Snusarn Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 konngratulationer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Så jävla gött att det äntligen lossnade! Vann 100r! HU var riktigt najs mot en som fortsatte öppna tajt:mrgreen: Tack för railen och gratulationerna8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 stoooort grattis igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Grattis igen eisen . Själv kom jag precis 2a i turneringen på UB. Jävla stört asså, han jag mötte HU var sjukt tajt men jag torskade en flip för vinst där han rivrade sitt överkort och sen sista A9 vs AK. Fick $3500 bara men bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 grattis. Va blev det för pris Eisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 22xxx$ någonting stog det på OPR. Så om dom inte gjorde någon deal så vann han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 22xxx$ någonting stog det på OPR. Så om dom inte gjorde någon deal så vann han det. korrekt, no deal! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Congrats eisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Grattis båda två! Riktigt roligt Jag som tyckte att jag började nära mig Eisen på p5. Nu är det en låång väg kvar Får ta igen på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 grattis! 22000$ med dagens dollarkurs måste ju bli nästan 10000 svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Grattis till er båda. Speciellt till eisen som verkar ha haft det riktigt tungt på sistonde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Grattis Eisen, riktigt stort! Känns om du var värd den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Weeeee :D:D Grattis eisen!!!! Grattis Conspiracy också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Congrats som fan. Lite på tiden /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Stort grattis båda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 lol 3.5k är ju inget för en nl1kreg som consp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 lol 3.5k är ju inget för en nl1kreg som consp.... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 måste bara berätta denna, danne skämdes för mycket för att skriva det själv men det skiter jag i Danne säger (15:20): haha var på willys idag, så handlade jag för 486kr och betalade med en femhundring Danne säger (15:20): så säger den unga kassörskan, "det blir 14kr tillbaka", men så tar jag dom inte och hon ropar "men hallå du glömde pengar!!" Danne säger (15:21): så säger jag, "14kr haha, L-O-L ATM'ed" samtidigt som jag snabbt som fan springer ut EmiL säger (15:21): hahahahaha Danne säger (15:21): tjejen var obv inte med EmiL säger (15:21): haha så det är hon som får gå dit i framtiden eller? jag hade fan inte pallat...haha fyfan Danne säger (15:23): äh, ingen skam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Ni som spelar på Fulltilt. JAg hafsade mig in i en sng igår (trodde jag). Det visade sig vara en token sng,. Jag kom 1-2:a och fick 75$ tokens. Vad tycker ni man skall spela för dessa. 69+6 sattellite till en större turre eller en vanlig turre. Kan man göra något annat. Brukar inte spela så mycket på tiltsidan så jag har lite erfarenhet av uppläggen. tack på förhud! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 måste bara berätta denna, danne skämdes för mycket för att skriva det själv men det skiter jag i Danne säger (15:20): haha var på willys idag, så handlade jag för 486kr och betalade med en femhundring Danne säger (15:20): så säger den unga kassörskan, "det blir 14kr tillbaka", men så tar jag dom inte och hon ropar "men hallå du glömde pengar!!" Danne säger (15:21): så säger jag, "14kr haha, L-O-L ATM'ed" samtidigt som jag snabbt som fan springer ut EmiL säger (15:21): hahahahaha Danne säger (15:21): tjejen var obv inte med EmiL säger (15:21): haha så det är hon som får gå dit i framtiden eller? jag hade fan inte pallat...haha fyfan Danne säger (15:23): äh, ingen skam! Haha, det där må vara dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 måste bara berätta denna, danne skämdes för mycket för att skriva det själv men det skiter jag i Danne säger (15:20): haha var på willys idag, så handlade jag för 486kr och betalade med en femhundring Danne säger (15:20): så säger den unga kassörskan, "det blir 14kr tillbaka", men så tar jag dom inte och hon ropar "men hallå du glömde pengar!!" Danne säger (15:21): så säger jag, "14kr haha, L-O-L ATM'ed" samtidigt som jag snabbt som fan springer ut EmiL säger (15:21): hahahahaha Danne säger (15:21): tjejen var obv inte med EmiL säger (15:21): haha så det är hon som får gå dit i framtiden eller? jag hade fan inte pallat...haha fyfan Danne säger (15:23): äh, ingen skam! Hur mobbad har Danne varit under skoltiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Haha det hände mig en liknande sak för några dagar sedan Kassörskan: Det blir 50 öre tillbaka Jag: Dom vill jag inte ha Kossörskan: Jo! Ta dom nu, de där 50 öre kan vara början på en miljon! Om dom bara visste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Seriöst jobbigt ilandsproblem. Det känns dumt att stå och vänta på sin 50-öring, det känns dumt att gå ifrån den. Hur man än gör så är man dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Tack för gratualtionerna8-) Ja, det är en bajenlåt men "Just idag är jag stark" med kenta passar perfekt för att beskriva känslan idag när månadresultatet räddades. Apropå bajen ska det bli kul att se dom bli överkörda upp på Starke Arvid Arena:) Har LSK som andralag i Sverige. Samtidigt i en helt annan del av Sverige? tar IFK 3 säkra poäng nere i Malmö. STÅÅÅÅ plz! Skönt att allsvenskan äntligen är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts