Gå till innehåll

Sir_TiltALOT & skaz NL200


JGrande

Recommended Posts

Den satt! :)

 

Start: $300

Status: $410.20

 

 

Har haft träning nyss, känner mig faktiskt småless. Går inte som jag vill på träningarna och matcherna, men är väl bara att bita ihop och träna hårdare. Ska dra igång lite grind nu! Siktar på ca 10 inköp upp innan jag testar NL2 igen.

 

Härligt hörredu! :) Körde själv en trippel som satt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lirade drygt 1h nyss och spelet flöt på riktigt bra, över 3 BIs upp! :-) Har mixat mitt 6-max NL1 med HU NL50 och det går riktigt bra faktiskt. Nästan över 5 BIs där! Blir NL2 som sagt när rullen är på 8k€.

April Vecka 1 inklusive rakeback

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

6/4: +€175

7/4: +€1487

___________________

 

TOTALT: +€1974

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirade drygt 1h nyss och spelet flöt på riktigt bra, över 3 BIs upp! :-) Har mixat mitt 6-max NL1 med HU NL50 och det går riktigt bra faktiskt. Nästan över 5 BIs där! Blir NL2 som sagt när rullen är på 8k€.

April Vecka 1 inklusive rakeback

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

6/4: +€175

7/4: +€1487

___________________

 

TOTALT: +€1974

 

Riktigt fina reslultat! Inte illa för att vara under en vecka :-D Vilken sajt är det du kör med €? Expekt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såå. Har lirat dagens första session, slutade på -$200 där jag började med att gräva ett hål på -$750. Helt sjukt hur jävla dåligt jag spelade. Aja, lyckades iaf ta igen den större delen av backet. Ska fara o lira innebandy om 1h, men får se om jag lirar lite till efter det.

 

Hur fortsätter vi här? Ge gärna kommentarer på resterande gator också.

FI är rätt så aggressiv och spelar lite för mkt händer. Tror h*n låg på runt 40/30/4 efter ca 100 händer. Potten är runt 175 på river.

 

Seat 4: KUNINGAS_ ($269.40 in chips)

Seat 8: UllaGull ($454.45 in chips)

Seat 9: jakkaval ($87.30 in chips)

Seat 10: HERO [ 10 of Diamonds,Queen of Spades ] ($251.60 in chips)

ANTES/BLINDS

KUNINGAS_ posts blind ($1), UllaGull posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

jakkaval folds, HERO bets $8, KUNINGAS_ folds, UllaGull calls $6.

 

FLOP [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts ]

UllaGull checks, HERO bets $14, UllaGull bets $35, HERO calls $21.

 

TURN [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts,2 of Spades ]

UllaGull bets $44, HERO calls $44.

 

RIVER [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts,2 of Spades,10 of Clubs ]

UllaGull bets $200, HERO ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såå. Har lirat dagens första session, slutade på -$200 där jag började med att gräva ett hål på -$750. Helt sjukt hur jävla dåligt jag spelade. Aja, lyckades iaf ta igen den större delen av backet. Ska fara o lira innebandy om 1h, men får se om jag lirar lite till efter det.

 

Hur fortsätter vi här? Ge gärna kommentarer på resterande gator också.

FI är rätt så aggressiv och spelar lite för mkt händer. Tror h*n låg på runt 40/30/4 efter ca 100 händer. Potten är runt 175 på river.

 

Seat 4: KUNINGAS_ ($269.40 in chips)

Seat 8: UllaGull ($454.45 in chips)

Seat 9: jakkaval ($87.30 in chips)

Seat 10: HERO [ 10 of Diamonds,Queen of Spades ] ($251.60 in chips)

ANTES/BLINDS

KUNINGAS_ posts blind ($1), UllaGull posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

jakkaval folds, HERO bets $8, KUNINGAS_ folds, UllaGull calls $6.

 

FLOP [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts ]

UllaGull checks, HERO bets $14, UllaGull bets $35, HERO calls $21.

 

TURN [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts,2 of Spades ]

UllaGull bets $44, HERO calls $44.

 

RIVER [board cards 4 of Spades,Queen of Hearts,7 of Hearts,2 of Spades,10 of Clubs ]

UllaGull bets $200, HERO ??

 

Det är en allt för dragig bräda för att släppa tvåparet. Alla drag missade, och det är inte ovanligt att FI bombar på river också med 56 eller spaderdrag. Jag höjer inte, Fi kan ha set. Visst kan du missa visst värde av lägre två par, men syn är rätt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en allt för dragig bräda för att släppa tvåparet. Alla drag missade, och det är inte ovanligt att FI bombar på river också med 56 eller spaderdrag. Jag höjer inte, Fi kan ha set. Visst kan du missa visst värde av lägre två par, men syn är rätt spel.

 

Tycker handen är rätt jobbig, killen viker upp 77 iaf.

 

Då har man lirat klart för dagen, slutade på +$20 efter 1k händer. Alltid skönt att få vända ett relativt stort back till gröna siffror. Fyra raka plusdagar nu, dock inte så stora. Får verkligen hoppas att det släpper nu :-P

 

En skön hand från kvällssessionen:

 

Seat 1: HERO [ 9 of Diamonds,9 of Clubs ] ($242.35 in chips)

Seat 8: kvasim ($193.85 in chips)

ANTES/BLINDS

HERO posts blind ($1), kvasim posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

HERO bets $7, kvasim calls $6.

 

FLOP [board cards 4 of Hearts,2 of Diamonds,8 of Spades ]

kvasim checks, HERO bets $14, kvasim bets $33, HERO calls $19.

 

TURN [board cards 4 of Hearts,2 of Diamonds,8 of Spades,7 of Hearts ]

kvasim bets $52, HERO calls $52.

 

RIVER [board cards 4 of Hearts,2 of Diamonds,8 of Spades,7 of Hearts,9 of Hearts ]

kvasim bets $100.85 and is all-in, HERO calls $100.85.

 

SHOWDOWN

kvasim shows [ Jack of Spades,9 of Spades ]

HERO shows [ 9 of Diamonds,9 of Clubs ]

HERO wins $386.70.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade nyss en kort session som gick ganska dåligt. Höll min inte till NL1 då en fisk som lirar 80/40 gick upp NL2 kunde jag inte hålla mig. Tyvärr lyckades jag backa där igen ca €70. Är nästan psykiskt nu, varje gång jag sätter mig på NL2 har jag typ inställningen att det inte går att vinna. Spelar bara ännu sämre då.. Kommer även sätta upp en ny regel att inte försöka starta en session efter kl 23 då det oftast går dåligt då känns det som, varför vet jag inte. Bara att grinda på, ca 7 inköp ifrån att testa NL2 på allvar, GOGOGO! :-D

Januari: +€3193

Februari: +€1199

Mars: +€1197

April

 

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

6/4: +€175

7/4: +€1487

8/4: -€116

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon bra betting ikväll??

 

Kolla lite tvärt just nu men fanns inga jättebra spel. Finns stor chans för många X i allsvenskan idag, och CL är svårtippat. Blev så less igår då Liverpool fick straff så lägger inga bets idag :-P

 

Lirade nyss en session på ca 1h och slutade €125 upp. Testade spelade lite mer LAG idag, 30/27/4 över 300 händer. Gick helt okej bara man inte börjar splasha för mkt flera gator. Såg CTS $1/2 video inatt då han spelar ganska aggresivt. Han sa att sbrugby hade sagt att om en FI får uppfattningen om en att man är en donkey som spelar väldigt LAG så tar det väldigt lång tid för FI att ändra den uppfattning. Vad tror ni om att när man går upp i nivå att börja spela riktigt LAG för att sedan byta till hyffsad TAG efter 1-2 veckor? Om det som han säger stämmer så kommer man bli uppkollad ganska light och på så vis ta hem enklare potter framöver?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla lite tvärt just nu men fanns inga jättebra spel. Finns stor chans för många X i allsvenskan idag, och CL är svårtippat. Blev så less igår då Liverpool fick straff så lägger inga bets idag :-P

 

Lirade nyss en session på ca 1h och slutade €125 upp. Testade spelade lite mer LAG idag, 30/27/4 över 300 händer. Gick helt okej bara man inte börjar splasha för mkt flera gator. Såg CTS $1/2 video inatt då han spelar ganska aggresivt. Han sa att sbrugby hade sagt att om en FI får uppfattningen om en att man är en donkey som spelar väldigt LAG så tar det väldigt lång tid för FI att ändra den uppfattning. Vad tror ni om att när man går upp i nivå att börja spela riktigt LAG för att sedan byta till hyffsad TAG efter 1-2 veckor? Om det som han säger stämmer så kommer man bli uppkollad ganska light och på så vis ta hem enklare potter framöver?

 

 

lol

Såg åxå denna igår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla lite tvärt just nu men fanns inga jättebra spel. Finns stor chans för många X i allsvenskan idag, och CL är svårtippat. Blev så less igår då Liverpool fick straff så lägger inga bets idag :-P

 

Lirade nyss en session på ca 1h och slutade €125 upp. Testade spelade lite mer LAG idag, 30/27/4 över 300 händer. Gick helt okej bara man inte börjar splasha för mkt flera gator. Såg CTS $1/2 video inatt då han spelar ganska aggresivt. Han sa att sbrugby hade sagt att om en FI får uppfattningen om en att man är en donkey som spelar väldigt LAG så tar det väldigt lång tid för FI att ändra den uppfattning. Vad tror ni om att när man går upp i nivå att börja spela riktigt LAG för att sedan byta till hyffsad TAG efter 1-2 veckor? Om det som han säger stämmer så kommer man bli uppkollad ganska light och på så vis ta hem enklare potter framöver?

 

Det där beror ju lite på vilken nivå FI tänker på, men visar man upp en hel del lösa spel så borde det funka. Man går ju väldigt ofta på första intrycket av en spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött med vinst. Satte $10 på att Tevez skulle göra mål till oddset 2.45. :-P Har lagt en NHL-dubbel också:

 

Montreal Canadiens - Boston Bruins 1

Pittsburgh Penguins - Ottawa Senators 1x

Odds 2.37

Insats $15

 

Oddset 1.85 på Montreal tycker jag är riktigt bra. Tror starkt på Montreal och skulle bli väldigt förvånad om de inte vinner med 4-0 eller 4-1 i matcher. Pittsburgh bör vinna mot Ottawa som är något försvagat utan Alfredsson som kommer vara borta till ev. semifinal i Eastern conference.

 

--

 

Ska lira lite nu! Blir ett inlägg senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg CTS $1/2 video inatt då han spelar ganska aggresivt. Han sa att sbrugby hade sagt att om en FI får uppfattningen om en att man är en donkey som spelar väldigt LAG så tar det väldigt lång tid för FI att ändra den uppfattning. Vad tror ni om att när man går upp i nivå att börja spela riktigt LAG för att sedan byta till hyffsad TAG efter 1-2 veckor? Om det som han säger stämmer så kommer man bli uppkollad ganska light och på så vis ta hem enklare potter framöver?

 

Nej, jag tror inte detta behövs på så låga nivåer. Risken är större att du dribblar bort dig själv mer än FI. Fortsätta med din vinnande stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött med vinst. Satte $10 på att Tevez skulle göra mål till oddset 2.45. :-P

 

Go bet :-)

 

Nej, jag tror inte detta behövs på så låga nivåer. Risken är större att du dribblar bort dig själv mer än FI. Fortsätta med din vinnande stil.

 

Ja, det kan nog stämma, ska fundera lite över det där, men kommer nog med största sannolikhet köra min vanliga spelstil.

 

Har nyss lirat en session på 1h20min och det gick helt okej även fast jag tappade en del på slutet. Blev back på NL50 HU då en fisk sög ut ganska fint två gånger om och drog sedan när han låg €50 upp mot mig..

 

Drog igång radioseven under grinden, kan verkligen rekommendera den radion för er som gillar trance/techno/dance! http://www.radioseven.se

 

Januari: +€3193

Februari: +€1199

Mars: +€1197

April

 

1/4: +€278

2/4: -€330

3/4: +€30

4/4: +€200

5/4: +€130

6/4: +€175

7/4: +€1487

8/4: -€116

9/4: +€464

 

 

 

Inga stats på FI men han har miniraisat ett x antal gånger senaste händerna. Fel att slå om med A6s OOP? Turn sitter ju fint, men stackar vi av honom med en sån dålig hand? Hur fortsätter vi turn?

 

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG (€84.83)

CO (€77.00)

BTN (€123.63)

Hero (€110.58)

BB (€61.06)

 

Pre-flop: (€1.5, 5 players) Hero is SB 6:spade: A:spade:

1 fold, CO raises to €2, 1 fold, Hero raises to €8, 1 fold, CO calls €6

 

Flop: T:club: Q:heart: 2:club: (€17, 2 players)

Hero bets €12, CO calls €12

 

Turn: A:diamond: (€41, 2 players)

Hero ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga stats på FI men han har miniraisat ett x antal gånger senaste händerna. Fel att slå om med A6s OOP? Turn sitter ju fint, men stackar vi av honom med en sån dålig hand? Hur fortsätter vi turn?

 

5 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG (€84.83)

CO (€77.00)

BTN (€123.63)

Hero (€110.58)

BB (€61.06)

 

Pre-flop: (€1.5, 5 players) Hero is SB 6:spade: A:spade:

1 fold, CO raises to €2, 1 fold, Hero raises to €8, 1 fold, CO calls €6

 

Flop: T:club: Q:heart: 2:club: (€17, 2 players)

Hero bets €12, CO calls €12

 

Turn: A:diamond: (€41, 2 players)

Hero ???

 

Skulle nog foldat pre. Tycker A6s är en riktig problemhand, spec ur poss. Men som spelat så betar jag nog 2/3-3/4 pott på turn och omvärderar river.

 

 

Lirat klart för dagen, slutade på +$100 efter en hel del slit. Blev totalt 2,2k händer. Fick även in rb från förra månaden på $580. Är just nu -$770 för månaden. Snart plus :-) Ska nog se devils - rangers nu. Gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte orkat läsa om nån match men var sugen på att lasta, så jag gör det bara för att! :-P Ska iväg på träning nu och sedan blir det grind när jag kommer hem..

 

bet5.JPG

 

Gjorde också ett spel med Helsingborg, i en dubbel tillsammans med att PSV går vidare till $15. Sjukt om din fyrling skulle gå in :-)

 

Satte även $15 på Srebotnik. Så har 3 levande spel atm. HOppas på Montreal inatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat klart för idag, blev +$340 på 1k händer. Var en rätt skön session, och hade antagligen haft ett ännu finare dagsplus om jag inte blivit tvåoutad i två stora potter. Men är helt klart nöjd. Blir nog inget mer lir idag, är rätt trött just nu.

 

Dagens skönaste hand var nog denna:

 

Seat 1: Chutriel235 ($200.00 in chips)

Seat 2: HERO [ 5 of Spades,6 of Spades ] ($195.75 in chips)

Seat 4: joeman6 ($146.20 in chips)

Seat 8: loirinha31 ($140.05 in chips)

Seat 10: Champen777 ($358.55 in chips)

ANTES/BLINDS

loirinha31 posts blind ($1), Champen777 posts blind ($2).

 

PRE-FLOP

Chutriel235 folds, HERO bets $8, joeman6 folds, loirinha31 folds, Champen777 calls $6.

 

FLOP [board cards Jack of Spades,8 of Spades,10 of Spades ]

Champen777 checks, HERO bets $14, Champen777 calls $14.

 

TURN [board cards Jack of Spades,8 of Spades,10 of Spades,7 of Diamonds ]

Champen777 checks, HERO bets $36, Champen777 bets $336.55 and is all-in, HERO calls $137.75 and is all-in.

 

RIVER [board cards Jack of Spades,8 of Spades,10 of Spades,7 of Diamonds,King of Diamonds ]

 

SHOWDOWN

Champen777 shows [ 9 of Hearts,10 of Hearts ]

HERO shows [ 5 of Spades,6 of Spades ]

HERO wins $389.50, Champen777 wins $162.80

 

---

 

Bettingen har gått rätt dåligt idag. Srebotnik förlorade med 2-1 och just nu ligger PSV under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan fan fan !!!! Har 3 av 4 matcher inne och såklart gör glasgow 0-1 :ola: :ola:

Dubbeln satt iaf så går plus idag på bettingen. Poker gick lite bättre och plussade hela €402. Rushar på bra nu, fick bla dra ut AA som floppat topset mot min stege. Rullen har ju passerat €8k, men kommer nog att testa NL2 på Söndag eller Måndag. Kommer åka till Umeå imorn och hälsa på lite kamrater och sedan har vi match på Lördag. Funderar på att bara köra MTTs på Söndag för att sedan testa NL2 lyckan för 751:a gången :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...