FiSherman63 Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Finns det något smart sätt att med PT eller annat program ta reda på hur mkt rejk man betalar på en månad enligt Nordicbets räknesätt? Jag vill alltså veta detta INNAN jag börjar spela på Nordicbet genom att använda mina sparade händer i min PT-databas. Bara att klicka på bank så ser du hur mycket rake du har genererat. Va? Menar du i Nordicbet-klienten eller? I så fal läste du nog inte båda meningarna du citerade. Citera
Chris_ Postad 25 Januari , 2006 Rapport Postad 25 Januari , 2006 Vet inte om jag gillar det där med att man ser hur mckt man betalat i rake... 52$ på 3 dagar...på 0.1/0.2 är bra mckt mer än vad jag trodde. Citera
MajkTheBike Postad 28 Januari , 2006 Rapport Postad 28 Januari , 2006 Har de någon sign-up bonus? Citera
Benganiolo Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 någon som vet vad det kostar (om det nu kostar något) att ta ut till VISA? Citera
slice74 Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 0 kr om du tar ut till bankkontot. Citera
icahero Postad 3 Februari , 2006 Rapport Postad 3 Februari , 2006 Hur länge kommer de köra rakebacken? bara i febr. eller kommer den hålla isig? Citera
Bojen Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Kan man sätta in pengar via Neteller till sitt Nordicbet-konto? Citera
Obscura Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Hur länge kommer de köra rakebacken? bara i febr. eller kommer den hålla isig? På det sättet de gjort marknadsföringen kan man utgå ifrån att det kommer att gälla framöver. Citera
Obscura Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Kan man sätta in pengar via Neteller till sitt Nordicbet-konto? Nej inte än men sist jag frågade var det på gång och skulle vara klart i början av året så det går nog snart. Förövrigt tar de ut avgifter när man sätter in med VISA vilket jag tycker är rätt sniket. Citera
trisslott Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Har dom kvar erbjudandet på realod bonusen upp till 100%? Citera
slice74 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Under perioden 23-31 januari kan du få upp till $100 i Reload Bonus! Från nordicbets hemsida Citera
bresky Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Är det någon som vet skillnaden mellan alternativ 1 och 2 när man kollar hur många rejkade händer man spelat? Båda alternativen ska ju ha rake 0.25 eller över. Fattar inte hur jag kan ha olika antal. Citera
MJ Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Hur många bordstimmar för att komma upp i $2500 betald rake på NL 1/2 SH? Citera
rakoon Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Är det någon som vet skillnaden mellan alternativ 1 och 2 när man kollar hur många rejkade händer man spelat?Båda alternativen ska ju ha rake 0.25 eller över. Fattar inte hur jag kan ha olika antal. Den ena är väl hur många rakeade händer man har från ett visst datum Den andra är väl hur många rakeade händer man har haft de senast 24 timmarna. vissa freeroles kräver att man har 100 rakeade händer de senaste 24 timmarna. Citera
Timmi Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 nån som vet hur lång tid en friend 2 friend transfer tar? instantly? Citera
Hunden_Leif Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Nån som har koden till Hattrick freeroll imorn?? Citera
Scherdin Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Nån som har koden till Hattrick freeroll imorn?? Fast den är ju då idag just nu, men någon som har koden? Citera
Timmi Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Nån som vet hur lång tid supporten tar på sig att skicka ett nytt lösenord, min flickvän har försökt 4 ggr denna helgen men inte fått ngt mail. Citera
Speed Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Har dom svensk support på nordicbet om man skickar till poker@nordicbet.com? eller är det engelska som gäller Citera
Benganiolo Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Hotta: norska is the shit men nu har mitt ljud försvunnit Har kollat inställningarna på "sound options" och där ser allt bra ut. Någon som också har problem med detta? Citera
alexanderw Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Vet någon hur lång tid de tar på sig för överföringar av pengar hos Nordicbet? Är inne på min 4e bankdag idag. Mailade kundsupporten i helgen där de påstod att det ska ta 2-3 bankdagar. Någon som fått en utbetalning från NB som vet hur länge man måste vänta? Citera
Aeis Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag har väntat exakt en vecka nu på utbetalning. Står pågående på mitt konto. Skickade iaf ett mail till supporten för att höra om det blivit något fel. Citera
European Bob Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Det står på deras sida att dom för tillfället hade något strul, och att det för svenskar skulle ta lite extra tid att få ut pengar. Kan inte hitta den infon igen dock.. Edit: Hittade den nu. Information om utbetalningar På grund av en uppdatering i vår bank så kommer svenska utbetalningar att bli något försenade. Vi kommer att utföra utbetalningarna så fort vi har tillgång till banken igen. Vi beklagar förseningen. Citera
djessa Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag fick brev att dom hade satt in pengar på bankgirot den 8/2 men har fortfarande inte fått några på kontot och support har inte svarat på mitt mailefter 24 tim. Citera
misak82 Postad 16 Februari , 2006 Rapport Postad 16 Februari , 2006 Hur många bordstimmar för att komma upp i $2500 betald rake på NL 1/2 SH? Enligt min statistik så beräknar jag det till ca 300 bordstimmar. (har rakat ca $600 på 17½ h, 4-tablande på huvudsakligen NL 1/2 SH). Jag tycker dock detta verkar snålare än hur den beräknades på min förra Prima-sajt, Battlefield, där upplevde jag det som att jag genererat mer rake per timme. Fast om det blir skattefritt på Nordicbet, som de säger att det ska bli inom kort, kommer detta ändå väga upp att raken beräknas snålare (om det nu är så, man betalar ju ändå samma faktiska rake) Citera
Recommended Posts