Klunken Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Någon som vet några bra svenska pokerdokumentärer förutom pokerlandet? Citera
Bluwajt Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Tv3 sände en med bl.a. Hildebrand och Eichard något/några år innan pokerlandet. Tror du kan få tag på den på sidor jag inte får nämna här. I varje fall var den okej, men långt ifrån Pokerlandet såklart då den ju är oslagbar. Citera
don_sebbe Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 pokerlandet precis som Bluw sa oslagbar. se den om du inte har sett den. Citera
Klunken Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2008 ja sett pokerlandet har för mig jag såg nån för längesen med swedishsantas sagge som var med en kille å spela nån turnering i finland å nån med dared kanske var i samma dokumentär nån som vet vad den heter? Citera
Carloskar Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 TV3.Dokumentar.Om.Professionella.Pokerspelare Citera
DrRoland Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 TV3.Dokumentar.Om.Professionella.Pokerspelare Såg den långt innan jag började med poker. Om det nu är samma, men den gick på trean iaf. Vore kul att se den igen Du vet inte hur man får tag i den? Citera
Carloskar Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Jag har den på datorn. Tror inte den finns att streama på nätet. Är det tillåtet att snacka om DC? Citera
DrRoland Postad 12 Mars , 2008 Rapport Postad 12 Mars , 2008 Ingen aning. Megaupload finns ju annars. Citera
Recommended Posts