Patfor Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Ngn forummedlem som vet var man kan betta på Melodifestivalen? Att Charlotte Pirelli (eller är det däcket som stavar så?) vinner står ju redan nu klart, men Svenska Spel där jag spelar poker har inte den typen av betting, ngn bettingsite måste ju ha spel öppet på detta. Tacksam för hjälp med detta! Mvh Patfor Citera
wigren Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Tja, alla stora bettingsajter har väl odds. Tex unibet, nordicbet etc Är du helt säker på att Charlotte vinner så borde du väl spela en peng på det, du får mer än 3 ggr pengarna... Jag är dock inte lika säker som du om man säger så... Citera
Patfor Postad 3 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2008 Tja, alla stora bettingsajter har väl odds. Tex unibet, nordicbet etc Är du helt säker på att Charlotte vinner så borde du väl spela en peng på det, du får mer än 3 ggr pengarna... Jag är dock inte lika säker som du om man säger så... Thx, har några dollares på NordicBet sedan SM. Ska dynga in dom, säkra pengar! /Patfor Citera
Cyntax Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Betfair, Betsson, Bet24, Betway osv borde alla komma med odds då det närmar sig finalen. Bet24 har redan oddsen klara. Förresten så vinner inte Charlotte... Amy Diamond vinner och gör succé i Belgrad! Citera
Hyler Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 men Svenska Spel där jag spelar poker har inte den typen av betting Jodå, under Oddset - Musik har de det. Hälsningar, en som klonkade Perelli+Bengtzing i deltävling 4 till oddset 1.5. Citera
Jennez Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Hälsningar,en som klonkade Perelli+Bengtzing i deltävling 4 till oddset 1.5. Lol... Citera
SouthEast Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Sanna Nielsen och BWO får väl ses som starka kandidater till segern. Citera
wyyyxz Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Finalen kommer riggas så att Carola vinner:roll: Citera
Cyklop Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Ngn forummedlem som vet var man kan betta på Melodifestivalen? Att Charlotte Pirelli (eller är det däcket som stavar så?) vinner står ju redan nu klart, men Svenska Spel där jag spelar poker har inte den typen av betting, ngn bettingsite måste ju ha spel öppet på detta. Enligt http://www.braodds.com/musik.php har SS odds på melodifestivalen och verkar just nu ha marknades högsta på Perrelli. Citera
Djens Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Oddsen på att Bengtzing är och alltid kommer vara snyggast på schlagerscenen 1.0? (Jfrt med medtävlare i samma ålder förstås) Citera
acidboy Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Christer Sjögren vinner. Han tar förmodligen hem det i stora finalen sen också! ALL IN! Citera
Recommended Posts