ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jag håller med eury, jag vill veta mer om inmeddegen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Googla mig gärna. Jag är både snygg och intressant. Hahaha, skriver man så måste man ju faktiskt vara intressant. (Orkar dock inte googla ändå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Sexy motherf***er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jag håller med eury, jag vill veta mer om inmeddegen. vem e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Kommer det vara bingodragningar hefo? inmeddegen är stockholms rörigaste pokerspelare, han borde ha en egen hörna med handanalyser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Han borde ha en egen hörna med roulettetips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Sexy motherf***er! ty ty Kommer det vara bingodragningar hefo? Javisst! Random bollar hoppar fram på skärmen när man minst anar det, och Ola håller i tombolan... analyser av hur man väljer rätt brickor är en ny kul feature också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 vem e de? Han heter Markus i verkligheten och har glasögon. Bison beskriver det bra. Cred också till bison för sista frågan, inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Tror bara att Hefo är lite halvkass på citatfunktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Nåt ska hon ju va' dålig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Tror bara att Hefo är lite halvkass på citatfunktionen Nej då. Jag bara vägrar ge Bison cred eller uppmärksamhet för någonting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Bra val av programledare! I och med att det blev HeFo slipper man ju snacket om kvotering. Pokerkunnandet är det inget fel på. Jag skulle kunna säga "bättre än mig i alla fall", men det gäller ju i stort sett alla som spelar på poker oavsett nivå... /Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jag skulle vilja se lite mer fart och fläkt i poker-tv. Se till exempel på 08-fotboll i fantv. Vilken uppsving programmet fått sen Alex Schulman kom in i bilden, det måste finnas någon motsvarighet inom pokervärlden? Annars ere bara att hoppas på att hefe livar upp i luckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Så man kan äntligen räkna med att få ett avsnitt om shots o kinapoker? +1 angående inmeddegen, glöm inte att be honom snacka PLO med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Vilken uppsving programmet fått sen Alex Schulman kom in i bilden Alex Schulman är lite som Jamba, dödsstraff på folk som håller kvar honom i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Froint Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Kommer bli enormt bra med Hefo tror jag. Helt rätt tjej att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 GL Hefo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Det här var underbara nyheter! Riktigt roligt att höra att ni återupptar inspelningarna av Poker.se-TV! Ser fram emot en trevlig säsong! :] Jag passar även på att önska Helena (och Ola givetvis) lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Vill se HeFo tävla i öl/cider/skumpahinkning med åtmistone en valfri manling gäst. Kan bli riktigt underhållande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dddanne Postad 3 Mars , 2008 Rapport Share Postad 3 Mars , 2008 Jag är lite besviken på valet av ny programledare, hade tänkt mig nån i stil med Linda Rosing eller Carolina Gynning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ace_of_Clubs Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Borde ni inte ändra till "Poker.se-tv sänds varje Söndag under våren" på poker.se istället för varje fredag som det står nu!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Borde ni inte ändra till "Poker.se-tv sänds varje Söndag under våren" på poker.se istället för varje fredag som det står nu!? Bra påpekande. Ja det borde fixas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim G Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Bra val av programledare Helena kan överraska tror jag... En fena på poker som hajar det mesta Stort Lycka Till !!!!!!!!!!!! /Joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Vill se HeFo tävla i öl/cider/skumpahinkning med åtmistone en valfri manling gäst. Kan bli riktigt underhållande... Jag tror att tysk fulsprit på 30% vore mer lämpligt. Eller Minttu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Jag tror att tysk fulsprit på 30% vore mer lämpligt. Eller Minttu. On the nose, my friend. Vi kanske kan klämma in det i programtiden... mot Kjestrup eller Inmeddegen så jag får lite motstånd. =) Jag har ingen aning om hur första inspelningens resultat kommer att se ut. Känns som allt ägde rum i någon slags dimma... sa jag något öht? Ska bli spännande att se på söndag. Och ja, det är fria hån som gäller mot mig här på forumet. /HeFo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts