Xodiac Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 Det är ju det som är så spännande med poker:-). Man får väga in alla möjliga möjligheter och omöjligheter mot varandra å fatta ett beslut. Vet som sagt inte vad som skulle vara bäst i långa loppet i liknande situationer. Med facit i hand hade en bet varit bäst i just detta fallet(förutsatt att den var mindre än $90), men kanske inte i nästa? Intressant hand i vart fall- tack för den. Tack själv för dina analyser, jag återkommer med fler händer Citera
Jakelamotta Postad 24 Mars , 2008 Rapport Postad 24 Mars , 2008 Har inte läst vad som skrivits tidigare så kanske jag upprepar vad någon sagt. Jag har inget emot en syn, om du checkar för att inducera bluff är det en mycket dålig idé att vika när han väl bettar. Jag tror inte han är kapabel att betta en kung så här starkt med tanke på hur du beskriver honom så allt hanldar om han har en 9:a eller inte. Citera
Recommended Posts