Gå till innehåll

Sir_TiltALOT & skaz NL200


JGrande

Recommended Posts

-$720 för dagen, 1,1k händer. Ungefär så här det sett ut:

 

Seat 3: jules85 x ($327.05 in chips)

Seat 5: HERO [ King of Clubs,King of Diamonds ] ($212.35 in chips)

Seat 6: bjorn221 ($246.05 in chips)

Seat 7: LiamG1979 ($226.90 in chips)

Seat 8: GSICHT993 ($200.00 in chips)

ANTES/BLINDS

LiamG1979 posts blind ($1), GSICHT993 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

jules85 x folds, HERO bets $8, bjorn221 folds, LiamG1979 calls $7, GSICHT993 bets $31, HERO bets $57, LiamG1979 folds, GSICHT993 calls $32.

 

FLOP [board cards 2 of Spades,10D,7 of Diamonds ]

GSICHT993 checks, HERO bets $147.35 and is all-in, GSICHT993 calls $135 and is all-in.

 

TURN [board cards 2 of Spades,10D,7 of Diamonds,Ace of Spades ]

 

RIVER [board cards 2 of Spades,10D,7 of Diamonds,Ace of Spades,Queen of Clubs ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ King of Clubs,King of Diamonds ]

GSICHT993 shows [ 10H,10S ]

HERO wins $12.35, GSICHT993 wins $405

 

Blir NL100 ett par dagar nu för att återfå lite självförtroende. -$2,1k för månaden just nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis till Bettingvinsten. Jag och ture började våran bettingkarriär igår(nästan första gången faktiskt, så mkt EV-:)) Jag satte 160 euro på barca och det gick ju hem och ture satte multiple på vinst United, Barca gick ju hem det med :). 61 euro på Arsenal ikväll, GO GUNNERS!

 

Lycka till! :-D Sjuk stämning då man ser matcherna när man bettat. Det tråkiga är bara att alla ligor slutar snart och då finns det inte allt för mkt att spela på om man nu inte är intresserad av baseboll osv.

 

Angående handen så pushade jag den. Hans andra miniraise säger väl att han ofta har en bra hand, men denna snubbe är lite speciell så kunde inte vika den. Han viker upp JT för floppat topp2 och jag får inte suga ut.

 

Har precis lirat klart dagens sista session. Drog upp 2st NL2 bord då det var dåligt med bord på NL1, skulle såklart inte ha gjort det.. Men det började bra iaf, tog igen det jag backat och låg plus ca €100 innan det vände rakt ner igen. Börjar med att donera JJ mot KK på 9 hög flop. Sedan fortsatte det neråt! Dagen slutar €330. Måste verkligen sluta gå upp på nl2 innan jag har rulle för det. Blir så jävla less på mig själv :evil:

 

Har galet ont i huvudet just nu. På träningen ikväll blev jag knockad av en kille som blev knuffad in i mig då vi kampade om bollen. Jag kom lindrigt undan iaf då han som krockade med mig bröt näsbenet :-P

 

Blir nog lite serier nu innan jag går och lägger mig. Godnatt!

 

1/4: +€278

2/4: -€330

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det bra action på unibets Nl100-200?

 

funderar på att byta site litegrann och undrar lite allmänt över motstånd m.m.

 

Finns väl inte allt för mkt bord vissa tider då det bara är Unibetlirare. Nu vid 11-tiden så var det svårt att få upp några bra bord då det mest var grinders. Varierar ganska bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat dagens första session, mixade NL200 med NL100. Nl200 fortästter att vara rätt motriggat, slutade på -$260 där, men plussade +$370 på NL100 så har ett dagsplus på +$110 just nu. Får se om jag lirar nått mer idag, känner mig rätt hängig.

 

De största händerna:

 

Seat 1: Libelul ($574.20 in chips)

Seat 2: enbrabok ($292.30 in chips)

Seat 3: AlCapsones ($197.00 in chips)

Seat 9: HERO [ Jack of Hearts,Jack of Spades ] ($273.60 in chips)

Seat 10: pezzza1972 ($1,196.45 in chips)

ANTES/BLINDS

enbrabok posts blind ($1), AlCapsones posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

HERO bets $8, pezzza1972 folds, Libelul folds, enbrabok bets $27, AlCapsones folds, HERO calls $20.

 

FLOP [board cards 5 of Spades,8 of Diamonds,4 of Clubs ]

enbrabok bets $40, HERO calls $40.

 

TURN [board cards 5 of Spades,8 of Diamonds,4 of Clubs,Jack of Diamonds ]

enbrabok checks, HERO checks.

 

RIVER [board cards 5 of Spades,8 of Diamonds,4 of Clubs,Jack of Diamonds,3 of Spades ]

enbrabok bets $100, HERO bets $205.60 and is all-in, enbrabok folds.

 

SHOWDOWN

HERO wins $440.60.

 

-

 

Seat 1: Libelul ($191.75 in chips)

Seat 4: Dayyani ($194.15 in chips)

Seat 9: HERO [ 5 of Hearts,Ace of Hearts ] ($199.00 in chips)

Seat 10: pezzza1972 ($910.85 in chips)

ANTES/BLINDS

Libelul posts blind ($1), Dayyani posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

HERO bets $8, pezzza1972 calls $8, Libelul folds, Dayyani calls $6.

 

FLOP [board cards King of Clubs,6 of Hearts,9 of Hearts ]

Dayyani checks, HERO bets $18, pezzza1972 calls $18, Dayyani folds.

 

TURN [board cards King of Clubs,6 of Hearts,9 of Hearts,5 of Diamonds ]

HERO bets $36, pezzza1972 bets $72, HERO bets $137 and is all-in, pezzza1972 calls $101.

 

RIVER [board cards King of Clubs,6 of Hearts,9 of Hearts,5 of Diamonds,9 of Spades ]

 

SHOWDOWN

HERO shows [ 5 of Hearts,Ace of Hearts ]

pezzza1972 shows [ Ace of Clubs,Ace of Diamonds ]

pezzza1972 wins $405

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har blivit 2 sessions idag. Började först med 6-max och det gick ruskigt segt, la av efter bara 35min. Sedan har jag lirat en kort session HU nu på kvällen då jag backade lite smått efter att ha blivit utsugen av hålet på river. Har fan ingen motivation att grinda känns det som. Kan väl också bero på att jag har varit förkyld hela vecka plus smällen jag fick igår på träningen.

 

Kommer nog inte blir så mkt mer lir imorn heller tro ja. Har match på kvällen så vi får se hur mkt jag kommer hinna trycka in. Blir fika nu och sedan Kitchen Nightmare på 5an innan jag går och lägger mig.

 

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lyckats få 39 graders feber nu, så har i princip förstört helgens planer. Var tänkt att jag skulle dra till Umeå imorrn och göra högskoleprovet, men skiter i det nu. Hade även tänkt gå ut imorrn men blir troligen inget av det heller, isf nyktert.

 

Lirat typ 500 händer NL100 tidigare idag, +$100 blev det. Känns inte alls lika motriggat på NL100 som på NL200. Får hoppas det vänder snart, har ju en hel del att hämta igen.

 

Får se om jag har ngn ork kvar för en till session senare ikväll. Ska lägga mig en stund nu och glo på några serier. Blir väl ett inlägg till om jag lirar ngt mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem för en stund sedan, och det blev vinst i matchen med 1-0 :-D Dock var vädret äckligt som fan, snöade i sinne så gick knappt att spela..

 

Lirade HU lite innan samlingen och lyckades backa €20, men skulle nog varit plus då jag blev hyffsat utsugen av en kille. Får se om det blir nå mer lir idag, ska se Jumper nu och ser väl efter det om jag orkar. Känner att det blivit dåligt med lir i veckan så ska försöka bättre mig efter helgen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en kort session igårkväll, slutade på totalt +$290 efter en del donationer. Är dock inte riktigt nöjd med mitt spel då jag missade en del värdebets, och värdebetade då jag hade kunnat checka ner handen. Så hoppas jag kan spela bättre idag, så att jag kan hoppa upp på NL200 igen. Är ca -$1,7k just nu denna månad, men får snart en rb på ca $510 och en bonus på $500.

 

Lagt två bets idag. $15 på Chelsea och över 2,5 mål mellan Blackburn-Tottenham. $20 på hemmavinster i kvällens Serie A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltbettade på Real Madrid som tar ledningen med 1-0 men det lyckas såklart blir X i den matchen också. Sportsbetrullen ligger på $350 och har 2 levade spel..

 

Har knappt blivit något lir idag, lyckades bara klämma in några händer på eftermiddagen. Slutade €130 upp och det mesta kom från NL50 HU då en fisk donerade två inköp! Vill få in mer lir men känns som att alltid ngt är ivägen. Ska sova nu iaf, har match mot Robertsfors div2 imorn så det blir en tuff match.

 

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inget lir igår, då jag tillbringade kvällen som fyllechaffis. Var väl helt ok. Dock rätt trött idag, kom hem vid halv fem imorse. Får se om det blir något lir idag. Har iaf lagt ut $70 på sportsbets idag, har ungefär $100 kvar i den rullen nu. Får hoppas på lite utdelning idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat 2st sessions idag á 45min och är ca €175 upp för dagen, får se om jag lyckas klämma in en tredje.. Är ganska sliten sen matchen idag, som blev förlust med 6-3. Vi spelade helt okej, lite för enkla misstag men mötte ju ett lag som lirar en div. högre så det gör väl sitt också..

 

Sportsbeten gick väl sisådär i helgen. Satt 1 av 4 kupongar.

Start: $300

Status: $392

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inge mer grind, 700 händer fick räcka för idag. Ska försöka trycka in några extra K händer i veckan som kommer.. Såg slutet på Barca där det blev 0-0, dom missar så sjukt mkt lägen!

 

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

6/4: +€175

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en sjuk fisk på HU men NL2 är så snuskigt jävla riggat, kan fan inte plussa där.. Alltid alltid utdragen :evil:

 

2 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

SB (€97.10)

Hero (€144.00)

 

Pre-flop: (€3, 2 players) Hero is BB 7:diamond: 5:diamond:

SB raises to €5, Hero calls €3

 

Flop: 8:heart: 5:spade: 5:club: (€10, 2 players)

Hero checks, SB bets €6, Hero calls €6

 

Turn: J:diamond: (€22, 2 players)

Hero checks, SB bets €13, Hero raises to €29, SB raises to €45, Hero goes all-in €106, SB goes all-in €42.1

 

River: K:diamond: (€244.1, 2 players)

 

Final Pot: €244.1

SB shows: K:club: K:heart:

Hero shows: 7:diamond: 5:diamond:

 

SB wins €195.2 ( won +€97.1 )

Hero lost -€146.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en fin session på €230 på NL1 6-max. Sedan dök även rakebacken upp idag, €984, kaaatjiing!! :-D

 

FI spelar 27/20/3.8 över 400 händer. Vad sätter vi honom på och hur fortsätter vi?

 

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG (€110.15)

UTG+1 (€356.57)

CO (€39.87)

BTN (€63.67)

Hero (€97.55)

BB (€97.50)

 

Pre-flop: (€1.5, 6 players) Hero is SB Q:diamond: A:heart:

1 fold, UTG+1 raises to €4, 2 folds, Hero calls €3.5, 1 fold

 

Flop: 9:heart: Q:club: 8:diamond: (€9, 2 players)

Hero checks, UTG+1 bets €6, Hero raises to €18.5, UTG+1 calls €12.5

 

Turn: 7:spade: (€46, 2 players)

Hero??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte om att tippa på Allsvenska men lägger ett brunkbet, 2 starka lag mot nykomlingarna..

 

bet1.JPG

 

 

Den satt! :)

 

Start: $300

Status: $415.20

 

 

Har haft träning nyss, känner mig faktiskt småless. Går inte som jag vill på träningarna och matcherna, men är väl bara att bita ihop och träna hårdare. Ska dra igång lite grind nu! Siktar på ca 10 inköp upp innan jag testar NL2 igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat min första session sen i fredags nu och slutade på +$280 efter 380 händer. Var inte inblandad i ngn större pott, utan fick ta ner nästan allihop utan showdown. Har haft rätt svårt att motivera mig själv att lira de senaste dagarna, men ska försöka ändra på det. Har bara lirat 4k händer denna månad, och kommer nog ha väldigt stora problem att nå målet på 40k. Får försöka skärpa mig.

 

Dagens största pott:

 

Seat 1: HERO [ Queen of Hearts,Jack of Hearts ] ($200.05 in chips)

Seat 2: RandomAll_in ($196.00 in chips)

Seat 3: Kala_Mies ($106.50 in chips)

Seat 8: BA Barakkus ($55.25 in chips)

Seat 10: totoshln ($458.20 in chips)

ANTES/BLINDS

HERO posts blind ($1), RandomAll_in posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Kala_Mies folds, BA Barakkus calls $2, totoshln folds, HERO bets $7, RandomAll_in folds, BA Barakkus calls $6.

 

FLOP [board cards 8 of Diamonds,Queen of Clubs,10 of Hearts ]

HERO bets $14, BA Barakkus bets $47.25 and is all-in, HERO calls $33.25.

 

TURN [board cards 8 of Diamonds,Queen of Clubs,10 of Hearts,6 of Hearts ]

 

RIVER [board cards 8 of Diamonds,Queen of Clubs,10 of Hearts,6 of Hearts,3 of Clubs ]

 

SHOWDOWN

BA Barakkus shows [ 5 of Clubs,10 of Clubs ]

HERO shows [ Queen of Hearts,Jack of Hearts ]

HERO wins $109.50.

 

Blir 100 höjdare + fika nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...