. Även fast det helt klart skulle vara bra för att få lite edge på spelet och enklare reads osv. Men det får bli ett senare projekt. Jag vet inte om jag limp/synar mycket, men ja håller med om att det händer. Det är lite olika beroende motstånd/hand osv, och som du säger så har jag hittat en rätt så fint vinnande spelstil.

 

Du håller ditt nick hemligt fortfarande altså!?

 

Har inga direkta fler kommentarer om handen mer än att ett cb på flop o in med pengarna om han ställer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga direkt som jag undviker och eftersom jag inte heller går efter stats så har jag ingen aning om vad 22/10/1.5 betyder. Har alltid kört på reads och känsla, och eftersom jag har varit vinnande i ett par år nu så ser jag egentligen ingen anledning att börja gå efter stats. Även fast det helt klart skulle vara bra för att få lite edge på spelet och enklare reads osv. Men det får bli ett senare projekt. Jag vet inte om jag limp/synar mycket, men ja håller med om att det händer. Det är lite olika beroende motstånd/hand osv, och som du säger så har jag hittat en rätt så fint vinnande spelstil.

 

Du håller ditt nick hemligt fortfarande altså!?

 

Har inga direkta fler kommentarer om handen mer än att ett cb på flop o in med pengarna om han ställer..

 

 

Okej, bara att fortsätta den stilen då :) Jo, finner ingen anledning att lämna ut det just nu..

 

Kom hem för ca 2h sedan och har väl inte gått sådär jättebra i helgen. Förlorade 2 av 2 och spelet var lite ringrostigt från våran sidan men är för förståligt. Det dryga är att jag har blivit monsterförkyld vilket suger, så pallar verkligen inget lir ikväll, och kommer nog inte bli något imorn heller. Ska försöka plöja igenom lite CR videos och lite annat. Kommer sumera månaden imorgon tror jag.

 

Även sportsbetten går trögt, inte nå riktigt flyt! Men är väl bara att betta vidare antar jag :-) Ska se klart Real Madrid nu och sedan spela lite PS3, bbl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var rätt tiltad igår och slutade på -$740 där jag förlorade två stycken "80-20"-situationer de två sista händerna. Musen åkte in i väggen, så måste fixa en ny.

 

Lirat ca 330 händer idag, blev ca +$330. Tror inte att jag kommer att spela något mer denna månad så kommer att skriva en summering av månaden i nästa inlägg.

 

-

 

Är det här spelet kasst? Har raisat en del på bordet och tagit ner en hel del potter utan showdown, så folk har börjat komma efter mig. Just denna FI spelar 48/27/1.26.

 

Seat 1: MariaMirabel ($197.90 in chips)

Seat 2: uuuuttttt1 ($124.85 in chips)

Seat 3: Herraniko ($106.95 in chips)

Seat 4: HERO [ Jack of Spades,Ace of Hearts ] ($186.00 in chips)

Seat 10: Heimdal1 ($42.35 in chips)

ANTES/BLINDS

Heimdal1 posts blind ($1), MariaMirabel posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

uuuuttttt1 calls $2, Herraniko bets $4, HERO bets $14, Heimdal1 folds, MariaMirabel folds, uuuuttttt1 folds, Herraniko calls $10.

 

FLOP [board cards 3 of Spades,Queen of Diamonds,Jack of Hearts ]

Herraniko checks, HERO bets $22, Herraniko calls $22.

 

TURN [board cards 3 of Spades,Queen of Diamonds,Jack of Hearts,7 of Diamonds ]

Herraniko checks, HERO checks.

 

RIVER [board cards 3 of Spades,Queen of Diamonds,Jack of Hearts,7 of Diamonds,Queen of Hearts ]

Herraniko bets $25, HERO calls $25.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summering av månaden:

 

MTT: +$3,3k

CG: -$2,8k 39,5k händer (NL400 -$1,4k 814 händer, NL200 -$670 27,5k händer, NL100 HU -$740 11,1k händer)

Rb/bonus: +$2,1k

Totalt: +$2,5k

 

Kanske inte stämmer om man lägger ihop allt, då jag har avrundat lite. Men totalen är rätt iaf. Är riktigt missnöjd med min månad, blev dock räddad av rakebacken och MTT-klonken.

 

Målet för nästa månad är att komma på rätt köl igen. Ska försöka analysera mitt spel bättre efter sessionerna. Ska även försöka sluta kolla i PT under sessionerna. Känner att jag är alldeles för resultatfixerad just nu. Slutar oftast inte förrän jag är på plus, vilket ofta leder till att jag tappar mer än nödvändigt. Bättre att lira 500 händer och ta en kort paus och dra upp sen igen, än att lira 2k händer direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2008 inklusive bonusar

Januari: €3193

Feburari: €1199

Mars: €1197

 

Är ca ~$800 på det också. Har haft lite halvtungt nu över ca 50k händer, även fast jag är plus men då man slutar back med KK under Mars månad säger väl det mesta. Mål för april blir väl att försöka få en riktig plusmånad, och utveckla mitt spel mer och mer. Kommer en rakeback på ca 1k€ så ska väl försöka ta klivet upp på NL2 vid 7k-7,5k€. Har gått lite halvtungt då jag försökt ta steget upp denna månad och åkt på mkt skit.. Är plus ca €2k på NL1 men back €1,5k på NL2. Känner att jag kan klara av och lira där, får hoppas jag bara tar steget fullt ut i April :)

 

100 höjdare nu och sedan blir det PS3!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ett whine-inlägg nu. Runt -$1,4k. Skön start på månaden.

 

Kan man få vinna nån gång?

 

Seat 2: Mr.Virpo ($82.10 in chips)

Seat 7: cYrixmorten ($191.80 in chips)

Seat 8: betandopete ($91.25 in chips)

Seat 9: Mr Magur0 ($238.45 in chips)

Seat 10: HERO [ Jack of Clubs,Jack of Hearts ] ($235.00 in chips)

ANTES/BLINDS

betandopete posts blind ($1), Mr Magur0 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

HERO bets $8, Mr.Virpo folds, cYrixmorten folds, betandopete bets $29, Mr Magur0 folds, HERO bets $100, betandopete calls $61.25 and is all-in.

 

FLOP [board cards King of Diamonds,10D,8 of Clubs ]

 

TURN [board cards King of Diamonds,10D,8 of Clubs,4 of Diamonds ]

 

RIVER [board cards King of Diamonds,10D,8 of Clubs,4 of Diamonds,Ace of Hearts ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ Jack of Clubs,Jack of Hearts ]

betandopete shows [ 8 of Diamonds,8 of Hearts ]

 

 

Seat 7: cYrixmorten ($248.15 in chips)

Seat 8: betandopete ($64.00 in chips)

Seat 9: Mr Magur0 ($200.00 in chips)

Seat 10: HERO [ Ace of Spades,King of Diamonds ] ($201.05 in chips)

ANTES/BLINDS

cYrixmorten posts blind ($1), betandopete posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Mr Magur0 folds, HERO bets $8, cYrixmorten bets $13, betandopete calls $12, HERO bets $42, cYrixmorten folds, betandopete calls $36.

 

FLOP [board cards 2 of Hearts,9 of Diamonds,3 of Hearts ]

betandopete bets $14 and is all-in, HERO calls $14.

 

TURN [board cards 2 of Hearts,9 of Diamonds,3 of Hearts,4 of Clubs ]

 

RIVER [board cards 2 of Hearts,9 of Diamonds,3 of Hearts,4 of Clubs,10C ]

 

SHOWDOWN

betandopete shows [ 10S,Jack of Spades ]

HERO shows [ Ace of Spades,King of Diamonds ]

 

 

 

Seat 2: HERO [ Jack of Hearts,Ace of Hearts ] ($215.90 in chips)

Seat 3: skovkaer1 ($80.45 in chips)

Seat 8: hunka3 ($160.50 in chips)

Seat 9: Full27 ($277.65 in chips)

Seat 10: chris_165 ($218.55 in chips)

ANTES/BLINDS

hunka3 posts blind ($1), Full27 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

chris_165 folds, HERO bets $8, skovkaer1 folds, hunka3 calls $7, Full27 folds.

 

FLOP [board cards Queen of Diamonds,Ace of Clubs,8 of Hearts ]

hunka3 checks, HERO bets $14, hunka3 calls $14.

 

TURN [board cards Queen of Diamonds,Ace of Clubs,8 of Hearts,6 of Spades ]

hunka3 checks, HERO bets $32, hunka3 calls $32.

 

RIVER [board cards Queen of Diamonds,Ace of Clubs,8 of Hearts,6 of Spades,5 of Diamonds ]

hunka3 checks, HERO checks.

 

SHOWDOWN

hunka3 shows [ Ace of Diamonds,6 of Diamonds ]

HERO mucks cards [ Jack of Hearts,Ace of Hearts ]

 

 

Så här ser det ut när man väl floppar set. Vet att floppbetarna är för små, men vafan.

 

Seat 2: Count_Bleck ($347.80 in chips)

Seat 8: betandopete ($126.70 in chips)

Seat 9: Mr Magur0 ($556.95 in chips)

Seat 10: HERO [ 4 of Hearts,4 of Spades ] ($228.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Count_Bleck posts blind ($1), betandopete posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Mr Magur0 bets $7, HERO calls $7, Count_Bleck folds, betandopete calls $5.

 

FLOP [board cards 5 of Diamonds,King of Diamonds,4 of Clubs ]

betandopete checks, Mr Magur0 checks, HERO bets $14, betandopete folds, Mr Magur0 folds.

 

 

Seat 2: HERO [ 7 of Hearts,7 of Diamonds ] ($199.00 in chips)

Seat 3: Jakeminator ($318.15 in chips)

Seat 4: hunka3 ($202.60 in chips)

Seat 9: Harppuhuuli ($191.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Jakeminator posts blind ($1), hunka3 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Harppuhuuli bets $8, HERO calls $8, Jakeminator folds, hunka3 calls $6.

 

FLOP [board cards 7 of Clubs,8 of Hearts,5 of Clubs ]

hunka3 checks, Harppuhuuli checks, HERO bets $15, hunka3 folds, Harppuhuuli folds.

 

 

Sen spelar jag väl jävligt dåligt också

 

Seat 2: HERO [ 9 of Hearts,Ace of Hearts ] ($272.35 in chips)

Seat 3: skovkaer1 ($78.45 in chips)

Seat 9: Full27 ($142.15 in chips)

Seat 10: chris_165 ($197.55 in chips)

ANTES/BLINDS

Full27 posts blind ($1), chris_165 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

HERO bets $8, skovkaer1 folds, Full27 bets $13, chris_165 folds, HERO calls $6.

 

FLOP [board cards 3 of Diamonds,Ace of Clubs,King of Spades ]

Full27 bets $21, HERO calls $21.

 

TURN [board cards 3 of Diamonds,Ace of Clubs,King of Spades,Ace of Diamonds ]

Full27 bets $50, HERO bets $237.35 and is all-in, Full27 calls $57.15 and is all-in.

 

RIVER [board cards 3 of Diamonds,Ace of Clubs,King of Spades,Ace of Diamonds,10C ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ 9 of Hearts,Ace of Hearts ]

Full27 shows [ King of Clubs,King of Diamonds ]

 

 

Seat 2: Yitsan ($150.00 in chips)

Seat 3: philip_kef ($140.30 in chips)

Seat 8: sampa10 ($6.40 in chips)

Seat 9: HERO [ King of Hearts,Queen of Clubs ] ($199.00 in chips)

Seat 10: gildor22 ($63.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Yitsan posts blind ($1), philip_kef posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

sampa10 folds, HERO bets $8, gildor22 folds, Yitsan folds, philip_kef calls $6.

 

FLOP [board cards Queen of Hearts,7 of Hearts,9 of Clubs ]

philip_kef checks, HERO bets $14, philip_kef bets $132.30 and is all-in, HERO calls $118.30.

 

TURN [board cards Queen of Hearts,7 of Hearts,9 of Clubs,5 of Clubs ]

 

RIVER [board cards Queen of Hearts,7 of Hearts,9 of Clubs,5 of Clubs,Ace of Spades ]

 

SHOWDOWN

philip_kef shows [ 9 of Spades,Queen of Diamonds ]

HERO shows [ King of Hearts,Queen of Clubs ]

 

 

Seat 1: pasquale3003 ($75.45 in chips)

Seat 2: HERO [ Jack of Diamonds,Jack of Hearts ] ($201.00 in chips)

Seat 3: blackswan85 ($318.75 in chips)

Seat 5: lord8080 ($244.25 in chips)

Seat 10: chris_165 ($184.20 in chips)

ANTES/BLINDS

HERO posts blind ($1), blackswan85 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

lord8080 folds, chris_165 bets $8, pasquale3003 folds, HERO bets $29, blackswan85 calls $28, chris_165 calls $22.

 

FLOP [board cards 5 of Hearts,5 of Spades,8 of Hearts ]

HERO checks, blackswan85 checks, chris_165 checks.

 

TURN [board cards 5 of Hearts,5 of Spades,8 of Hearts,3 of Diamonds ]

HERO bets $50, blackswan85 bets $100, chris_165 folds, HERO bets $121 and is all-in, blackswan85 calls $71.

 

RIVER [board cards 5 of Hearts,5 of Spades,8 of Hearts,3 of Diamonds,8 of Diamonds ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ Jack of Diamonds,Jack of Hearts ]

blackswan85 shows [ King of Hearts,King of Clubs ]

 

 

Seat 1: pasquale3003 ($85.75 in chips)

Seat 2: HERO [ 9 of Hearts,9 of Spades ] ($215.50 in chips)

Seat 3: Tmaxxx33 ($179.00 in chips)

Seat 5: lord8080 ($284.85 in chips)

Seat 10: chris_165 ($175.40 in chips)

ANTES/BLINDS

Tmaxxx33 posts blind ($1), lord8080 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

chris_165 folds, pasquale3003 folds, HERO bets $8, Tmaxxx33 bets $30, lord8080 folds, HERO calls $23.

 

FLOP [board cards Ace of Diamonds,4 of Spades,2 of Spades ]

Tmaxxx33 bets $44, HERO calls $44.

 

TURN [board cards Ace of Diamonds,4 of Spades,2 of Spades,3 of Spades ]

Tmaxxx33 checks, HERO bets $140.50 and is all-in, Tmaxxx33 calls $104 and is all-in.

 

RIVER [board cards Ace of Diamonds,4 of Spades,2 of Spades,3 of Spades,Jack of Diamonds ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ 9 of Hearts,9 of Spades ]

Tmaxxx33 shows [ King of Spades,Ace of Clubs ]

 

 

Här spelar jag så jävla bra, grattis...

 

 

Seat 2: HERO [ 2 of Clubs,2 of Hearts ] ($203.05 in chips)

Seat 3: Tmaxxx33 ($421.30 in chips)

Seat 10: chris_165 ($193.30 in chips)

ANTES/BLINDS

chris_165 posts blind ($1), HERO posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Tmaxxx33 bets $7, chris_165 folds, HERO calls $5.

 

FLOP [board cards 9 of Hearts,King of Clubs,2 of Spades ]

HERO checks, Tmaxxx33 checks.

 

TURN [board cards 9 of Hearts,King of Clubs,2 of Spades,Jack of Diamonds ]

HERO bets $14, Tmaxxx33 calls $14.

 

RIVER [board cards 9 of Hearts,King of Clubs,2 of Spades,Jack of Diamonds,10H ]

HERO bets $25, Tmaxxx33 bets $77, HERO folds.

 

Har antagligen glömt ngn hand också, men orkar inte leta mer.

 

 

 

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Är väl back ungefär 5k nu dom två senaste veckorna.Kanske skulle må bra av att byta site eller ngt. Börjar bli rätt less på att backa iaf.. Kanske skulle ha gått ner till NL100 igen och återfå lite självförtroende. Ska fara iväg o lira lite innebandy nu och sen blire Roma-Man Utd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deeeeeeeeeeg! :-) Gjorde ett jävla chansspel och satsade hcp på united, och den sitter!! $50 på 5.75 i odds, fick typ ut $287

 

Sportbet

 

Start: $300

Status: $437.50

 

 

Är ca €75 för dagen och hade tänkt dra igång en sista session nu, återkommer med update..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en kort session då dom flesta bord hann dö ut, men lyckades plussa två inköp. En fisk donerade €140 med AA vs hans A5o allin pre, bara tacka och ta emot! Totalt 500 händer idag och €278. Ska försöka trycka in lite mer händer imorgon innan Arsenal - Liverpool börjar :-)

1/4: +€278

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuuk bet där :-P Dock jäävligt skönt att de vann. Får hoppas de håller de här nu, guldläge. Kan bli en rolig semifinal mellan United och Barca. Bettingen har börjat gå lite bättre för mig, men är fortf lite efter, ligger runt $240.

 

Ang. pokern så kommer jag fortsätta lira NL200, är ngt överrullad och ligger väl runt ~$10k. Har lite för mkt fritid just nu känner jag så ska försöka fylla upp tiden lite bättre. Ska försöka gymma tre gånger + ett eller två motionspass per vecka. Känner att jag "tänker" lite för mkt poker just nu och spelar även fast borden inte är särskilt bra. Sen vore det ju jävligt skönt om man kunde få lite medrigg :-P

 

Ska fixa lite fika nu, sen blir det sömn. Gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur jävla äcklig granne får man ha som börjar spela nå jävla Hey There Delilah halv 7 på morgon?!)=("/%)"= :shock: Finns inget som tiltar mig mer än att inte få sova ut ordentligt.. Nu är ju vädret bra iaf så får bli att käka lunch ute på city idag! Såg att jag hade träning ikväll halv 8 så ska försöka trycka in några händer innan det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade nyss en session på ca 35min och spelet var inte vackert och väldigt ofokuserat så blir automatiskt att man backar €200. Ska städa lägenheten och sedan fara ut och ta en fika, sedan ta igen backen! :twisted:

 

FI spelar 40/21/1.3 över 2k händer och jag har har fisknote på honom. Vad gör vi efter hans andra miniraise?

 

 

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

Hero (€101.50)

UTG+1 (€67.33)

CO (€101.14)

BTN (€135.86)

SB (€43.50)

BB (€175.98)

 

Pre-flop: (€1.5, 6 players) Hero is UTG Q:club: Q:heart:

Hero raises to €4, 4 folds, BB calls €3

 

Flop: J:spade: T:diamond: 6:spade: (€8.5, 2 players)

BB checks, Hero bets €6, BB raises to €12, Hero raises to €38.25, BB raises to €64.5,Hero ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror många säger "push" här men jag gillar nog att vika.

Känns som att vi är slagna alltför många gånger här.

 

Hur slutade handen?

 

BB checks, Hero bets €6, BB raises to €12, Hero raises to €38.25, BB raises to €64.5

 

Här får du reda på att han har en hand.

Du testar vattnet och slår om till 38.25.

 

När han sedan slår 64.5 känns det som att han bekräftar att han har en bra hand.

Tror detta är ett läge då vi i 9/10 ligger under. menmen, vad vet jag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror många säger "push" här men jag gillar nog att vika.

Känns som att vi är slagna alltför många gånger här.

 

Hur slutade handen?

 

BB checks, Hero bets €6, BB raises to €12, Hero raises to €38.25, BB raises to €64.5

 

Här får du reda på att han har en hand.

Du testar vattnet och slår om till 38.25.

 

När han sedan slår 64.5 känns det som att han bekräftar att han har en bra hand.

Tror detta är ett läge då vi i 9/10 ligger under. menmen, vad vet jag ;)

 

Vi lägger oss inte punkt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tycker alltså inte att han 4bet säger att han har vårat överpar slaget?

 

Absolut inte, speciellt då det står att han är fisk(skulle iofs inte kunna tänka mig att någon annan än en fisk kan spela sådär). Sen kan han sitta med färgdrag och alla möjliga stegdrag. Sen måste han lägga in mindre än 60 på en pot på ca 200. 1/3.3 för syn. Har vi i snitt över 30%, svar ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut inte, speciellt då det står att han är fisk(skulle iofs inte kunna tänka mig att någon annan än en fisk kan spela sådär). Sen kan han sitta med färgdrag och alla möjliga stegdrag. Sen måste han lägga in mindre än 60 på en pot på ca 200. 1/3.3 för syn. Har vi i snitt över 30%, svar ja.

 

Påstår ifs inte att han är slagen... men med 1,3 (eller va det nu var) i agg höjer man inte många drag... speciellt inte två ggr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstår ifs inte att han är slagen... men med 1,3 (eller va det nu var) i agg höjer man inte många drag... speciellt inte två ggr

 

Kan inte med pokertracker/pokeroffice eller vad det nu är. Men en fisk borde kunna göra i princip vad som helst när som helst. Borde man inte måsta spela ett bra tag för att se att han inte degar med fdraw, str8 draw? Vet inte hur länge han har spelat heller.

 

Iofs så så har vi klockrent över 30% fortfarande oavsett. Finns inte lägg här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en kort session då dom flesta bord hann dö ut, men lyckades plussa två inköp. En fisk donerade €140 med AA vs hans A5o allin pre, bara tacka och ta emot! Totalt 500 händer idag och €278. Ska försöka trycka in lite mer händer imorgon innan Arsenal - Liverpool börjar :-)

1/4: +€278

 

Grattis till Bettingvinsten. Jag och ture började våran bettingkarriär igår(nästan första gången faktiskt, så mkt EV-:)) Jag satte 160 euro på barca och det gick ju hem och ture satte multiple på vinst United, Barca gick ju hem det med :). 61 euro på Arsenal ikväll, GO GUNNERS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...