Skogiss Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Hej. Efterlyser en screenshot av 12st Party Pokerbord som är "tileade" på dells 30" skärm. Uppskattar hjälpen, tack! Citera
Octocrab Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Jag kör dubbla 30-tummare från Dell och kör 12 bord Crypto/Microgaming (går inte att skala) på BÅDA, fast då finns det en hel del utrymme över (inte tillräckligt för att få in ett bord). Med resizable bord som Everest eller FTP är det inga problem att få in 12 bord (om man nu fick spela 12 bord på Everest) - FTP-borden blir dock ganska oläsliga Citera
Skogiss Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 Det är det jag undrar över. Vill se hur läsliga borden blir när man skalar om 12st bord på party, på mina nuvarande skärmar ser jag inte tillräckligt bra. Citera
Skogiss Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 ingen snäll som kan ta ett SS? =o Citera
heltok Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 http://bangkok.csbnet.se/~roblin/party/party.PNG Citera
Skogiss Postad 19 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2008 tack blir nog till att köpa en sån då Citera
Klimpen717 Postad 19 Mars , 2008 Rapport Postad 19 Mars , 2008 Det är bara att börja räkna. Ta en skärmdump av ditt bord idag på valfri skärm med minsta möjliga storlek som du vill ha. Posta bilden här och tala om vilken upplösning du kör på din skärm så skall jag sedan göra en bild åt dig som visar hur många fönster du får plats med på en 30" Dell. Eller Välj storlek på din klient som är så liten du klarar av. Stapla upp så många du får plats med på din skärm och tala sedan om hur många du får plats med samt vilken upplösning du har på skärmen idag så skall jag tala om hur många procent större eller mindre klienten blir när du kör 12st på en 30" Dell Citera
Recommended Posts