Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 142
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sexy motherf***er!

ty ty :-)

Kommer det vara bingodragningar hefo?

Javisst! Random bollar hoppar fram på skärmen när man minst anar det, och Ola håller i tombolan... analyser av hur man väljer rätt brickor är en ny kul feature också.

Postad

Bra val av programledare! I och med att det blev HeFo slipper man ju snacket om kvotering. Pokerkunnandet är det inget fel på. Jag skulle kunna säga "bättre än mig i alla fall", men det gäller ju i stort sett alla som spelar på poker oavsett nivå...

/Erik

Postad

Jag skulle vilja se lite mer fart och fläkt i poker-tv. Se till exempel på 08-fotboll i fantv. Vilken uppsving programmet fått sen Alex Schulman kom in i bilden, det måste finnas någon motsvarighet inom pokervärlden? Annars ere bara att hoppas på att hefe livar upp i luckan :)

• 2 weeks later...
Postad

Det här var underbara nyheter! Riktigt roligt att höra att ni återupptar inspelningarna av Poker.se-TV!

Ser fram emot en trevlig säsong! :]

Jag passar även på att önska Helena (och Ola givetvis) lycka till =)

Postad
Jag tror att tysk fulsprit på 30% vore mer lämpligt. Eller Minttu.

On the nose, my friend. Vi kanske kan klämma in det i programtiden... mot Kjestrup eller Inmeddegen så jag får lite motstånd. =)

Jag har ingen aning om hur första inspelningens resultat kommer att se ut. Känns som allt ägde rum i någon slags dimma... sa jag något öht? Ska bli spännande att se på söndag.

Och ja, det är fria hån som gäller mot mig här på forumet.

/HeFo