OgGiE Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Sjuk o sjuk...........Ser ut som en vanlig loosad AA, händer typ varje dag..... Det sjuka är väl ändå att han stoppar in ett fullt inköp med J9s. Men den var ju sooooted! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Det sjuka är väl ändå att han stoppar in ett fullt inköp med J9s. Men den var ju sooooted! Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Ok att det var hela hans inköp, men fullt inköp? (30bb) Han blir nog inte helt ledsen om det blir fold och syn har han ju bra chans mot ak. + Förlorar man blir det en mindre starköl på krogen. Är väl ändå 200bb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Försökte radera mitt inlägg. Kollade lite för snabbt.Sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 rolig dagbok, kommer nog följas lite smått. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Så då va måndagen över, idag spelade firman bara 2 timmar pga trötthet hos oss båda och kankse lite slapphet;) vi stannade dock på : +619kr Firmans rulle nu på svs: 12 819kr Imon ska iaf jag börja lira på FTP oxå där vi nu har $1000 inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicmoss Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Igår började LuggTugg på fulltilt men jag kommer börja där antingen idag eller imorgon, helt beroende på när pengarna kommer in på mitt netellerkonto. Jag fick nöja mig med SvS, där jag plussade ett drygt inköp. Idag blir det nog mycket lir, men jag måste också skriva klart min hemtenta om svenska grundlagen som ska lämnas in imorgon LuggTugg kommer däremot kunna kötta hela dagen Rulle as of this moment SvS: 13226kr FTP: $1022 See ya later, bros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Ser dig på ett av mina bord med nästan 2k i stacken tugglugg ser ut o gå bra edit: Såg nu att jag inte satt vid bordet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Ser dig på ett av mina bord med nästan 2k i stacken tugglugg ser ut o gå bra edit: Såg nu att jag inte satt vid bordet ^^ okej;-) jodå det går mkt bra idag, firman ligger ca +3500kr för dagen på svs;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicmoss Postad 27 Februari , 2008 Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Svenska Spel-grindandet är klart för idag då. Fulltiltgrinden fortsätter och LuggTugg jobbar på, han ligger nere något inköp men tar snart igen det Jag måste nog plugga nu men när han sitter bakom mig och lirar är det svårt att låta bli att kolla på det istället. SvS gick ganska bra iaf, vi lirar fortfarande 1/2, jag fullring och han shorthanded. 4298kr+ Rulle på SvS: 17524kr Rulle på Fulltilt: Ca $950 but we're working on it Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Så nu va även grinden på FTp klart, där slutade det dock : -$73. Men det tar man ganska bra med tanke på plusset på Svs. För att vara exakt ligger FTP-rullen på : $947 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Så, redan nu är det färdigspelat för dagen. Blev 3 timmar för mig och lite mindre än det för Vicmoss. På svs stannade vi +854 kr, och på FTP tog jag igen hela $11 från gårdagen haha. Bankrullar nu: Svs: 18 378kr FTP:$957 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Shysta resultat jobba på FTP Jag är lite lat idag så frågar ist för att backa, vilken nivå ni spelar på på FTP, fullring eller 6seat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicmoss Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Tackar LuggTugg lirar 6-manna på fulltilt, jag har inte fått in mina pengar där än men jag funderar på att lira fullring där också som jag gör på SvS. På fulltilt blir det NL$25 fram tills vi fått upp den rullen till $2000, då blir det NL$50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Igår gick det ganska okej på svs men tyvärr går det fortsatt segt för firman på FTP, men det tar väl ett tag att anpassa sig till spelet där eftersom det skiljer ganska mkt från svs. Igår stannade vi på +717 kr på svs och -$51 på FTP. Bankrullar nu: Svs: 19 095kr FTP: $906 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Igår spelade vi inte alls mkt för även denna lördag blev vi sugna på att festa ist haha:D Vi hann dock gå lite minus på båda sajterna, ca -100kr på¨svs och -$70 på FTP. Vicmoss ska plugga hela dagen idag så det blir mitt jobb att ta igen minuset. Rullar nu: Svs: 18 978kr FTP: $835 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuggTugg Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Det blev inget spelande för mig heller:P har inte hunnit. Vi åker på en Finlandskryssning imon så jag nu kommer det inte bli nåt spel förrän på torsdag igen. Om man inte är för sliten då vill säga haha;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicmoss Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Så efter några dagars uppehåll pga en kryssning till finland och efterföljande trötthet/bakfylla, är det återigen dags att grinda. Snackade med Luggis förrut, han är sjuk och ska sluta jobbet tidigare. Det är väl varning för att han tänker lira lite från sjuksängen. Just nu ligger firman +550 ca på svs och några dollar minus på ftp, ingen stenkoll. Vi har klara svårigheter att ordentligt etablera oss på ftp, men det har bara gått några dagar så man får väl hoppas att det är variansen. Det är svårt att anpassa sig till 100bb och en "aning" tajtare spelare. Men vi ska nog lira där månaden ut iaf och se om vi stannar där. Tjohej, leverpastej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicmoss Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Såja, det var den dagen. Vi plussade 1123kr på SvS och $12 på FTP. Fortfarande problem med den sajten, men försöker komma igång. Det får ta ett tag. Vi knäckte 20k på SvS vilket vi hade som rullekrav för 2.5/5kr sen vi bara blev två, men vi kommer antagligen hänga på fulltilt och vända det minuset först så att självförtroendet är på topp när det är dags att ta sig an en högre nivå Svs: 20 101kr FTP: $847 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 7 Mars , 2008 Rapport Share Postad 7 Mars , 2008 Antingen har ni redan tagit igen på FT, eller så bidde det svenska ändå tugglugg sitter i var fall på fem 2,5/5... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 8 Mars , 2008 Rapport Share Postad 8 Mars , 2008 Fortfarande problem med den sajten, men försöker komma igång. Det får ta ett tag. Lycka till, FT är ju stenriggat så hoppas ni har gott om tid ! * LOL * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts