ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Jag håller med eury, jag vill veta mer om inmeddegen. Citera
freso Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Googla mig gärna. Jag är både snygg och intressant. Hahaha, skriver man så måste man ju faktiskt vara intressant. (Orkar dock inte googla ändå ) Citera
psykologas Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Jag håller med eury, jag vill veta mer om inmeddegen. vem e de? Citera
Bisox Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Kommer det vara bingodragningar hefo? inmeddegen är stockholms rörigaste pokerspelare, han borde ha en egen hörna med handanalyser Citera
eurythmech Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Han borde ha en egen hörna med roulettetips. Citera
hefo Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Sexy motherf***er! ty ty Kommer det vara bingodragningar hefo? Javisst! Random bollar hoppar fram på skärmen när man minst anar det, och Ola håller i tombolan... analyser av hur man väljer rätt brickor är en ny kul feature också. Citera
ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 vem e de? Han heter Markus i verkligheten och har glasögon. Bison beskriver det bra. Cred också till bison för sista frågan, inte jag. Citera
eurythmech Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Tror bara att Hefo är lite halvkass på citatfunktionen Citera
hefo Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Tror bara att Hefo är lite halvkass på citatfunktionen Nej då. Jag bara vägrar ge Bison cred eller uppmärksamhet för någonting alls. Citera
valterego Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Bra val av programledare! I och med att det blev HeFo slipper man ju snacket om kvotering. Pokerkunnandet är det inget fel på. Jag skulle kunna säga "bättre än mig i alla fall", men det gäller ju i stort sett alla som spelar på poker oavsett nivå... /Erik Citera
Pold Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Jag skulle vilja se lite mer fart och fläkt i poker-tv. Se till exempel på 08-fotboll i fantv. Vilken uppsving programmet fått sen Alex Schulman kom in i bilden, det måste finnas någon motsvarighet inom pokervärlden? Annars ere bara att hoppas på att hefe livar upp i luckan Citera
Avsaknad Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Så man kan äntligen räkna med att få ett avsnitt om shots o kinapoker? +1 angående inmeddegen, glöm inte att be honom snacka PLO med Citera
Avsaknad Postad 14 Februari , 2008 Rapport Postad 14 Februari , 2008 Vilken uppsving programmet fått sen Alex Schulman kom in i bilden Alex Schulman är lite som Jamba, dödsstraff på folk som håller kvar honom i media. Citera
Froint Postad 15 Februari , 2008 Rapport Postad 15 Februari , 2008 Kommer bli enormt bra med Hefo tror jag. Helt rätt tjej att välja. Citera
w00d Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Det här var underbara nyheter! Riktigt roligt att höra att ni återupptar inspelningarna av Poker.se-TV! Ser fram emot en trevlig säsong! :] Jag passar även på att önska Helena (och Ola givetvis) lycka till =) Citera
jm_j Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Vill se HeFo tävla i öl/cider/skumpahinkning med åtmistone en valfri manling gäst. Kan bli riktigt underhållande... Citera
dddanne Postad 3 Mars , 2008 Rapport Postad 3 Mars , 2008 Jag är lite besviken på valet av ny programledare, hade tänkt mig nån i stil med Linda Rosing eller Carolina Gynning.. Citera
Ace_of_Clubs Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Borde ni inte ändra till "Poker.se-tv sänds varje Söndag under våren" på poker.se istället för varje fredag som det står nu!? Citera
gdaily Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Borde ni inte ändra till "Poker.se-tv sänds varje Söndag under våren" på poker.se istället för varje fredag som det står nu!? Bra påpekande. Ja det borde fixas Citera
Joakim G Postad 4 Mars , 2008 Rapport Postad 4 Mars , 2008 Bra val av programledare Helena kan överraska tror jag... En fena på poker som hajar det mesta Stort Lycka Till !!!!!!!!!!!! /Joakim Citera
eurythmech Postad 5 Mars , 2008 Rapport Postad 5 Mars , 2008 Vill se HeFo tävla i öl/cider/skumpahinkning med åtmistone en valfri manling gäst. Kan bli riktigt underhållande... Jag tror att tysk fulsprit på 30% vore mer lämpligt. Eller Minttu. Citera
hefo Postad 6 Mars , 2008 Rapport Postad 6 Mars , 2008 Jag tror att tysk fulsprit på 30% vore mer lämpligt. Eller Minttu. On the nose, my friend. Vi kanske kan klämma in det i programtiden... mot Kjestrup eller Inmeddegen så jag får lite motstånd. =) Jag har ingen aning om hur första inspelningens resultat kommer att se ut. Känns som allt ägde rum i någon slags dimma... sa jag något öht? Ska bli spännande att se på söndag. Och ja, det är fria hån som gäller mot mig här på forumet. /HeFo Citera
Recommended Posts