Ezkash Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 [*]Flera sng av varje sort i lobbyn. Skulle vilja kunna anmäla mig till flera samtidig Borde vara enkelt att fixa eftersom man kan anmäla sig till hur många SnGs som helst om man använder quick seat! Dvs om man inte lirar turbo.... För övrigt, varför tar det typ 1 min innan man kommer in på bordet när det startar? Det är värdelöst... Plus det med att man blir autositout när man folder vid CG bord, oxå väldigt praktiskt.... Citera
allaboda Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 om ni ska fixa saker vad sägs om en möjlighet att reloada utan att behöva sitta ut och gå till cashier. Typ pop up som man får klicka i hur mycket man vill ha för nästa hand. Det är ju inte så att det vore en unik funktion, utan ganska standard...... Citera
honest99 Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 * Enkel Reload utan att sitta ut, plus aningen reload-tid efter förlorad allin. * Bra filter för att se de bord man vill, när man skall välja bord. * Ta bort eller flytta 'Leave' knappen. * Fixa en vettig re-size-funktion för alla bord. Citera
w00d Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Jag hoppas ni (bestpoker) även kollar här när ni läser igenom förbättringsförslag. Förutom en vettig reload-funktion önskar jag se: ¤ En vettig fokusering. Som det är nu måste man ibland klicka runt mellan borden för att kunna tryck på saker som överlappas. OERHÖRT frustrerande. ¤ Ta bort Leave-knappen, den fyller inget syfte. ¤ Att klienten blir snabbare än vad den är nu, rent CPU-mässigt dvs. Det känns som den blir segare o segare för varje uppdatering som görs. Den var faktiskt snabbare "förr i tiden". Det var vad jag kom på på rak arm, editerar om jag kommer på mer senare. Citera
FraXioN Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Leave-knappen är supertiltande. Stänger ner 1-2 bord varje session av misstag pga missklick. Speciellt dåligt att den inte frågar om man vill stänga ner. Citera
shonuf Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Finns det ingen ongamerepresentant här på forumet som kan vidarebefordra kritiken? Vet att det finns siterepresentanter för olika ongameskins, men det är ju inte riktigt samma sak. Länken nedan kan användas för att skicka feedback till Ongame... http://www.theongamezone.com/contact-form Citera
Fnii! Grrp! Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Det är möjligt att en sajtrep har mer genomslag, men testa även att själv maila ongames ombudsman på ombudsman@ongamenetwork.com. Edit: shonuf är snabbare Edit2: Be dem skriva om databashanteringen så att man kan fucking 4-tabla på en två år gammal dator pls. Citera
animalplanet Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Att ongames klient ska va så prestanda krävande är väldigt störsamt, speciellt om man vill köra PT,pahud på det också. Borde finnas ett smidigt sätt att fixa till det. Citera
strater Postad 27 Februari , 2008 Rapport Postad 27 Februari , 2008 kommer tillbaka från alperna och tar mig 5 min innan ja fattar varför ja sitter med halvinköp på alla bord, TILT! nåja, bara det ändras tillbaka snabbt så. varför ska det va så förbannat svårt att lägga till en enkel rebuy knapp?? Citera
Bagarn34 Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Håller med om all kritik. Har skrivit till Betsson flera ggr om era punkter, men inte fått svar efter att de vidarebef. till ongame Citera
Recommended Posts