Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

nu när man väl har vunnit lite dinero så passar jag på att mäta kuk med er andra:

33K SEK

2,5/5 kr - 35 k händer - 20,5K SEK

5/10 kr - 8 k händer - 12,5K SEK

naaaaaaaaajs för en fattig (inte längre) student :-)

Postad
+ cirka 13k$ (inte fått RB än men cirka) på Ipoker

+ cirka 150 000 sek live

- cirka 5k sek på betting

+ cirka 3000 sek på homegames :D

"150 000 sek live" = förklara är du snäll är nyfiken:-)

Postad

Håll i hatten! +600,48 kronor! Till mitt försvar: inte särskilt många händer och lägsta nivån. Dock en vinnande spelare, vilket enligt Dan Glimne endast 5 % av spelarna är... : )

Postad
Över ett stor antal händer ja....

Då ber jag att få återkomma. Men det verkar ju vara ovanligt bra spelare på detta forum då 95 % verkar gå plus. Forum för proffs eller?... Eller är det kanske vanligt förekommande att man ej redovisar förlustmånader i denna tråd och/eller redovisar inte förlorande spelare kanske... : ) Det finns ju ytterligare ett alternativ, att man inte är sanningsenlig.

Postad
Då ber jag att få återkomma. Men det verkar ju vara ovanligt bra spelare på detta forum då 95 % verkar gå plus. Forum för proffs eller?... Eller är det kanske vanligt förekommande att man ej redovisar förlustmånader i denna tråd och/eller redovisar inte förlorande spelare kanske... : ) Det finns ju ytterligare ett alternativ, att man inte är sanningsenlig.

Kan ju även vara så att de som hänger på ett pokerforum inte har det som "en eller ett par ggr i veckan hobby" och faktiskt har en susning om lite grundläggande pokerteori osv. Sen så är det väl så att majoriteten heller inte orkar posta sina resultat, eller så är det helt enkelt så att vi på detta forum är extremt bra .. :roll:

Själv blev det ca +20k SEK på 5/10 SH på SvS, till mitt försvar får jag säga att jag lirade väldans lite händer ( 11K ). Hoppas suget kommer tillbaka så man kan orkar lira fler händer nu i mars!