TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Det var sambon som tipsade mig om den fantastiska likheten mellan dessa två individer: Mona Sahlin - Sossarnas partiordførande Javier Bardem - Iskall mørdarpsykopat på film Citera
hampulito Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jag har fortfarande inte förstått hur man postar bilder direkt i rutan:shock: Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Antingen anvænder du knappen som ær direkt till vænster om citat-knappen eller så kopierar du lænkadressen till bilden du vill visa och klipper in den i mitten av: [/img] Citera
kraclob Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Edit: too late + att Totalfarsa förklara det mycket bättre än mig. Citera
green__ Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Tony G och Jake från 2 1/2 men, löjligt lika. Citera
ulaf Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Snyggt green! Denna är rätt avancerad: Passionerad hockeyexpert? Väsande bergshob? Citera
ulaf Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Klassiker som jag inte tar cred för: Tjurig norrlänning? Talande troll? Citera
ulaf Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 En fråga med risk att bli bannad 4 life: Borde inte rubriken vara "Look-alikes"? Citera
Snusarn Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Den sista är sjuk. De är verkligen jättelika. Citera
TotalFarsa Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 En fråga med risk att bli bannad 4 life: Borde inte rubriken vara "Look-alikes"?Vem som än tog på sig att ändra rubriken hade inte speciellt mycket koll. Det går, precis som väldigt många andra saker, att skriva på olika sätt och det är fortfarande ok. Ska se om jag kan ändra tillbaka *edit* Nähä, det kunde jag inte. Ett stort *grrr* till whatever mod som ändrade. Btw, den med TonyG var sjukt bra! Citera
hampulito Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Tony G och Jake från 2 1/2 men, löjligt lika. omg Citera
Waggho Postad 2 Mars , 2008 Rapport Postad 2 Mars , 2008 Vem som än tog på sig att ändra rubriken hade inte speciellt mycket koll. Det går, precis som väldigt många andra saker, att skriva på olika sätt och det är fortfarande ok. Ska se om jag kan ändra tillbaka *edit* Nähä, det kunde jag inte. Ett stort *grrr* till whatever mod som ändrade. Det var jag som ändrade. Både ne.se och tyda.se stavar det look-alike. Men framför allt ser jag inte vad det ensamma a:et skulle ha för plats i ordet, även om det är så att stavningen är godkänd så måste det ju vara ett fel från början som har blivit accepterat. "They look alike" = "De ser likadana ut" "They look a like" = ? Men eftersom vi har nya riktlinjer för språkpolisande känner jag mig ute på djupt vatten som moderator här. Tror att du borde kunna ändra tillbaka genom att dubbelklicka bredvid rubriken i listan. ...Äh, jag ändrar väl tillbaks då. Citera
ulaf Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Tennis- och kalsonglegend? (ex?) Swedish online wiz Citera
Mejer Postad 10 Mars , 2008 Rapport Postad 10 Mars , 2008 Neil? Brandborn? Well played mr Ripperkoff. Tänkte precis posta samma bilder. Citera
Recommended Posts