EnemyAce Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Jag tycker det är dumt att man måste bli medlem för att kunna läsa trådar här på pokerforum.nu. Det är ofta jag vill hänvisa bekanta till en intressant tråd, men de orkar ju inte registrera ett medlemsskap bara för att läsa en tråd. Medlemsskap bör krävas för att posta, läsa borde alla kunna göra. Så fungerar det på många andra forum. Citera
gdaily Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Ungefär halva forumet går att läsa utan att vara inloggad. Vi vill att folk ska signa upp för att läsa resten, för att inspirera till postande (annars så är det inga som skriver). Det är ett stort steg att signa upp bara för att skriva ett inlägg, så då skiter folk i det "tills nästa gång". Citera
EnemyAce Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2008 Jaha, men kan ni inte göra tråden "Kalla fakta granskar bolagens avgiftssystem" tillgänglig för alla? Jag är irriterad på att betala en hel månadslön i rake och skulle vilja länka den till min pokersajt. Citera
Recommended Posts