kungbohman Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Jag har inte spelat på SvS på ett tag så när jag skulle lira igår så var jag tvungen att göra en massa uppdateringar på klienten. Jag har också sänkt skärmupplösningen så jag kan spela fler bord. När jag sen gick in för att spela var det extremt segt att ens komma in på borden. När man väl kommit in laggar det som fan vilket betyder (för dem som inte vet) att det hackar. Det är bara SvS som laggar så tror absolut inte man måste köpa ny dator eller så. Är det någon som vet hur man löser problemt eller någon som har liknande problem? Tacksam för svar. Citera
Partyjack Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Jag har inte spelat på SvS på ett tag så när jag skulle lira igår så var jag tvungen att göra en massa uppdateringar på klienten. Jag har också sänkt skärmupplösningen så jag kan spela fler bord. När jag sen gick in för att spela var det extremt segt att ens komma in på borden. När man väl kommit in laggar det som fan vilket betyder (för dem som inte vet) att det hackar. Det är bara SvS som laggar så tror absolut inte man måste köpa ny dator eller så. Är det någon som vet hur man löser problemt eller någon som har liknande problem? Tacksam för svar. Har sällan några stora problem med detta, det händer dock att jag upplever lagg när jag har typ någon nedladdning på g samt att jag streamar film från pokertube eller något liknande medans jag spelar. Tror inte det är något fel på klienten som det känns som att du tror, utan kolla så att du inte har en massa program som ligger och belastar din uppkoppling. Citera
Recommended Posts