Rainb0w85 Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Hallå, tänkte höra om det finns nån som vet hur man fullständigt avinstallerar en prima klient? För om jag bara går via Lägg till/Ta bort program så finns mitt användarnamn kvar efter ominstallation av klienten, antar att det finns nåt sätt att avinstallera fullkomligt? Tack på förhand. Citera
Sprattelgubbe Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Det går inte, Prima kommer ihåg vem du är. Vet inte om dom har koll på Namn, epost eller adress. Endast ett nick på prima........... Citera
Rainb0w85 Postad 7 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2008 Okej, men hm. Det går inte ens att skapa ett nytt konto då jag ominstallerar klienten. Men det kanske ligger nåt i regedit, jag får kika lite då. Tack Citera
Dead-Inside Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Leta upp vart du installerat klienten och ta bort katalogen. Alt. titta efter alternativet att ta bort inställningar under avinstallation. Detta är tips btw, inga garantier. Citera
TotalFarsa Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Leta upp vart du installerat klienten och ta bort katalogen. Alt. titta efter alternativet att ta bort inställningar under avinstallation. Detta är tips btw, inga garantier. Hjälper inte. Orkar inte leta upp tråden men någonstans finns där en tråd om hur man gör. Citera
EmWi Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Hjälper inte. Orkar inte leta upp tråden men någonstans finns där en tråd om hur man gör. Enklaste är att du genom datorns kontrollpanel skapar nytt anv konto och kör där Citera
Skogiss Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 ta bort från regedit borde ju funka iaf... Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Det går åxå få ett program skickat till sig av MG som tar bort allt. Citera
slowboy Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Det är bara gå in i regedit ta ctrl+f söka efter pirmaklientens namn sen ta bort varenda fil som den markerar tills den inte hittar nåt mer som du söker efter.. Citera
Mjukis Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Okej, men hm. Det går inte ens att skapa ett nytt konto då jag ominstallerar klienten. Men det kanske ligger nåt i regedit, jag får kika lite då. Tack Som jag fattat det lär du inte kunna skapa ett nytt prima konto även om du så formaterar disken. Det är din macadress som känns igen så du måste alltså byta nätverkskort för att kunna skapa ett nytt konto på samma burk. Nån gammal säkerhetsgrej dom har på prima, och många andra siter, för att du inte ska kunna starta en massa fulkonton. Citera
KenHag Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Prima känner väl igen gammla spelare pga namn,adress eller kortuppgifter, insättningsalternativ osv,har själv försökt att skapa nya konton på Prima utan att lyckas. Citera
Joeduck Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Jag tror de använder sig utav ett ID som de räknar ut med bl.a MAC adressen. Läst på andra forum folk som försökt med andra klienter o inte lyckats fastän de bytt OS, IP samt MAC adress. Prima har med största sannolikhet uppdaterat systemet, bara MAC adressen är ju löjligt enkelt att ändra. Tänker inte ge konkret tips på saker du kan göra eftersom jag inte har testat själv men om du googlar så hittar du rätt mycket information. Finns ett konto redan med dina uppgifter så är det nog rätt kört dock. Jag blev av med ~1k$ på prima pga dubbelkonto för ett par år sedan, tror det var via kontoinformation de kom på mig när jag skulle casha ut. Hade inte satt in pengar, var en "no deposit" som jag spelade upp så sket i vilket, fick behålla mina andra konton. 'de riktiga' Fick ett mail från prima där det stod att mitt konto blivit låst under tiden jag spelade så hade jag tänkt till lite hade jag kunnat dumpa en del till någon jag kände. Försökte att logga in igen men var inte så lyckat. Jag hade ju lätt rake:at de där 10$.. Citera
Recommended Posts