Staash Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 om jag förstår det rätt e du brorsa med Bajz? hälsa honom att jag vill ha rematch 25/50 HU, det var mej han tömde igår vid halv tiotiden. Wien96Bure. make it happen captain ^^; Stämmer bra! Satt och speccade så smått medan han spelade Skall hälsa honom det och göra min del, sen får vi se vad han säger. Hörs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Efter en stund stod 1337-grindarna på kö Lol vad innebär detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 1 Juni , 2008 Rapport Share Postad 1 Juni , 2008 Lol vad innebär detta? vet du ej vad 1337 betyder? är du n00b? roflolmao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Lol vad innebär detta? Att alla elit-spelare kom in och ställde sig på kö. Och dom orkar man ju inte spela mot om man inte är lika duktiga som dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Härlig start på månaden! Kanske kan bli något bra av detta till slut. Rullade in 44 friska tossingar under dagens session. Kändes som det var väldigt längesen man hade så fin träffyta och betalt fick man varenda gång också. Börjar så smått kännas bra igen! Extra skoj det går bra just nu då jag är på jakt efter lägenhet. Har satt farsan som ansvarig för förhandlingarna, han har väl gjort godkänt ifrån sig hittills men snart övergår hans taktik till rena maffia-metoder. Haha, han är fan inte frisk i huvudet. Hoppas verkligen jag får lägenheten! Igår var det studentfirande i Ystad. Det är ett jävla liv i centrum hela dagen och det är en riktigt härlig dag. Detta året var det min kusin som tog studenten och brorsan hann nästan supa sig full under maten. Farbror Janne var lite väl givmild med snapsen! Han lyckades dock fullborda fyllan senare på kvällen då vi stack till ett uteställe. Han blir alltid så makalöst mongofull.. Aja, grattis Matilda till studenten. Om två år är det lillasysters tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Nyss hemkommen från stranden. Ikväll blir det öl, grillat, fotboll och fest. Kan inte bli så mkt bättre än så! Har inte blivit något lir än så länge, och kommer väl troligtvis heller inte bli något nu idag. Får komma igång imorgon istället, just nu är det en massa annat som lockar mer. Fan va jag längtar till Sverige kliver in i turneringen. Kommer sitta som klistrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Ligger lite sliten i sängen. Underbart väder ute, måste fan nästan till stranden men orkar inte riktigt ta mig härifrån.. Kanske bara en sväng ut på studsmattan och lägga mig? Det är derby idag. Division 4 fotboll och det har inte spelats ett derby på väääääääldigt många år då ett av lagen varit överlägsna men nu är det dags. Skall ner och kika på spektaklet och sen hem igen till tv-soffan och kika EM, såklart, även om det inte är några bra matcher idag i mitt tycke. Skall nog vila ytterligare ett par minuter nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 Gud så vidrigt! Har åkt på allt möjligt jävla skräp idag. Borde kanske slutat spela direkt då jag märkte att det inte var min dag, men det är så svårt då man känner värdet på bordet överstiger sin motrigg. Känns inte allt bra! Här kommer ett litet axplock. Vart fan skall man bli av? Hoppas händerna är läsbara. Har fortfarande inte lyckats snappa upp hur man gör såna fina som många andra har.. Hand 1. Inte så mkt att säga? Hand 2. Skall jag ställa fast jag tror han sitter på rägen? Hand 3. Bra läge eller extremt genomskinligt? Hand 4. Hur ofta sitter man inte på JJ/QQ/KK/AA här? Så extremt feltajmad. Skall jag pusha om jag sätter honom på ganska exakt den handen? ***** Hand 716380951 ***** 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, June 09, 2008 12:43:19 AM Gwen Turbo 1 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: s0tarn (880.52) Plats 2: zebran1971 (4977.26) Plats 4: DieFishDie (7524.29) Plats 5: Baluupaz (4005.51) s0tarn lägg LM 10.00 zebran1971 lägg SM 20.00 ** Giv ** s0tarn [N/A, N/A] zebran1971 [N/A, N/A] DieFishDie [N/A, N/A] Baluupaz [8h, 8r] *** Bet Runda 1 *** DieFishDie Höj till 80.00 Baluupaz Syna 80.00 s0tarn Syna 80.00 zebran1971 Lägg *** Flop(Board): *** : [10r, 8s, 6r] *** Bet Runda 2 *** s0tarn Passa DieFishDie Satsa 211.00 Baluupaz Syna 211.00 s0tarn Lägg *** Turn(Board): *** : [10r, 8s, 6r, 4r] *** Bet Runda 3 *** DieFishDie Passa Baluupaz Satsa 580.00 DieFishDie Syna 580.00 *** River(Board): *** : [10r, 8s, 6r, 4r, 10s] *** Bet Runda 4 *** DieFishDie Passa Baluupaz Satsa 1660.00 DieFishDie All-in 6653.29 Baluupaz All-in 3134.51 *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 8096.02 s0tarn Lägger mig Vinst: 0.00 zebran1971 Lägger mig Vinst: 0.00 DieFishDie [10k, 10h] Fyrtal i tior Vinst: 8096.02 Baluupaz Lägger mig Vinst: 0.00 ***** Hand 716372255 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, June 09, 2008 12:33:05 AM Julia 2 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: klipps (10419.06) Plats 2: Baluupaz (9775.00) Plats 3: ms82 (9875.00) Plats 4: klö-ver (9433.44) Plats 5: FRÖLUNDA (15211.93) Baluupaz lägg LM 25.00 ms82 lägg SM 50.00 ** Giv ** klipps [N/A, N/A] Baluupaz [Kh, Ks] ms82 [N/A, N/A] klö-ver [N/A, N/A] FRÖLUNDA [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** klö-ver Lägg FRÖLUNDA Höj till 200.00 klipps Syna 200.00 Baluupaz Höj till 850.00 ms82 Lägg FRÖLUNDA Syna 850.00 klipps Syna 850.00 *** Flop(Board): *** : [10k, 7k, Kk] *** Bet Runda 2 *** Baluupaz Satsa 1950.00 FRÖLUNDA Höj till 5350.00 klipps Lägg Baluupaz All-in 8925.00 FRÖLUNDA Syna 8925.00 *** Turn(Board): *** : [10k, 7k, Kk, 2k] *** River(Board): *** : [10k, 7k, Kk, 2k, 9r] *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 20435.00 klipps Lägger mig Vinst: 0.00 Baluupaz [Kh, Ks] Triss i kungar Vinst: 0.00 ms82 Lägger mig Vinst: 0.00 klö-ver Lägger mig Vinst: 0.00 FRÖLUNDA [8k, 6k] Färg med högsta kort kung Vinst: 20435.00 ***** Hand 716358061 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, June 09, 2008 12:18:07 AM Julia 2 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: klipps (4274.06) Plats 2: Baluupaz (9689.65) Plats 3: övningen (10160.00) Plats 4: klö-ver (11070.92) Plats 5: FRÖLUNDA (14646.93) Baluupaz lägg LM 25.00 övningen lägg SM 50.00 ** Giv ** klipps [N/A, N/A] Baluupaz [Ek, 9h] övningen [N/A, N/A] klö-ver [N/A, N/A] FRÖLUNDA [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** klö-ver Lägg FRÖLUNDA Lägg klipps Höj till 175.00 Baluupaz Höj till 575.00 övningen Lägg klipps Syna 575.00 *** Flop(Board): *** : [2h, Ds, Kk] *** Bet Runda 2 *** Baluupaz Satsa 800.00 klipps Syna 800.00 *** Turn(Board): *** : [2h, Ds, Kk, 7h] *** Bet Runda 3 *** Baluupaz Passa klipps Passa *** River(Board): *** : [2h, Ds, Kk, 7h, 8s] *** Bet Runda 4 *** Baluupaz Satsa 1900.00 klipps Syna 1900.00 *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 6585.00 klipps [Kns, Knh] Par i knektar Vinst: 6585.00 Baluupaz [Ek, 9h] Högsta kort ess Vinst: 0.00 övningen Lägger mig Vinst: 0.00 klö-ver Lägger mig Vinst: 0.00 FRÖLUNDA Lägger mig Vinst: 0.00 ***** Hand 716368913 ***** 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Monday, June 09, 2008 12:29:24 AM Gwen Turbo 1 (Vanlig /Cash Game ) Plats 2: zebran1971 (3734.96) Plats 3: chipspåsen (7585.54) Plats 4: DieFishDie (4000.00) Plats 5: Baluupaz (4243.76) DieFishDie lägg LM 10.00 Baluupaz lägg SM 20.00 ** Giv ** zebran1971 [N/A, N/A] chipspåsen [N/A, N/A] DieFishDie [N/A, N/A] Baluupaz [Dr, Ek] *** Bet Runda 1 *** zebran1971 Höj till 80.00 chipspåsen Lägg DieFishDie Lägg Baluupaz Höj till 260.00 zebran1971 Syna 260.00 *** Flop(Board): *** : [6r, 9k, 3h] *** Bet Runda 2 *** Baluupaz Satsa 420.00 zebran1971 Syna 420.00 *** Turn(Board): *** : [6r, 9k, 3h, 2k] *** Bet Runda 3 *** Baluupaz Satsa 1060.00 zebran1971 Syna 1060.00 *** River(Board): *** : [6r, 9k, 3h, 2k, 5s] *** Bet Runda 4 *** Baluupaz Passa zebran1971 Passa *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 3475.00 zebran1971 [10k, 10r] Par i tior Vinst: 3475.00 chipspåsen Lägger mig Vinst: 0.00 DieFishDie Lägger mig Vinst: 0.00 Baluupaz [Dr, Ek] Högsta kort ess Vinst: 0.00 Skulle vara skoj med lite åsikter och analyser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Måste till träning snart, men hinner kort snabb uppdatering.. J9 och limpad pott. Flopp kommer K-Q-10, floppar således stegen. Där ligger två klöver. Prime betar pott på 150 och jag slår om till 450 och utg synar. Prime slår då om igen och jag vet att jag har bäst hand och synar bara och hoppas på blank turn. Turn kommer färgen och han checkar till mig som betar nästan pott och commitar mig och han ställer. Han har J6 klöver för färg. Så dåligt av mig.. Lyfter mig sen och träffade väldigt bra. Fick dock inte så suveränt betalt men godkänt. Hade en AK all in preflop vs QQ där A träffades river för 17k. Kändes väldigt viktig då jag tappade massor igår. Bra med plus idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Hand 1. Inte så mkt att säga? Hand 2. Skall jag ställa fast jag tror han sitter på rägen? Hand 3. Bra läge eller extremt genomskinligt? Hand 4. Hur ofta sitter man inte på JJ/QQ/KK/AA här? Så extremt feltajmad. Skall jag pusha om jag sätter honom på ganska exakt den handen? Skulle vara skoj med lite åsikter och analyser.. Nu kanske du ville ha åsikter av the highstakespros, men jag kan ge dig min åsikt iaf. Du kanske uppskattar om du får någon kommentar. Hand 1. Bra spelat, otur att han sitter på högre set som blir 4tal. Hand 2. Du spelar rätt tycker jag. Han kan väl lika gärna göra det spelet med kombodrag eller med A i klöver. Plus att du kan dra ut en färdig färg. Hand 3. Jag tycker det är lite dåligt att skjuta på river där. Isåfall skulle du bettat på turn oxå. För inte passar du väl en K eller Q på turn om du skulle haft en för att sedan betta den på river. Hand 4. Denna handen känns som den handlar en hel del om vilken image du har och vilken read du har på han osv. Men jag skulle nog ge upp handen på turn då du sitter ur position och han har kallsynat preflop och flop. Så någonting har han förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Kan väl också ge mina synpunkter, även om inte jag heller spelar på din nivå. Hand 1 o 2 inte mycket att snacka om. Hand 3 tycker jag är helt okej. Visst kan du väl checka en made hand där på turn med en torr bräda och du är OOP? Hand 4 tycker jag det är okej att skjuta igen på turn, men när han inte släpper där hade jag nog gett upp på river. Bättre att spara en tredje salva till när du har en hand eller det kommer ett scarecard? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Nu kanske du ville ha åsikter av the highstakespros, men jag kan ge dig min åsikt iaf. Du kanske uppskattar om du får någon kommentar. Hand 1. Bra spelat, otur att han sitter på högre set som blir 4tal. Hand 2. Du spelar rätt tycker jag. Han kan väl lika gärna göra det spelet med kombodrag eller med A i klöver. Plus att du kan dra ut en färdig färg. Hand 3. Jag tycker det är lite dåligt att skjuta på river där. Isåfall skulle du bettat på turn oxå. För inte passar du väl en K eller Q på turn om du skulle haft en för att sedan betta den på river. Hand 4. Denna handen känns som den handlar en hel del om vilken image du har och vilken read du har på han osv. Men jag skulle nog ge upp handen på turn då du sitter ur position och han har kallsynat preflop och flop. Så någonting har han förmodligen. Uppskattar det absolut! Började nästan misströsta då man inte fick någon som helst feedback, så jag är glad för alla kommentarer och annat. Bara skoj! Kan väl också ge mina synpunkter, även om inte jag heller spelar på din nivå. Hand 1 o 2 inte mycket att snacka om. Hand 3 tycker jag är helt okej. Visst kan du väl checka en made hand där på turn med en torr bräda och du är OOP? Hand 4 tycker jag det är okej att skjuta igen på turn, men när han inte släpper där hade jag nog gett upp på river. Bättre att spara en tredje salva till när du har en hand eller det kommer ett scarecard? Nejdå, har ingen betydelse att ni inte spelar på den nivån. Gillar bara att få höra andra spelares åsikter. Har efterfrågat det och tycker bara det är skoj när man får lite gehör. Kan alltig förbättra saker också. Hand 3 kan jag absolut checka färdig hand för att värdebeta river. Hade dock slagit om på honom ganska mkt preflop tidigare och han trodde mig väl helt enkelt inte. Har dock inte riktigt bestämt mig om det är värdelöst eller bara lite otajmat. Hand 4 hade jag ingen riktig information om spelaren mer än att det inte var någon regular och således utgår jag nästan ifrån att han inte är riktigt bekväm med nivån. Halvt därför skjuter jag igen på turn. Plus att jag sätter honom på mediokert överpar och i så fall har jag två överkort också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Hand 3 kan jag absolut checka färdig hand för att värdebeta river. Hade dock slagit om på honom ganska mkt preflop tidigare och han trodde mig väl helt enkelt inte. Har dock inte riktigt bestämt mig om det är värdelöst eller bara lite otajmat. Tycker som sagt inte det är värdelöst, bara otajmat. Skulle vara kul att höra nån annan från högre nivåer uttala sig. Hand 4 hade jag ingen riktig information om spelaren mer än att det inte var någon regular och således utgår jag nästan ifrån att han inte är riktigt bekväm med nivån. Halvt därför skjuter jag igen på turn. Plus att jag sätter honom på mediokert överpar och i så fall har jag två överkort också. Problemet är väl bara att det ofta är just de spelarna som synar ner lr? Hade du själv synat ner med ett överpar här mot okänd Fi? Jag tror för övrigt inte man ska göra för stora bluffar mot Fi som man inte känner till, så jag sparar hellre sånt här till nån som kan släppa ett par här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Tycker som sagt inte det är värdelöst, bara otajmat. Skulle vara kul att höra nån annan från högre nivåer uttala sig. Problemet är väl bara att det ofta är just de spelarna som synar ner lr? Hade du själv synat ner med ett överpar här mot okänd Fi? Jag tror för övrigt inte man ska göra för stora bluffar mot Fi som man inte känner till, så jag sparar hellre sånt här till nån som kan släppa ett par här. Absolut! Har ingen direkt statistik på det där och egentligen inte heller någon uppfattning, så håller mig neutral. Samtidigt tänker jag såhär att när jag går upp i nivå så blir jag lite extra försiktig, åtminstone på utländska sajter där inte riktigt rullen håller. Sen resonerar jag även såhär att en spelare som man inte känner till spelar väldigt abc-aktigt tills han bevisar motsatsen. Därför borde han satt mig på högre överpar, menar jag Du har nog rätt i det att man skall spara bluffarna tills man märker spelaren i fråga kan vika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Altså hand 3 tycker jag är en ganska kall bluff mot okänd FI. Synar han flopp så lär han knappast vika river då både turn o river blankar. Hade vart en helt annan sak om ni haft lite history att gå på. Gillar f.ö sj att CRa turn i det där läget med set etc. Så förstår hur du tänkte. Men kanske lite väl avancerat tänk mot random FI? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Altså hand 3 tycker jag är en ganska kall bluff mot okänd FI. Synar han flopp så lär han knappast vika river då både turn o river blankar. Hade vart en helt annan sak om ni haft lite history att gå på. Gillar f.ö sj att CRa turn i det där läget med set etc. Så förstår hur du tänkte. Men kanske lite väl avancerat tänk mot random FI? Jo, men grejen är att jag mkt väl kan få för mig att potcontrolla eller helt enkelt bara indosa i det läget där på turn. Eller precis vad som hände, få han att känna sig stark. Så egentligen spelar jag nog likadant med en hand som slår honom. Försöker fråga mig själv om jag hittat samma bet med en dam på river där.. Är inte riktigt säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Jo, men grejen är att jag mkt väl kan få för mig att potcontrolla eller helt enkelt bara indosa i det läget där på turn. Eller precis vad som hände, få han att känna sig stark. Så egentligen spelar jag nog likadant med en hand som slår honom. Försöker fråga mig själv om jag hittat samma bet med en dam på river där.. Är inte riktigt säker.. Hehe jo var ju precis det jag sa. Men mot okänd FI? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 11 Juni , 2008 Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Hehe jo var ju precis det jag sa. Men mot okänd FI? Tror man måste ge även okänd Fi på 25/50 åtminstonde lite cred, iaf tills han bevisat motsatsen. Det är ju liksom ingen level 4-move han försöker göra direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2008 Hehe jo var ju precis det jag sa. Men mot okänd FI? Kanske borde kollat upp honom lite bättre innan jag försökte mig på ett sånt här move, ja. Kände bara han var svag och körde på det, men så går det när man spelar mkt på magkänsla Tror man måste ge även okänd Fi på 25/50 åtminstonde lite cred, iaf tills han bevisat motsatsen. Det är ju liksom ingen level 4-move han försöker göra direkt Folk som inte köper in fullt ger jag automatiskt fisk-stämpel, eller typ liknande. Åtminstone dom som köper in mini eller lite över. Spelar väl egentligen ingen roll utan det är bara en generalisering jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Blev lite lir igår på Svenska på morgonkvisten, dvs runt 14 tiden. Gick inte riktigt som jag hade tänkt mig trots att borden var alldeles lysande. Det stämmer inte riktigt nu och känner mig så otroligt vek. Någon kan upplysa mig om att så verkligen är fallet? Har någon siffror på mig? Vore skoj att se. Min PT verkar ha crashat efter att jag sorterade lite.. Har inte gått bra alls på senaste och det är lite dåligt tajmat. Har nyss tagit hem budgivningen på lägenheten, så behöver alla slantar jag kan få. Trots köpet vill jag ju ha en OK rulle att spela vidare med och som det ser ut nu så har jag väl det men tappar jag ett par inköp till så blir det kärvt. Är ganska "duktig" på det här med moneymanagement eller också kan man bara kalla mig feg, så spelar sällan högre än vad som känns bra. Nu när man har eget boende och skall betala hyra och grejer så får man ju ta extra hänsyn också. Har dock gått bra på omahan på 24h. Hade en backsession idag men har åtminstone lyckats plussa upp min startrulle ganska fint. Skall nog in och spela lite mer senare ikväll för det verkar vara det enda som funkar just nu. Betfair var också halvt horribelt häromdagen. Ett exempel bara: Har AA och 3betar preflop. En notoriskt aggro spelare 4betar mig till ~ 180 och vi båda satt med fulle inköp, dvs 500. Jag synar bara i position och får Q34 som flopp, regnbåge. Han bara ställer rakt av och jag blixtsynar. Han visar upp J9 och turn är en 10a och river en 8a. Detta var en av dom första händerna för session och det känns inte som en särskilt bra start. Småtilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Haha! Inne ett par timmar på SvS och spelade omaha. Fan, man verkar ju vara en naturbegåvning, eller också är alla andra kassa. Lyckades iaf dra in 10k på ett par timmar. Hade visserligen många fina nyckelpotter på min sida, men ändå Riktigt skoj att spela också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 baluuuu, sluta ta mina pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 baluuuu, sluta ta mina pengar! Dom är troligtvis mina från början Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2008 Hatar att behöva sitta kvar på ett bord bara för att en fisk tagit pengar som han inte förtjänade. Så är fallet just nu och jag vet att det kommer sluta med att jag går upp i kamp mot någon annan och tappar allt istället. Jobbigt läge.. Spelade en hand väldigt marginellt, men eftersom jag sett fisken syna ner väääldigt brett tidigare tänkte jag att en vb var på sin plats men han hade tydligen floppat låga stegen. Skulle bara in en kort sväng tänkte jag och det gick väldigt bra ändå tills denna tomten stal mina pengar. Stänger nog ner för kvällen snart, trots allt. Måste ta ut pengar till lägenheten också så kommer troligtvis inte befinna mig högre än 10-20 den närmsta tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts