fore_man Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,610137,00.html Snacka om att kunna dramatisera en skitsak... * RP - QoS * Citera
piggeh Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Varför inte inte RPa om tråden till "Förnedrande ägg-chockattack mot Beckham, Tony Blair rasar"? Citera
QoS Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 piggeh, lite för lång rubrik? - QoS Citera
devalanteriel Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 Klistrar in en konversation jag hade med en kompis... kanske inte jättekul men jag är övertygad om att kombinationen här är den bästa rubriken någonsin. Ska bara få in påven och en naturkatastrofnågonstans i den också. devalanteriel: jag kom just på aftonbladets drömrubrik: "kronprinsessan victoria rasar mot zlatans chockkupp - ställer upp i melodifestivalen" kompis: byt ut chockkup mot sexchock så håller jag med devalanteriel: justja devalanteriel: åh fy fan devalanteriel: tänk dig zlatan göra en nakenkupp i melodifestivalen kompis: hahaha, bisarrt devalanteriel: tror du att david hasselhoff kan få vara med på ett hörn också? kompis: aaaahahahaha...jag tjuter av skratt. Citera
gdaily Postad 28 Februari , 2005 Rapport Postad 28 Februari , 2005 En riktigt bra rubrik innehåller: Våld Religion Sex Kunglighet Präst blottade sig för Victoria - Livvakter grep in måste vara det ultimata som kan hända en kvällstidning. (Prästen klädde om tillprästdräkt i tron att han var ensam, men Victoria hade gått för att snacka med honom eller nåt). Citera
Recommended Posts