Gå till innehåll

Themas, från NOOB till PRO!


Themas

Recommended Posts

Tjena Tjena!

 

Har bestämt mig för att spela poker seriöst nu!:-)

Ska spela antingen på FTP eller PS, eftersom jag är 17 år så beror valet på site vilken site min polare kan hjälpa mig och sätta in pengar på :roll:.

 

Har spelat poker i ungefär 3 år, vilket gör att jag började när jag var 14 år.

Min pokerkarriär har det varit lite si och så med, har haft noll koll på money management.

Har inte gått speciellt bra online, vilket beror på att jag har tidigare haft för dålig disciplin men det ska ändras nu! :-D

 

Om jag skulle sätta ett ord på min spelstil så skulle jag nog sätta ordet Maniac ^^ Älskar verkligen att spela aggressivt, raisar i princip 70% av alla händer ^^ alla suited connectors, 2-gappers mm =)

 

Min bankrulle kommer att börja på 150$.

Jag kommer främst att lira 2$ hu sit n go då jag tycker att min styrka är hu :)

Sedan så kommer jag även lira 3$ sit n go max 6-handed.

 

Jag tror inte att det kommer bli några mtt´s för min del, känner att dem tar för mycket tid :/ det är även mycket i skolan nu så jag kommer max kunna lira 2-3h om dagen och troligen 4-5h på helgerna :)

 

Den här dagboken gör jag främst för min egen skull då jag vill ha bättre koll på hur mitt spelandet går :)

Tror även att det här kommer att hjälpa mig så att jag inte tiltar bort rullen direkt på 1-2$.

Ska ha minst 75 inköp på varje nivå innan jag går upp ett snäpp =)

 

Kommer posta händer i princip dagligen som jag vill att ni ska komma med konstruktiv kritik på =)

 

 

 

MVH Themas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till! Nick om du spelar på PS? pm:na om du vill ;-)

 

Tack! :D

Nickar ThemasTK på ps =) lirar dock knappt något där, förtillfället iaf :)

Tilt på att dem inte har rakeback på ps ^^

 

Var dock tvungen och casha ut rullen :S:( ska nämligen iväg till spanien den 23 och måste ha fick-pengar där nere :)

 

Kommer dock att sätta in pengar när lönen kommer! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...