TotalFarsa Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Undrar hur många gånger Kubo ska "tillrättavisa" Jensaboy innan han upptäcker att han är en sprillans ny medlem? Hälsa honom välkommen för tusan Kubo!!! /TF Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Done! Jag brukade jaga efter Qos, nu jagar du efter mig. Men vem ska jaga efter DIG? Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2005 Det gör pokermon67 så bra ändå så på den punkten är jag safe /TF - lämnade pokermon67s rum när han började mumla om att läsa pokerfourm... Citera
QoS Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Tycker att alla ska jaga Kubo tills han blir snäll och kärleksfull mot alla! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Jag är snäll och kärleksfull mot alla, problemet är bara att det inte märks. Citera
QoS Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Kubo, jag vet det, du vet det och TF vet det, men tänk på alla stackars nykomlingar som inte känner till dina diskreta kärleksmeddelande... - QoS Citera
elvis77 Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Jag har aldrig sett ett forum med så många moderatorer som är inne och pillar och tillrättavisar alla. EDIT : Jag menar inte detta i någon negativ bemärkelse Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Jag har aldrig sett ett forum med så många moderatorer som är inne och pillar och tillrättavisar alla. Är det bra eller dåligt, tycker du? Citera
QoS Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Kubo, du ser du är så snabb att folk hinner inte göra edit! Lugn och snäll! - QoS Citera
elvis77 Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 Jag har aldrig sett ett forum med så många moderatorer som är inne och pillar och tillrättavisar alla. Är det bra eller dåligt, tycker du? Jag hann inte editera innan detta kom Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2005 Äsch, det är ju toppen att vi har så aktiva moderatorer... Kubos insats håller forumet rent, medlemmarna glada, Kubo sysselsatt och ger QoS en chans att utveckla sitt postflopsspel Kram på Er! /TF Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 ger QoS en chans att utveckla sitt postflopsspel Det går inte att utveckla, det är redan ultimat. Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2005 ger QoS en chans att utveckla sitt postflopsspel Det går inte att utveckla, det är redan ultimat. All-in på any 2 cards är ultimat? Hmmm, Kubo & QoS vet nåt som inte jag vet... Är de månne samma person... QuBoS??? /TF Citera
Papa Kubo Postad 25 Februari , 2005 Rapport Postad 25 Februari , 2005 QoS preflopspel går ut på att ställa in med mellanparet. Tanken är att fi ska lägga topparet men syna med det lägsta paret, tyvärr blir det ofta tvärtom. Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2005 Ack, QuBoS, tänk om allt bara hade gått enligt Zha Plan... *knäpper upp dagens första öl* /TF - *ska inte lira onykter* Citera
Leppo Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Är det så att Kubo egentligen är Stephen Hawkings ??? Citera
erbus Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 /TF - *ska inte lira onykter* OCH, då menar du att skillnaden blir?? /A Citera
Papa Kubo Postad 26 Februari , 2005 Rapport Postad 26 Februari , 2005 Är det så att Kubo egentligen är Stephen Hawkings ??? Naturligtvis är det så. Visst skiner min intelligens igenom i forumet? Citera
Mr Zero Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Är det så att Kubo egentligen är Stephen Hawkings ??? Du tänker inte på Sebastian Dawkins? Citera
Toan Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Är det så att Kubo egentligen är Stephen Hawkings ??? Du tänker inte på Sebastian Dawkins? Hehe, det var faktiskt lite roligt så här på kvällskvisten. Citera
Papa Kubo Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Är det så att Kubo egentligen är Stephen Hawkings ??? Du tänker inte på Sebastian Dawkins? Han har ett fult skägg. Jag har ett snygg skägg. End of discussion. Citera
Swede Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Han har ett fult skägg. Jag har ett snygg skägg. End of discussion. "Jag har ett snygg skägg" var kan man fixa dessa? Finns det nagon marknad. Mitt mobiltelefon ar silver, och mitt pengar ar lite Citera
RoccX Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Kubo kanske menade att skriva "Jag har ett snyggskägg". Jag vet inte riktigt vad det är men en kvalificerad gissning skulle vara att det är någon typ av lösskägg. Kanske stort, vitt och yvigt. hmmm Vad låter det som? Citera
Papa Kubo Postad 27 Februari , 2005 Rapport Postad 27 Februari , 2005 Man kan ta en titt på Ralf för inspiration, sen är det bara att börja spara. Citera
Recommended Posts