Gå till innehåll

full tilt uppdatering (tournament dollars)


airzor

Recommended Posts

ok det låter ju lysande, om jag fattat det rätt... betyder detta att om jag vinner en satelit till en 100+10 turnering betyder detta att jag kan

 

avregistrera mig och få tillbaks 110dollar och konvertera det till riktiga dollarZ och få typ 105 riktiga för att vinna dendär sateliten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok det låter ju lysande, om jag fattat det rätt... betyder detta att om jag vinner en satelit till en 100+10 turnering betyder detta att jag kan

 

avregistrera mig och få tillbaks 110dollar och konvertera det till riktiga dollarZ och få typ 105 riktiga för att vinna dendär sateliten

 

 

Spelar varken på FTP eller Stars men jag antar att...

 

Om du vinner en satellit till en 100+10 så kan du omvandla dom 110 till $ brännmärkta för andra turneringsinköp.

 

(dvs inte cg, uttag osv)

 

Rätta mig om jag har fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar varken på FTP eller Stars men jag antar att...

 

Om du vinner en satellit till en 100+10 så kan du omvandla dom 110 till $ brännmärkta för andra turneringsinköp.

 

(dvs inte cg, uttag osv)

 

Rätta mig om jag har fel?

 

Det finns ett verktyg i "cashier" för att konvertera tournament dollars till riktiga pengar för en 5% fee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Vi är glada att kunna erbjuda Tournament Dollars (T$) som valuta för våra spelare till att använda på Full Tilt Poker.

 

Du kan använda dina T$ på följande sätt:

 

* För att registrera dig i en turnering med riktiga pengar

 

När du registrerar för en turnering för riktiga pengar, kommer ett "Tournament Buy-In" pop-up fönster att ge dig alternativen att göra en buy-in för riktiga pengar, T$, Satellite Entry Tokens (SETs), eller en kombination av riktiga pengar och T$. Om du vill använda dina T$ för att registrera dig, välj bara T$ och följ instruktionerna.

 

* För att köpa mer marker i en rebuy turnering.

 

I rebuy turneringar kan du köpa mer marker om du behöver det. När du registrerar dig för en rebuy turnering som accepterar T$ som buy-in, välj bara "Auto-Rebuy" under registreringen så kommer du automatiskt att köpa start markersumman med dina T$ om du får slut på chips. Om du inte har några T$ på ditt konto, kommer T$ att bli automatiskt omvandlade från dina riktiga pengar.

 

Om du registrerar dig för en rebuy turnering som accepterar T$ som buy-in och inte väljer "Auto-Rebuy", kommer du bli erbjuden alternativet att göra re-buy med T$, riktiga pengar, eller båda om du får slut på marker.

 

* För att skaffa mer riktiga pengar.

 

Du kan omvandla T$ till riktiga pengar i "Cashier"-fönstret när som helst. Tänkt på att en 5% avgift tillkommer när du omvandlar T$ till riktiga pengar. Till exempel om du omvandlar $100 till riktiga pengar, får du ut $95 USD.

 

Hoppas att detta hjälper något.

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

En fråga om tournament dollars, kanske redan står möjligt att man är blind :-D

 

Men vi säger att jag är reggad till en turnering redan och kvalar in till den på nytt, måste jag då avregistrera mig innan? Eller känner programmet av att jag redan är registrerad och ger mig tournament dollars istället om jag kvalar in igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
En fråga om tournament dollars, kanske redan står möjligt att man är blind :-D

 

Men vi säger att jag är reggad till en turnering redan och kvalar in till den på nytt, måste jag då avregistrera mig innan? Eller känner programmet av att jag redan är registrerad och ger mig tournament dollars istället om jag kvalar in igen?

 

Undrar också detta.

Kan man kvala in till samma turnering flera gånger och få T$?

Eller är det som på ipoker där du inte få något alls när du kvalar in en andra gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...