devalanteriel Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 Det bästa vore ju helt klart om man fick välja själv. Vi borde ju kunna ordna det, en enkel switch mellan desc och asc i inläggsordning tycker jag... får kolla upp det till nästa liverapportering. Edit: Fast eftersom det knappast lär bli jag som får koda det vill jag inte lova något. Citera
Kape Postad 18 Februari , 2008 Rapport Postad 18 Februari , 2008 Det bästa vore ju helt klart om man fick välja själv. Vi borde ju kunna ordna det, en enkel switch mellan desc och asc i inläggsordning tycker jag... får kolla upp det till nästa liverapportering. Edit: Fast eftersom det knappast lär bli jag som får koda det vill jag inte lova något. Ja men då så, jag tar det som ett löfte att ni fixar detta senast till EPT i Monte Carlo! I värsta fall får väl:ola: fixa det med 2 bloggar som speglar inläggen men är sorterade i olika ordning... Citera
devalanteriel Postad 18 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2008 Ola? Haha. Teknikens mästare. Isf kan jag lova att det INTE blir så. Citera
Recommended Posts