Drygo77 Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Är det nån som vet hur många proffs som håller till på Svenska Spel. Jag minns att det inte var många från början, så Svenska Spel stängde varje kväll. Men nu, då dom håller öppet dygnet runt kanske det är fler? Känner ni till någon speciell spelare? Citera
rAilFISH Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 finns nog ett flertal , vad tycker du är pokerproffs? dom som syns i tv och tidningar eller dom okända grindarna...dom som spelar 25/50 och uppåt lever nog på poker iaf , och är i mina ögon "proffs". Citera
Drygo77 Postad 4 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2008 finns nog ett flertal , vad tycker du är pokerproffs? dom som syns i tv och tidningar eller dom okända grindarna...dom som spelar 25/50 och uppåt lever nog på poker iaf , och är i mina ögon "proffs". Nej, jag håller med dig. Jag menade dom offentliga, men i mina ögon så är dom verkliga proffsen även dom som grindar i det tysta.. Citera
MayhemMonkey Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 nabbes666 slår nog nivån 25/50+ ganska bra skulle jag gissa Citera
HSvensson Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 finns nog ett flertal , vad tycker du är pokerproffs? dom som syns i tv och tidningar eller dom okända grindarna...dom som spelar 25/50 och uppåt lever nog på poker iaf , och är i mina ögon "proffs". "Professionalism är en term som mest används inom sporten för den som utövar sport mot betalning. Dessa kallas proffs. Om de har jobb vid sidan om är de halvproffs, men har de sin sport som yrke kallas de helproffs." /Wikipedia Dvs. de som livnärar sig på det kallas Proffs, oavsett de är snygga, fula, synliga eller osynliga Citera
quxii Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 satt och spelade mot en som nickade: | | på 25/50....Han var bland de bästa jag mött på nivån, sjukt aggro samtidigt som han balanserade sin range äckligt bra. någon som vet vem han är? Citera
rAilFISH Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 "Professionalism är en term som mest används inom sporten för den som utövar sport mot betalning. Dessa kallas proffs. Om de har jobb vid sidan om är de halvproffs, men har de sin sport som yrke kallas de helproffs." /Wikipedia Dvs. de som livnärar sig på det kallas Proffs, oavsett de är snygga, fula, synliga eller osynliga Ah det va ju det jag sa:shock: Citera
Kontextus Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 satt och spelade mot en som nickade: | | på 25/50....Han var bland de bästa jag mött på nivån, sjukt aggro samtidigt som han balanserade sin range äckligt bra. någon som vet vem han är? Det är ju jag Citera
freddola Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 satt och spelade mot en som nickade: | | på 25/50....Han var bland de bästa jag mött på nivån, sjukt aggro samtidigt som han balanserade sin range äckligt bra. någon som vet vem han är? Är väll en tjejj. lllll är nickat du menar va? Citera
allinjompa Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 plissken_ är iallafall Ken Lennard , den som jag vet är pokerproffs där Citera
KingCosmoKramer Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Fetto och kingkosmo Ja, jag är pokerproffs. Dem som inte är proffs på SvS är riktigt JÄVLA urdålig. Citera
two_aces Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Bo Sehlsted spelar väl under Legato ibland på Svs. Sen finns det en kille som nickar påkerpråffs, han måste in i kategorin. Citera
KingCosmoKramer Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Proffs: som utför ngt yrkesmässigt Det betyder inte att man måste vara känd alltså... Citera
Djens Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Ja med tanke på inflationen som gått på uttrycket "Pokerproffs", "pokerspelare" etc så får man kalla sig nåt annat nuförtiden när man introducerar sig för att inte tappa respekten. Citera
Babyboi Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 proffs hit o ditt, antaligen tjänar man en massa pengar o lever på pokern eller så gör man det inte. Förresten e 700 spänn jävligt surt o få kl 7 på morgonen, absolut när p nissen varit där för 5min sen. Ja jag e en fattig jävel som stör mig på p-böter... GOD JUL Citera
AnteSvante Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Är det nån som vet hur många proffs som håller till på Svenska Spel. Jag minns att det inte var många från början, så Svenska Spel stängde varje kväll. Men nu, då dom håller öppet dygnet runt kanske det är fler? Känner ni till någon speciell spelare? Ah, good old days, man tjänade oftast lika mkt sista 5 min som man gjorde under resten av kvällen:mrgreen: Citera
Sideshow Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Det känns väl som att de flesta som slår 10-20 och uppåt säkert skulle kunna leva på enbart poker. proffs hit o ditt, antaligen tjänar man en massa pengar o lever på pokern eller så gör man det inte. Förresten e 700 spänn jävligt surt o få kl 7 på morgonen, absolut när p nissen varit där för 5min sen. Ja jag e en fattig jävel som stör mig på p-böter... GOD JUL 700 bara, en annan har lyckats få betala 4½ gånger det beloppet för en fortkörning... Och jag är ännu fattigare Citera
AnteSvante Postad 7 Mars , 2008 Rapport Postad 7 Mars , 2008 Det känns väl som att de flesta som slår 10-20 och uppåt säkert skulle kunna leva på enbart poker.( True that. Man kan lätt leva på att spela så lågt som 2.5/5 om man bara grindar lite och slår nivån med viss marginal. Citera
M1891 Postad 8 Mars , 2008 Rapport Postad 8 Mars , 2008 Proffs: som utför ngt yrkesmässigt Det betyder inte att man måste vara känd alltså... Samma Cosmo som skriver på "prat hörnan"? Citera
El Helado Patata Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Spelar man på svenska spel är man rätt pantad. Citera
kravmärkt Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Spelar man på svenska spel är man rätt pantad. Du glömde motiveringen oskar. Citera
El Helado Patata Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Du glömde motiveringen oskar. Oskar? Man rejkar bort rätt rejält mycket o om man försöker motivera "spelarna på SvS är så fiskiga öhh öhh" så fattar man inte rätt grundläggande principer om EV, nog iofs mycket vanligt hos folk som endast spelat NL HE. Citera
kravmärkt Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Oskar? Man rejkar bort rätt rejält mycket o om man försöker motivera "spelarna på SvS är så fiskiga öhh öhh" så fattar man inte rätt grundläggande principer om EV, nog iofs mycket vanligt hos folk som endast spelat NL HE. Min första uppfattning är att du verkar vara en riktig idiot, hur rätt har jag egentligen? Citera
Recommended Posts