Stekel Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Bakgrund: Startade med 1500 typ 15 min tidigare. Det har aggats en del fram och tillbaka mellan Ravinda och mig, spelet har oftast avslutats av aggressorn på flop. Spelar typ LAG/LPA (aggar och slasksynar 3bet) ungefär som jag också gjort. Den enda tidigare handen jag limpat höjning ur pos som här har jag också bettat ut flop och då lagt för omslag av agg (enda handen jag spelat mot klättermus som i övrigt verkar ganska TAG) ***** Hand 624405462 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 6 mars 2008 00:54:44 Julia 8 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: Ravinda (4395.29) Plats 2: JAG (2682.27) Plats 3: 15öre (1925.00) Plats 4: Jimanjo (2823.53) Plats 5: klättermus (9925.00) Ravinda lägg LM 25.00 JAG lägg SM 50.00 ** Giv ** JAG [7h, 7r] *** Bet Runda 1 *** 15öre Lägg Jimanjo Lägg klättermus Höj till 222.00 Ravinda Syna 222.00 JAG Syna 222.00 *** Flop(Board): *** : [10k, Dk, 7k] *** Bet Runda 2 *** Ravinda Passa JAG Satsa 400.00 klättermus Syna 400.00 Ravinda All-in 4173.29 Vill bara ha kommentarer på spelet EFTER floppen tack. Vad skulle ni sätta dom andra på för händer här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Är detta ett svårt beslut för dig eller är det nån gissningslek vi ska leka? Spelar inte nån roll vad dom andra kan tänkas ha, du måste syna. EDIT: ditt flopspel är helt korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 finns inget annat än syn. är du slagen så drar du ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 finns inget annat än syn. är du slagen så drar du ut. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 finns inget annat än syn. är du slagen så drar du ut. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 det här borde vara standardbeslut för dig. 100% given syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Är lite nyfiken på hur det funkar att slasksyna 3bets när man sitter på 30-50bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 finns inget annat än syn. är du slagen så drar du ut. Korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Är lite nyfiken på hur det funkar att slasksyna 3bets när man sitter på 30-50bb. Det är jag också, vart såg du detta? det här borde vara standardbeslut för dig. 100% given syn. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Det är jag också, vart såg du detta? Spelar typ LAG/LPA (aggar och slasksynar 3bet) ungefär som jag också gjort. Jovisst serru. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babyboi Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Seriöst, gå ner i nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 no-brainer Edit: såg iof inte att den var enfärgad, men vi degar här alla gånger med din stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 är det inte sånt här man väntar på att få dega på när man skottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 finns inget annat än syn. är du slagen så drar du ut. In med smeten. Det finns ju inget annat alternativ. Precis som nabbes säger, så kommer du dra ut om det nu är så att du ligger under. Den spelare som har sämst hand när pengarna åker in vinner i stort sätt alltid. Så jag vore nästan mer rädd om du INTE hade bästa handen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Folda, klättermus har till 78% ett högre set och den andra fisken som pushar har minst Q hög färg. Vänta på ett bättre läge att dubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ekan_ Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Klart du förlorade handen eftersom du posta den här. Folda aldrig set på flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 In med smeten. Det finns ju inget annat alternativ. Precis som nabbes säger, så kommer du dra ut om det nu är så att du ligger under. Den spelare som har sämst hand när pengarna åker in vinner i stort sätt alltid. Så jag vore nästan mer rädd om du INTE hade bästa handen.. VIlle du ha ngt sagt med det inlägget eller är jag bara jätte trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Med din stack är det bara att pusha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 VIlle du ha ngt sagt med det inlägget eller är jag bara jätte trött. Av dom två alternativen måste det vara att du är trött. Menade absolut inget personligt, utan höll bara med. Kan snarare vara så att man åkt på det själv för många gånger, och därför resonerar så men då riktas ilskan mot SvS och ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheoneXXL Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 Ja mossberg jag hade KJ klöver och du fick inte dra ut men du kan inte folda där ändå puss//klätter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 synar och gråter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 syna naturligtvis. Gissar att dom andra har färg repektive top par alt. färgdrag. Men det går knappast att lägga hursomhelst. Set på floppen har jag bara lagt en gång i mitt liv..efter bett, raise, reraise, ytterligare reraise...osv.och jag hade rätt, de två andra tighta spelarna hade båda två träffat högre set! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 9 Mars , 2008 Rapport Share Postad 9 Mars , 2008 Folda, klättermus har till 78% ett högre set och den andra fisken som pushar har minst Q hög färg. Vänta på ett bättre läge att dubbla. 79%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stekel Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Svarar alla på en gång + slutet Ville alltså ha svar på vad ni skulle sätta de andra på, men att få svar på det man frågar är som vanligt för mkt begärt. Som musen redan avslöjat satt han alltså på KJ klöver, den andra göken hade TPTK + nötfärgdrag. JAG All-in 2460.27 klättermus Syna 4173.29 *** Turn(Board): *** : [10k, Dk, 7k, 9k] *** River(Board): *** : [10k, Dk, 7k, 9k, 10s] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 11457.85 Ravinda [Dr, Ek] Färg med ess i topp Vinst: 0.00 klättermus [Knk, Kk] Färgstege Vinst: 11457.85 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stekel Postad 10 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Ja mossberg jag hade KJ klöver och du fick inte dra ut men du kan inte folda där ändå puss//klätter Tyckte väl det luktade bäver lång väg av kallsynen där men det var som sagt bara o syna och hoppas. Tog nåra sekunder för mig att fatta vad som hände efter rivern dock. Vi ses på nästa skottdag musen´ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts