Gå till innehåll

12bord på dells 30"?


Skogiss

Recommended Posts

Jag kör dubbla 30-tummare från Dell och kör 12 bord Crypto/Microgaming (går inte att skala) på BÅDA, fast då finns det en hel del utrymme över (inte tillräckligt för att få in ett bord).

 

Med resizable bord som Everest eller FTP är det inga problem att få in 12 bord (om man nu fick spela 12 bord på Everest) - FTP-borden blir dock ganska oläsliga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att börja räkna.

 

Ta en skärmdump av ditt bord idag på valfri skärm med minsta möjliga storlek som du vill ha. Posta bilden här och tala om vilken upplösning du kör på din skärm så skall jag sedan göra en bild åt dig som visar hur många fönster du får plats med på en 30" Dell.

 

Eller

 

Välj storlek på din klient som är så liten du klarar av. Stapla upp så många du får plats med på din skärm och tala sedan om hur många du får plats med samt vilken upplösning du har på skärmen idag så skall jag tala om hur många procent större eller mindre klienten blir när du kör 12st på en 30" Dell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...