Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nån gång efter 22 elelr vad det var skulle det iaf vara maintenance i nån minut på hela sidan och alla bord skulle frysas. Stod iaf varning för det i pop-up fönster och i alla öppna bords chatfönster 5 min innan. I vissa av posterna kanske det är det som felar?

• Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Nån gång efter 22 elelr vad det var skulle det iaf vara maintenance i nån minut på hela sidan och alla bord skulle frysas. Stod iaf varning för det i pop-up fönster och i alla öppna bords chatfönster 5 min innan. I vissa av posterna kanske det är det som felar?
Well, den kom ju upp efter det igen och turneringarna etc unpausades i över en timme eller så iaf., och sen dog den igen (utan förvarning).
Postad

Verkar ligga nere nu igen? Eller bara jag som har problem?

Följde länken i ovanstående post så fick jag ju svaret.

"Systemet är för närvarande nere för underhåll. Försök igen om en liten stund!"

Postad

Man fick ett meddelande förut..

Dom ska underhålla sina servrar eller vad det stog..

Har för mig att det var 12.00 dom stängde och det skulle ta ~4 timmar har jag för mig att det stog.

Så det borde väl komma upp strax efter 16.00 :)

Postad
Vad händer nu då? Antar att ni ska uppdatera snart eftersom inga nya SnGs MTTs startar, eller?

fick ett meddelande om att dom skulle stänga för underhåll mellan 7 och 9, alltså mellan 13 och 15 svensk tid.

• 1 month later...