Hintze Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Hejsan! Jag spelar poker på de låga nivåerna, oftast på SvS. För att kunna få in ytterligare ett bord brukar jag ibland lägga upp en 20/30/50kr SnG. Amatörmässiga beräkningar visar att jag trots att jag vinner lite men stabilt på cashgamen går plus minus 0 på SnG-spelandet. Har letat på forumet efter en tråd som handlar om taktik, men inte hittat någon. Nån som har en länk till någon sida som går igenom basal taktik för låga SnG-nivåer? Citera
Burning Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 http://www.poker.se/artikel-2350-sit-o-go-turneringar-det-enkla-sattet.html Citera
Weedobooty Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Myssion gjorde en väldigt omfattande sammanställning av länkar om SNG-spel. Sök och du skall finna. Citera
SimonX Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Här finns en del länkar som du säkert kommer uppskatta: http://pokerforum.nu/forum/forumets-baesta-inlaegg/22008-laenksamlingen-foer-oss-som-spelar-sngs.html Citera
Cyntax Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Myssion gjorde en väldigt omfattande sammanställning av länkar om SNG-spel. Sök och du skall finna. Tack för den! Kom ihåg att jag har makt att ta bort alla länkar om jag känner för det. Citera
SimonX Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Tack för den! Kom ihåg att jag har makt att ta bort alla länkar om jag känner för det. Du borde berömma mig för min länk istället Citera
Hintze Postad 19 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2008 Ypperligt! Man tackar. Citera
Kontextus Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Den grundläggande taktiken är att bygga stack genom att stjäla många småpotter mot alla tighta spelare (som nästan alltid är i majoritet på SvS). Citera
sulla Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Nja, snarare att sitta ut och vara snortajt första nivåerna. För att öka agressiviteten när blindsen betyder nåt. Och till slutet bli tokagressiv och ställa en hel drös med händer. Men allt står i manualerna. Är dessutom viktigt att anpassa spelet till de som är med. Har flera gånger bara dubblat en gång o trots det blivit tvåa på agressivt spel fån de andra då de drar ut varandra. Citera
mrALMIGHTY Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 Den grundläggande taktiken är att bygga stack genom att stjäla många småpotter mot alla tighta spelare (som nästan alltid är i majoritet på SvS). Precis tvärtom,,, men annars har du rätt:mrgreen: Citera
Recommended Posts