weddie Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Weeeeheyyyy! NU vänder det. På lite mindre än två dagar så har följande inträffat; Sökte jobb på Telia -> Fick jobbet samma dag -> Börjar imorgon Sökte modelljobb -> Blev uppringd av agenturen dagen efter -> Modell Prostaker visar ett positivt intresse -> ? Flickvännen glömmer P-piller i två dagar -> Klagar på värkar i magen -> ? Livepoker spelas -> Plus 2.7 K -> Har det äntligen lossnat? Har all min möda och svett till slut belönats med röda rosor och räkmackor? We'll see about that. Återkommer senare. GL! Berätta lite mer om modelljobbet, eller det kanske du redan har gjort? Citera
Slasktratt Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Har inte barn själv och är blott 24 år men slänger ut ett litet råd iaf: Börja inte ens tänka på barn. En bajsmaskin är nog det sista du behöver just nu. Bra jobbat på de övriga fronterna! Hur snygg är du egentligen? Citera
FreePlopp Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Berätta lite mer om modelljobbet, eller det kanske du redan har gjort? En tjejkompis är med på en modellsida och hon har länge beundrat min gudabenådade utstrålning och charm. Jag tycks fastna i folks minne, vare sig de vill det eller ej. Så efter lite tjat så gick jag med på att skicka in några testbilder. Whipps, så fick jag ett erbjudande från en agentur. Har inte barn själv och är blott 24 år men slänger ut ett litet råd iaf: Börja inte ens tänka på barn. En bajsmaskin är nog det sista du behöver just nu. Bra jobbat på de övriga fronterna! Hur snygg är du egentligen? Nej, fy fan. Först och främst så ska jag packa lite bajs först. Skämt åsido så hade det varit underbart att få dela en dreglande baby med Josefine, men inte riktigt än. Om 10 år kanske. I'm pretty good-looking for a man. Citera
FreePlopp Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Sålde precis en bärbar dator + mobilt bredband till en kund över telefon. 1000 riksdaler i förtjänst och FreePlopp lutar sig tillbaka i kontorsstolen med ett leende på läpparna. That's how it works...at work. Citera
Alow Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 En tjejkompis är med på en modellsida och hon har länge beundrat min gudabenådade utstrålning och charm. Jag tycks fastna i folks minne, vare sig de vill det eller ej. Så efter lite tjat så gick jag med på att skicka in några testbilder. Whipps, så fick jag ett erbjudande från en agentur. Nej, fy fan. Först och främst så ska jag packa lite bajs först. Skämt åsido så hade det varit underbart att få dela en dreglande baby med Josefine, men inte riktigt än. Om 10 år kanske. I'm pretty good-looking for a man. Posta en bild då! Du är knappast snyggare än vad jag är Citera
FreePlopp Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Posta en bild då! Du är knappast snyggare än vad jag är För att inte uppbåda ramaskri och kalabalik i tråden, hos de kvinnliga forumisterna, så väljer jag att avstå från detta. Och jo, jag är ett smultron på en honungsbädd. Lite sliskig, med andra ord. Citera
ProToss Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Smultron och honung ihop låter sjukt äckligt. Citera
FreePlopp Postad 8 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Sålt 8 mobila bredband + datorer idag. Check. 8000 loppe i förtjänst. Check. FreePlopp kan leva igen. Check-Raise. Citera
fhaugen Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Vem fan köper en dator över telefon? Citera
FreePlopp Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Företagskunder? Instämmer. Citera
FreePlopp Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 En fin liten lista - 4:e veckan - Söka någon form av arbete / sysselsättning som genererar pengar. [X] Ringa Vägverket och ordna fram en tid för uppkörning. [ ] Ordna upp rester från Cafè Paus. [/] Gymma 5-6 ggr / vecka. [X] Beta av en fet skuld på över 80K. [ ] Skriva färdigt min affärsplan till mitt nya projekt. [ ] Hälsokontrollera mig. [ ] Höra av mig till släkt och vänner oftare. [/] Skriva så mycket jag orkar i Dagboken. [ ] Sponsring av Prostaker. [ ] Att inom ett år känna av resultat från mitt nya liv. [/] Hinner ta mej tusan inte skriva någonting här längre. Synd, faktiskt. Skönt på ett sätt i och för sig, inte blivit så mycket spel heller. Vilket också är gött. Känns konstigt att tjäna pengar på ett hederligt jobb. Understryk hederligt. Well, måste dra mig. Hörs. Citera
PE Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Sålt 8 mobila bredband + datorer idag. Check.8000 loppe i förtjänst. Check. FreePlopp kan leva igen. Check-Raise. Hej. Jag undra om ni på telias kundtjänst får provision när ni säljer mbb och AB.. Citera
FreePlopp Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Hej. Jag undra om ni på telias kundtjänst får provision när ni säljer mbb och AB.. Ja, för varje Mobilt bredband + Dator så får jag 900:- / sälj. Jag har skickat ut 30 avtal till olika företag nu på en vecka, och kan räkna med att få tillbaka 15 påskrivna papper efter någon månad. Det blir alltså 13'500 i provision netto. Så det är ett "underbart" jobb. Byter inte mot något i världen. Eller jo, pokerproffs hade väl inte varit så dumt. Citera
Klyka Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Blir en kombo av slentrianmässig hälsning och nyprenumeration på denna tråd här. Ska följas! Hello again, world, förresten... Citera
FreePlopp Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 S H I T, vad folk kan vara otrevliga. Sure, telefonförsäljare kan vara ett pain in the ass ibland, men vissa borde lära sig lite vett och etikett. Inget som bekommer mig så märkvärdigt, tycker bara det är skoj att sätta griller i huvudet på folk. Citera
FreePlopp Postad 14 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Blir en kombo av slentrianmässig hälsning och nyprenumeration på denna tråd här. Ska följas! Hello again, world, förresten... Fint. Blev lite orolig av att du inte varit online på Msn på oerhört länge. Welcome, life of Klyka, welcome. Citera
Klyka Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Tackar, tackar! Har varit mkt annat på gång i mitt liv än poker, forum och MSN... Citera
FreePlopp Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2008 "Uppdatering sker inom kort", tänker han i huvudet samtidigt som fingrarna spelar sin melodi på tangentbordet. Skämt åsido, så ska jag uppdatera dagboken här lite oftare. Har varit lack på att Prostaker inte hör av sig i tid bara. Har skickat några mail, men utan resultat. Snart så kommer jag fan råna Telefonkiosk, eller hacka hans konto, om det inte händer något. Är såååå spelsugen. Skriver mer ikväll. Tjing! Citera
FreePlopp Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2008 är du gul nu eller? Har aldrig varit gul. Har inte heller spelat mer än kandidatperioden förra månaden. Plockade dock ut rullen, och har nu inte lirat på snart 3 veckor. Så gul är jag då inte. Inte du heller hoppas jag. Citera
kravmärkt Postad 21 Augusti , 2008 Rapport Postad 21 Augusti , 2008 Har aldrig varit gul. Har inte heller spelat mer än kandidatperioden förra månaden. Plockade dock ut rullen, och har nu inte lirat på snart 3 veckor. Så gul är jag då inte. Inte du heller hoppas jag. bra, nae en bit kvar dit än Citera
FreePlopp Postad 21 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2008 bra, nae en bit kvar dit än Good. Tell me när du är där. Citera
kravmärkt Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Good. Tell me när du är där. ska inte dit... Citera
FreePlopp Postad 22 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2008 Jailhouse rock! Info kommer inom kort. Citera
Recommended Posts