Havet Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Vad händer om hela skiten crashat när man sitter bra till i en turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Som ni alla förmodligen förstått upplever vi just nu problem med nätverket, vi vill dock hålla er informerade om att B2B arbetar med det för fullt och förhoppningsvis kommer det upp snart alternativt får ni mer konkret information när vi vet mer. Mvh 24hPoker Äntligen nån som har lite info.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Vad händer om hela skiten crashat när man sitter bra till i en turnering? De som fortfarande var kvar i turneringen när sajten gick ned delar på prispotten. När det är korta avbrott kan turneringarna fortsätta men i detta fall så har avbrottet varat för lång tid och man kan inte kräva att folk ska sitta uppe och vänta framför datorn. Mvh 24hPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sickanboy Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Eftersom det har varit problem tidigare så ANTAR jag att man har köpt in FETA servrar INNAN man lanserade Potraiser? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
egonx Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Att B2B ligger nere en fredagkväll är fan jämförbart med att essingeleden ligger nere en måndagmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Att B2B ligger nere en fredagkväll är fan jämförbart med att essingeleden ligger nere en måndagmorgon. Kanske någon tekniker som kört in med en pråm i serverrummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebbe Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Någon som vet om det är på väg upp igen snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
egonx Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Att B2B ligger nere en fredagkväll är fan jämförbart med att essingeleden ligger nere en måndagmorgon. Kanske någon tekniker som kört in med en pråm i serverrummet? pråmen heter potraiser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Som ni alla förmodligen förstått upplever vi just nu problem med nätverket, vi vill dock hålla er informerade om att B2B arbetar med det för fullt och förhoppningsvis kommer det upp snart alternativt får ni mer konkret information när vi vet mer. Mvh 24hPoker 30min nu snart driftstopp... Löjligt att detta kan hända faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Någon som vet om det är på väg upp igen snart? Verkar som B2B arbetar på det för fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MegaSpider Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Jag spelade 30 euro rebuy förra v & den vart seversturl....ca 80 st hade åkt ut. Tror du vi som var kvar fick dela på deras pengar...NEJ...jag fick tillbaks insatsen...hur sjukt e det !!!!! Ser ovan att 24H skriver att kvarvarande spelare får dela på prispotten (som det självklart ska vara) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Det är 24 spelare kvar i den turneringen jag spelar jag ligger 7:a. Är det så att man bara får tillbaka insatsen, ska jag plocka ut allt jag har och bara spela skinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
24hPoker Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Jag spelade 30 euro rebuy förra v & den vart seversturl....ca 80 st hade åkt ut. Tror du vi som var kvar fick dela på deras pengar...NEJ...jag fick tillbaks insatsen...hur sjukt e det !!!!! Ser ovan att 24H skriver att kvarvarande spelare får dela på prispotten (som det självklart ska vara) Vänligen PMa mig info om ditt användarnamn och när turneringen spelades så ska jag titta mer noggrant på just ditt fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Gah, vad segt. Öppna skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Funkar nu.Jag kör med U2poker.com - funkar det? NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 Hmm konstigt, sitter med den nya klienten, Potraiser, funkar finfint för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ReBs Postad 9 December , 2005 Rapport Share Postad 9 December , 2005 min gissning är att alla badbeatbonusjagarmänniskor (27000€ just nu ) tog död på servrarna. själv sitter man i en sattelit med tre kvar varav 2 platser kvalar....vore trist med split då..... Inte kommer ju satteliten fortsätta iaf, för det är ju inte säkert att alla 3 deltagare är beredda när b2b är på fötter igen.. Nä....den fortsatte efter en dryg timme....men alla tre av oss var närvarande iaf, så nu har man en plats i 100 000€ guaranteed turneringen vid årsslutet . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maxcess Postad 10 December , 2005 Rapport Share Postad 10 December , 2005 Funkar fortfarande inte för mig... det är nog dags att snegla åt PRIMA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 Snart skrotar skiten ihop igen.... jag ger servern 30min innan det skiter sig... bet €15 någon? Man måste svara innom 5min och ha ett konto på b2b för att anta bettet. Btw varför kan man inte kolla på handen som vann den stora bad beat-potten? EDIT: Synd att ingen antog bettet... känns som säkra pengar för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 är det här de kallar slowplaying? (ang servrarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 12 December , 2005 Rapport Share Postad 12 December , 2005 är det här de kallar slowplaying? (ang servrarna) tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dolgan Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Jag kan inte logga in idag. Är det bara jag som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Då var det dags igen då! Alla turneringar har varit pausade i 30 min snart, SUCK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
olalun Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Sitter med nötfärgen i ett cg och får upp ett meddelande som ungefärligt löd så här: "some of your tables are closed because of technical services"! Och poff, så var bordet borta och med det antar jag pengarna! Vad händer med handen i ett sånt tillfälle? Blir alla disconnectade och pengarna splittas? Fattar inte att man spelar på detta skit-B2B gång efter gång! Pinsamt så det förslår!!!! Är då sista gången jag rör detta nätverk! Otroligt dåligt att avbryta mitt i en hand imo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts