iamivar Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 lol, jag måste verkligen sluta läsa hhs här. blir för tiltad och kan inte grinda qft +762 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikan Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Hahaha, så jävla roligt imo, att lisa87 sitter och snackar om att vika, haha hon kan ju inte vika något när jag har sett henne spela iaf, kunde itne ens folda en 7 hög färg i en 3 bettat flopp sen när 3 färgkortet kom och en 4 bettat kunde hon inte vika. Sen skrev hon i chatten att hon inte kunde tänka sig att min kompis hade flush, hahahahaha tomtejävel. men som svar på din fråga här är det fold som gäller du kan spara såpass mycket att det är värt det.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 Hahaha, så jävla roligt imo, att lisa87 sitter och snackar om att vika, haha hon kan ju inte vika något när jag har sett henne spela iaf, kunde itne ens folda en 7 hög färg i en 3 bettat flopp sen när 3 färgkortet kom och en 4 bettat kunde hon inte vika. Sen skrev hon i chatten att hon inte kunde tänka sig att min kompis hade flush, hahahahaha tomtejävel. men som svar på din fråga här är det fold som gäller du kan spara såpass mycket att det är värt det.! n1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 men som svar på din fråga här är det fold som gäller du kan spara såpass mycket att det är värt det.! foldar lätt TT här också, va ska man slå liksom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 30 Maj , 2008 Rapport Share Postad 30 Maj , 2008 [allmän dissning av annan person, följt av...] men som svar på din fråga här är det fold som gäller du kan spara såpass mycket att det är värt det.!omg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erikan Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 ber om ursäkt för det, men kunde inte motstå när hon ville framhäva att hon hade foldat den alla dagar i veckan liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Varför 4betar du en dygntight FI som lirar ~8-9vpip när du sitter i position? Jag föredrar att syna för pottkontroll även om jag inte tycker att 4bet pre är fel, men då är det ingen snack om att degen åker in på sådan flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bijou Postad 5 Juni , 2008 Rapport Share Postad 5 Juni , 2008 Har lirat en hel del mot denna fi och skulle inte ta synen mot varken denna eller ngn. annan fi med liknande stats. Man kan i stort sett utesluta drag+ak här. Att han skulle göra ett move är lika otänkbart som att Runar konverterar till Islam. Spelare av denna nitighet synar inte 4bet utan qq+. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andpet Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Har lirat en hel del mot denna fi och skulle inte ta synen mot varken denna eller ngn. annan fi med liknande stats. Man kan i stort sett utesluta drag+ak här. Att han skulle göra ett move är lika otänkbart som att Runar konverterar till Islam. Spelare av denna nitighet synar inte 4bet utan qq+. +1. Jag förstår inte er som inte ens kan fundera att folda. Nog för att det är lättare sagt än gjort, men att inte ens kunna hitta folden här på pf fattar jag inte. Inte med den bakgrundsinformation vi har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2008 Spelare av denna nitighet synar inte 4bet utan qq+. Isf är det ju dumt att 4-betta överhuvudtaget med KK. Jag hade aldrig lagt FWIW, men jag spelar aldrig fullring och mina motspelare har aldrig sådär nittiga stats så det kanske inte är så relevant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steinmeyer Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Handen i ett vakum är såklart omöjlig att vika. Saken är den att det finns vissa spelare som bara kan ha QQ, KK eller AA här som spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 Hittar man en spelare med 8 i Vpip så är ändå inte KK så roligt. Mot vilken semi-normal spelare som helst så spelar ju handen sig själv men mot en 8vpip så är inte KK särskilt roligt i fyrbettade potter. Man blockar ju dessotom alla K-kombos så finns ju bara AA kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 pf.nu i ett nötskal. Komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 OP skämtar? ps. Hur f-n kan man frivilligt spela full ring mot spelare med 8 i VPIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2008 Ni som tar förespråkar syn här. Värför syna om man vet att man är slagen? Man slår i princip bara JJ?! och AK här. Solklar fold imo. Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts