Gå till innehåll

IPOKER: 2 000 000$ Guarentee


sulla

Recommended Posts

Man noterar inte dryghet utan att ha drygt uppsåt själv? Det är så jag har noterat det i alla fall.

 

Du fick väl punga ut lite FPP:s KenHag? 25 har jag noterat att det är. Bra gjort iaf, försökte förut men måste ju ha en förbannad tur när det är all in varje hand (antes.)

 

Inte en FPP har jag lagt ut,fick ett mail med 2 gratis inköp till sateliterna,har inte suttit in eller spelat för pengar där på länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2000$ har nog de flesta på expekt fått, dök upp hos mig med...

 

Hur som, för att detta ska gå jämnt upp ska 1330 pers vara med, något som knappast kommer ske. Det har ju dessutom varit övervärde i typ alla sattar med garanterade platser.

 

Nu tror jag typ 300 är reggade eller så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt och kollade lite på kvalmöjligheter igår och tar nog nått skott på att komma med via satellit. Datumet (2/3) verkar ju passa mig bra också om man skulle komma med. Vilken tid drar det igång svensk tid?

 

Kl 21:00 men kommer nog dröja ett tag innan den tar slut trots att de troligen endast blir 1000 pers då strukturen är sjukt seg. Tror det var 5000startstack, 30 min blinds, start på 10/20 typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...