Staash Postad 26 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2009 Ingen som vill hylla, såga eller enbart analysera? Har nyss kommit hem från ett träningspass och skall snart ner med syskonen på JC-rean, dom små liven blir så glada av så lite så det känns bara bra att kunna hjälpa till lite och avlasta morsan. Spelade lite poker också tidigare idag och även om det inte blev någon särskilt lång session, eftersom polaren kom och störde mig för han ville sticka och handla, så blev det några tusen plus. Det känns ändå skönt att det går så stabilt som det gör just nu, sällan några superplus men sällan några djupa dalar också. Funkar bra för mig! Har en hand som fick mig att fundera lite, vilken linje är egentligen bäst? BossMedia Game #982354223: Table Julia 7 - $25.00/$50.00 - No Limit Hold'em - 14:02:05 - 2009/03/26 Seat 1: Baluupaz ($9548.13) Seat 2: övningen ($13202.51) Baluupaz posts the small blind of $25.00 övningen posts the big blind of $50.00 Baluupaz is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Baluupaz Baluupaz raises $150.00 övningen calls $150.00 *** FLOP *** övningen checks Baluupaz bets $225.00 övningen raises $750.00 Baluupaz calls $750.00 *** TURN *** övningen bets $1200.00 Baluupaz calls $1200.00 *** RIVER *** övningen bets $3300.00 Baluupaz ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 27 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 Kollade på In Bruges igår innan jag gick och la mig. En film där Colin Farrell spelar en av huvudrollerna, riktigt bra för övrigt. Hela filmen tycker jag är riktigt bra faktiskt och den är något märklig på sina håll, ingen humor som kanske i vissa lägen anses samhällskorrekt men riktigt rolig imo. Nu är det ingen renodlad komedi utan mer drama/komedi, men jag rekomenderar den. Efter att flickvännen fått jobb så har jag börjat få lite bättre dygnsrytm, var i säng cirka 00:00 igår för första gången på kanske tre år. Uppstigning vid 09:45 och lite grind. Hittade 4k plusset men var inget särskilt som hände. Nu skall jag iväg till stan för att kika på löpardojjor med en polare och sen iväg för att köra ett styrkepass. Blir nog en bra dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2009 Rapport Share Postad 27 Mars , 2009 55 cbetar jag inte där, sen barrelar jag inte turn. KQo känns som väldigt mycket mer syn än QJs imo. KQ nummer två vet jag inte ens. Känns ju sjukt att inte beta turn. Mycket bra filmtips där med In Bruges mannen, den har jag också rekat Så jävla skön humor fast det inte är en komedi egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 55 cbetar jag inte där, sen barrelar jag inte turn. KQo känns som väldigt mycket mer syn än QJs imo. KQ nummer två vet jag inte ens. Känns ju sjukt att inte beta turn. Mycket bra filmtips där med In Bruges mannen, den har jag också rekat Så jävla skön humor fast det inte är en komedi egentligen. Normalt sett gör jag nog heller inte det. Förstår dock inte hur han kan syna turn med ett kasst färgdrag. Genialiskt! Jo, så tyckte jag också. Mer feedback, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Jag fortsätter springa helt okej och står för dom flesta dragen och spelar stundtals helt okej. Spelat lite nu på kvällen och tar paus vid 10k upp, får se om jag kör vidare senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 28 Mars , 2009 Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 28 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2009 Gick in en sväng till på brorsans konto och plussade 11k. Löpte ganska fint och spelad också helt okej, men mötte väl inga superspelare så behövde inte spela så avancerat. Skönt att bara kunna glida med och dominera, mkt nöjd med kvällens slutresultat. Brodern sitter här bredvid men han har sänkt ett par redbull vodka/redbull jäger för att vara i dugligt skick. Polaren har också varit inne och plussat 2.6k så det var en lyckad grindstuga. Imorgon är det match! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Har note att FI kan syna två gator ur position med nöthänder. Med den infon, skall man spela handen annorlunda? BossMedia Game #985741945: Table Julia 6 - $25.00/$50.00 - No Limit Hold'em - 00:52:10 - 2009/03/30 Seat 1: Sexypekka ($5591.87) Seat 3: Baluupaz ($8341.26) Seat 2: chidde ($3870.00) Seat 5: Dieselapa ($10341.26) Sexypekka posts the small blind of $25.00 chidde posts the big blind of $50.00 Dieselapa is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Baluupaz Baluupaz raises $150.00 Dieselapa folds Sexypekka folds chidde calls $150.00 *** FLOP *** chidde checks Baluupaz bets $300.00 chidde calls $300.00 *** TURN *** chidde checks Baluupaz bets $550.00 chidde calls $550.00 *** RIVER *** chidde checks Baluupaz bets $1550.00 chidde goes all-in with $2870.00 Baluupaz calls obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Absolute inte. Jobbade han in 7an på turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Absolute inte. Jobbade han in 7an på turn? Inte bara 7an på turn utan även femman på river för den oklanderliga kåken, den satt förmodligen som en smäck. Jag satt och verkligen övervägde att checka ner. Ja, på allvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grahnskoog Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 gg wp osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Inte bara 7an på turn utan även femman på river för den oklanderliga kåken, den satt förmodligen som en smäck. Jag satt och verkligen övervägde att checka ner. Ja, på allvar.. Det går ju alldeles utmärkt att betfolda istället för check? Fast jag skulle nog välja en mjukare betsize. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2009 Det går ju alldeles utmärkt att betfolda istället för check?Fast jag skulle nog välja en mjukare betsize. Ja, alltså grejen är ju att när han ställer efter mitt riverbet vet jag ju med största sannolikhet han dragit in den. Han tar timebank både turn och river också den lilla clownen, men vika känns så kallt. Man vet aldrig med clowner, dom kan få för sig grejer. Man lever på hoppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Den här db:n har jag missat helt. Jag skäms, skärpning utlovas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 Suttit och gnetat hela kvällen/natten för att försöka ge Betfair ännu en chans, men jag vet ärligt talat inte. Känner mig lagom trött på deras extremt orättvisa behandling. Inte en jävla träff kan stå och inte ett drag kan få vinna. Det irriterar mig! Skall nog fortsätta grinda snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2009 PS. Hur tar man bort dom fula jävla gubbarna på Expekt? Försök tilta mig mer liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Men är det konstigt man blir sinnessjuk med SvS som primär inkomstkälla? Det är ju fan helt rubbat! Edit: Jobbigt att sitta mot sajtens största sär, med 27k i stack, och inte träffa ett smack. Till saken hör att han int gärna viker en hand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Jag älskar att dricka öl och att spela som en efterbliven och att förlora maaassor av pengar. Det är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Jag älskar att dricka öl och att spela som en efterbliven och att förlora maaassor av pengar. Det är livet! Skönt att höra att du backar. Gillar inte dig. edit: sry, det var absinten som talade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skönt att höra att du backar. Gillar inte dig. Varför inte bara låta bli att läsa hans db istället? Bara onödigt med dryga poster imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skönt att höra att du backar. Gillar inte dig. edit: sry, det var absinten som talade SantaFish eller? Måstee vara härligt att gå runt och bära på så mycket positiv energi. Edit: Helt klart borde man ifrågasätta varför jag inte slutat spela. Har inte haft ett rätt sen jag satte mig, blir brutalt våldtagen. In, raila och njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skönt att höra att du backar. Gillar inte dig. edit: sry, det var absinten som talade Tjena kompis, du missade stödgruppen i fredags, vi är oroliga för dig, du vet att det ingår att komma varje Fredag om du ska få bo själv. Vi hade fingerfärg-dag, din favorit. Hoppas du mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Tjena kompis, du missade stödgruppen i fredags, vi är oroliga för dig, du vet att det ingår att komma varje Fredag om du ska få bo själv. Vi hade fingerfärg-dag, din favorit. Hoppas du mår bra. Jag bor inte själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Jag föredrar trevliga bordskamrater som SPÄDBARNET framför idioter som sitter och önskar andra gula. Det blir så mkt härligare stämning då! Eller vad säger ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDIS Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Jag föredrar trevliga bordskamrater som SPÄDBARNET framför idioter som sitter och önskar andra gula. Det blir så mkt härligare stämning då! Eller vad säger ni andra? jag håller verkligen med, ett föredöme vad gäller social etik! gg wp gl osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts