Gå till innehåll

$3 miljoner garanterat på pacific


speede

Recommended Posts

Jasså, det var så vanligt med 1k inköp turneringar. Jag kommer tyvärr bidra till övervärdet genom att vara en fiskig satellit kvalare i denna turren.

 

Spelar vanligtvis bara turneringar med typ 10 ggr så lågt inköp som högst där jag iof tror mej själv om att vara bland de bättre spelarna. Fast de ja får sällskap av i denna turre lär ju vara betydligt högre klass på..

 

Jaja, det är bara att hoppas på att ja kommer suga ut gång på gång denna skottningen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har för mig att Absolute har en regelbunden $1k turnering.

 

Tveksamt. De kör en $500 med 150k garanti veckovis, och en $500 med 250k garanti månadsvis. Har inte sett 1k turre, men möjligt de kör en med få spelare.

 

Visste inte om FTPs och Stars 1k turrar i veckan, men misstänker att de är rätt små jämfört med garantiturneringarna jag nämnde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt. De kör en $500 med 150k garanti veckovis, och en $500 med 250k garanti månadsvis. Har inte sett 1k turre, men möjligt de kör en med få spelare.

 

Visste inte om FTPs och Stars 1k turrar i veckan, men misstänker att de är rätt små jämfört med garantiturneringarna jag nämnde.

 

Okej.

Jag spelar inte själv på Absolute så jag har inte koll. Det var antagligen $500 turneringen jag tänkte på isf.

Som Mendieta skriver så är ju FTPs och Stars turneringar rätt stora. Förstår ändå om du inte har spelat dom eftersom det är nattetid som gäller för $1k turneringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara pacific som kör denna?

 

Är pacific skattefritt?

 

Är pacific lika buggig som förr?

 

Anyone?

Jepp bara Pacific som kör (stand alone pokerrum)

 

Pacific är enligt min vetskap skattefritt (har EU licens baserat från Gibraltar)

 

Har inte spelat på Pacific på ett tag så kan inte svara på om de är en massa buggar men ska inte vara det vad jag har hört

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...