Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

vad jag förstår så går det inte att skicka sms från svenska mobiler till amerikanska. sökte lite på google efter en vettig sida men hittade inte riktigt vad jag var ute efter. redo att betala en mindre summa om det är en pålitlig sida.

några tips?

Postad
Vet inte om det går att skicka till USA här men man har 20 fria sms per dygn iaf. http://www.smsutopia.com

tror inte det går där eftersom man bara kan välja uk, holland, sverige och något mer land när man registrerar sig.

det jag är ute efter är alltså en sida där man kan skicka sms till amerikanska mobiler eftersom det - vad jag har förstått - inte går att skicka från svenska mobiler.

Postad

hmm registrerade mig och allt såg bra ut. sen kom det ett felmeddelande via mitt antivirusprogram som sa "säkerhetscertifikatet har annullerats - sidan inte tillförlitlig".

någon med erfarenheter från såna här sidor som har några rekommendationer? känns som 90% av sidorna försöker scamma en.

Postad
Jag kör med AVG 8.0 som scannar alla sidor och det sade inte ifrån annars brukar det göra det snabbt när man är på tveksamma sidor.

buggen kom först när man hade reggat sig verkade det som. jag är ganska rädd för såna grejer eftersom jag inte förstår dem så bra. tack för hjälpen iaf.

har kommit igång med talksms nu. får se om det funkar som det ska. tack.