Gå till innehåll

Applefish mot högre höjder


Applefish

Recommended Posts

  • Svars 157
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja gz , själv vann jag 35k gtd på prima igår.

 

iaf, 77 handen, 3bet pre sen pushar jag nog floppen

 

Grattis! Vad ligger förstapriset på i den?

 

Ok. jag tänkte att jag först ville se en flopp, ville inte ha allin mot mig pre där.. tänkte checkraisa honom allin flopp, men det gick inge vidare:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis! Vad ligger förstapriset på i den?

 

Ok. jag tänkte att jag först ville se en flopp, ville inte ha allin mot mig pre där.. tänkte checkraisa honom allin flopp, men det gick inge vidare:P

 

Det låg på nästan $9k, rätt nöjd för i förrgår var jag CL i den skit länge för att sen tilta bort det o åka ut på 14plats kraftigt besviken :) så jag behövde den 1st platsen igår hehe.

 

Lycka till iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny månad nya tag!!!

 

Februari gick upp och ner.. Den började riktigt bra, jag plusade upp till $10k+ efter 12-15 dagar. Men hade i mitten en tungt perido där jag tiltade bort ca 4-5k$.... Men som tur var hittade jag tillbaka till den rätta anda och hittade fin fina pluset upp till 15.2k$ Nytt pers!! grymt nöjd hur februari slutade!!

 

Nu till mars har jag lite funderingar kring hur jag ska göra, om jag ska ta steget upp till nl600 eller om jag ska forstätta gneta nl400 ett tag till.....

 

Mål för Mars:

 

100 000kr+

 

30K händer:

 

Spela nl600:

 

Ett finalbord:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20/2: $+5.68

21/2: $+129.94

22/2: $+59.36

23/2: $-237.65

24/2: $-X

25/2: $+X

26/2: $+X

27/2: $+734.7

28/2: $-245.52

29/2: $-282.15

 

Februari tot: $+137.81

 

1/3:

 

Mars tot: +-0

 

Tot: $+137.81

 

Två tunga backdagar nu i rad. I min mening inte mycket jag kan göra, lite tilt men har blivit rätt utdragen också.. att jag sedan lirar när jag är trött har jag bara mig själv att skylla för. Slutar iaf på plus i februari och här kommer målen för Mars.

 

* Jobba med tilten

* Tre stycken finalbord

* +$1000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare..

 

Inte lirat nåt cashgame idag.. upptagen med annat. Lirat några turrar dock.. ligger 9/51 i en 10kgtd på Ongame.. har 136k average 85k... blinds 8/16k :o lite skum turnering faktiskt... lirat ett kval till 175k gtd på prima imorn.. åkte på 19/67... med KQ flopp K-7-J.. en kille synar för nästan hela sin stack allin flopp med AQ... 10 turn.. snopet.. hade legat 2a.. 11 places paid... i 18kgtd på prima åkte jag relativt tidigt.. med AA vs 33 allin preflopp 3 turn:(. Får se om jag lirar lite cash senare. haaaaade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

widji0qwojiqwdjpoerjg¨

erg

aerg

rae

gerg

er

gaer

gaeporgjpowkermgpomearpogmeaoprgmoaeprmgpoearmgopeamgopaemgopearmgpoaemopmdfopwmoapefmwopefmwaopemfwalfmsladömflöasmöfle

 

allin... AK VS a-6-- han KLONKAR ............................ när ska jag få klonka en storvinst?????????????????????????????????????????????+

 

291.90$...................................... hade varit stooooooooooor chippie fyfan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med alla turreinköp, cashgame och några sngs slutar jag dagen$+77.96 Är inte speciellt mkt plus tot.. och har under 2 veckor varit på 4 finalbord i turneringar. Är minus totalt på cash.. så utan turreklonkarna skulle jag i princip vara gul... ska ta mig en allvarlig funderare på om jag ska gå över till endast turrar... dock är det cashgamet jag vill plussa på och det jag tycker är roligast... tips?

 

 

20/2: $+5.68

21/2: $+129.94

22/2: $+59.36

23/2: $-237.65

24/2: $-X

25/2: $+X

26/2: $+X

27/2: $+734.7

28/2: $-245.52

29/2: $-282.15

 

Februari tot: $+137.81

 

1/3: $+77.96

 

Mars tot: $+77.96

 

Tot: $+215.77

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...