hoppamera Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 ?? ? Stege slår triss imo. Få in degen bättre, eller sluta med poker. Han får in degen rätt bra imo Citera
speltorsk_LOL Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Men vad tycker du om linjen då, är det en bra linje med AA? Gillar inte 4-bet pre. När Fluuken slår om dina 60 till 210 bör du ana oråd. I det läget kan jag tänka mig att syna m.t.p stackdjup (setmina), alternativt folda. Fold ligger i främre delen av registret s.a.s Han får in degen rätt bra imo Stege-->Triss? fluuken won (kr5955.00) osv.. . Lär om, lär rätt! Citera
Trillske Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 omg jag tänker som en knullad hest. Citera
Opteron Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Han får in degen rätt bra imo nehe? Citera
speltorsk_LOL Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 lås Tycker tråden förjänar en liten kommentar från Skumdum faktiskt Citera
Riggdevil Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Hur ofta: Nästan aldrig, enda jag kan tänka mig är heads up mot en spelare som nästan alltid viker sig för ett preflop bet men mot en sån behöver man väl kanske inte bry sig om vilka kort man har. Varför: Handen dör ibland på floppen men är alltid nötterna innan. Eftersom AA ibland dör på floppen så är det väl bättre att slowspela och analysera motspelarens agerande så att inte hela stacken ryker mot stege eller färg? Citera
speltorsk_LOL Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Eftersom AA ibland dör på floppen så är det väl bättre att slowspela och analysera motspelarens agerande så att inte hela stacken ryker mot stege eller färg? Jag tittade på texten.. . har så jävla ont i ögonen nu. . .. Citera
honest99 Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Eftersom AA ibland dör på floppen så är det väl bättre att slowspela och analysera motspelarens agerande så att inte hela stacken ryker mot stege eller färg? AA skall offras till pokergudarna. Folda AA pre, och se till att visa alla spelarna din "snygga" fold. Sportsligt att ge handikapp + Grym tilt för fienden = EV+. Säg inte nej innan du har testat! ( <- måste få in användandet av den här i min CV) Citera
Recommended Posts