Lixifer Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Nån gång efter 22 elelr vad det var skulle det iaf vara maintenance i nån minut på hela sidan och alla bord skulle frysas. Stod iaf varning för det i pop-up fönster och i alla öppna bords chatfönster 5 min innan. I vissa av posterna kanske det är det som felar? Citera
il_genio Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Funkar inte för mig heller Citera
Peligroso Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Nån gång efter 22 elelr vad det var skulle det iaf vara maintenance i nån minut på hela sidan och alla bord skulle frysas. Stod iaf varning för det i pop-up fönster och i alla öppna bords chatfönster 5 min innan. I vissa av posterna kanske det är det som felar?Well, den kom ju upp efter det igen och turneringarna etc unpausades i över en timme eller så iaf., och sen dog den igen (utan förvarning). Citera
palmeman Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Börjar hända lite nu, alla turneringar står på paus och folk börjar reconnecta... Citera
Burran Postad 20 Februari , 2008 Rapport Postad 20 Februari , 2008 Turneringarna startar om mindre än 2 min nu säger dom...hoppas hoppas Citera
RiverKlonk Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Problem nu med? så jävla trött på detta... Citera
sorkenkk Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Gick ner men är igång nu för mig. Citera
Saxofon Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Turneringarna startar om mindre än 2 min nu säger dom...hoppas hoppas spelat hela kvällen/natten utan nga som helst problem. Citera
sorkenkk Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 spelat hela kvällen/natten utan nga som helst problem. Du quotar ett inlägg från igår. Citera
MikeTime Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Du quotar ett inlägg från igår. Förrgår. Citera
Saxofon Postad 23 Februari , 2008 Rapport Postad 23 Februari , 2008 Du quotar ett inlägg från igår. Haha, stenkoll... eller inte... menade givetvis att svara på inlägg under natten. Dags att sova kanske. Citera
Full Tilt Support Postad 25 Februari , 2008 Rapport Postad 25 Februari , 2008 Hej alla, Kan med glädje meddela att vår site nu fungerar som den ska igen efter förra veckans tekniska problem. Ni kan alltid se uppdaterad systeminformation på vår systemstatussida Alla omfattande frågor kan, givetvis, skickas till support-se@fulltiltpoker.com Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Saxofon Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Verkar ligga nere nu igen? Eller bara jag som har problem? Följde länken i ovanstående post så fick jag ju svaret. "Systemet är för närvarande nere för underhåll. Försök igen om en liten stund!" Citera
Lisa87 Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Man fick ett meddelande förut.. Dom ska underhålla sina servrar eller vad det stog.. Har för mig att det var 12.00 dom stängde och det skulle ta ~4 timmar har jag för mig att det stog. Så det borde väl komma upp strax efter 16.00 Citera
Full Tilt Support Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Hej Alla, Det stämmer att vår hemsida har varit nere för släppet av den nya versionen. Allt är nu online och alla spelare bör kunna logga in. Hoppas ni uppskattar dom nya funktionerna. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Citera
Saxofon Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Hoppas ni uppskattar dom nya funktionerna. Med vänlig hälsning, Full Tilt Support Nya funktioner? Samma fruktansvärda suckouts som innan men annars är det bra. (ironi) Citera
Bluwajt Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Vad händer nu då? Antar att ni ska uppdatera snart eftersom inga nya SnGs MTTs startar, eller? Citera
Saxofon Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Vad händer nu då? Antar att ni ska uppdatera snart eftersom inga nya SnGs MTTs startar, eller? fick ett meddelande om att dom skulle stänga för underhåll mellan 7 och 9, alltså mellan 13 och 15 svensk tid. Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Seriöst. Snälla kom igång igen då. Helvete. Citera
SoderKrippa Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Seriöst. Snälla kom igång igen då. Helvete. Hata... /SK Citera
Bluwajt Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 Hata... /SK Bra dom är på att gå ut med info också http://www.fulltiltpoker.com/systemStatus.php Citera
Lisa87 Postad 5 April , 2008 Rapport Postad 5 April , 2008 EDIT: zzzzZZzzZ EDIT2: Varför går min klocka på pf 2h fel? Hur ställer jag om? Citera
Recommended Posts