Gå till innehåll

Sit & go Shark


Kontextus

Recommended Posts

Har någon här erfarenheter av Sit & go Shark och vad anser du om det? Vinner du betydligt stadigare efter att du började använda det programmet? Det står förresten ingenstans att man kan köpa det direkt, bara att man får ett gratis år om man registrerar sig på Partypoker med en viss bonuskod. Jag är dock väldigt less på Partys trista grafik (sjukt att de stenrika ägarna inte bryr sig om att förbättra den) så lämna gärna tips på hur man gör för att köpa programmet. OT; Partys grafik är faktiskt det enda som gör att jag inte spelar där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Kruxet är bara att den tråden och kommentarerna skrevs för 2-3 år sedan och sedan dess lär ju programmet ha uppdaterats ett par gånger. Felfrekvensen är kanske mycket lägre nu och betydligt fler som har använt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är ju ett fuskprogram. Det föreslår hur du ska spela. Nån dåre kallade mig för fuskande as pga att jag använder snowie i backgammon, då är alla som använder detta program också fuskande as.

Nej det är inget fuskprogram (utan ett stödprogram) eftersom det inte delvis bygger sina uträkningar på motspelarnas tidigare spelstatistik. Fuskprogram är länkade till en jättestor databas med tidigare insamlad statistik från massor av spelare och visar om man spelar mot regelbundet tighta eller aggressiva spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...