Teddybear Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Attans, som jag befarade då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Bra jobbat SVS ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Läste jag nånstans att man ska kunna byta design på borden eller drömde jag bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Läste jag nånstans att man ska kunna byta design på borden eller drömde jag bara? You had a dream Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Läste jag nånstans att man ska kunna byta design på borden eller drömde jag bara? You had a dream Hmm, jag läste tidigare i den här tråden att man kunde byta bakgrund... Någon som lyckades med det innan skiten gick ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Grattis SvS.. nästa gång kan ni ju i alla fall fundera på att stresstesta klienten och se till att allt fungerar som det ska. Hann med att hitta ett litet plus i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Läste jag nånstans att man ska kunna byta design på borden eller drömde jag bara? Tror nån skrev:"Skönt att man fortfarande kan byta bakrund efter uppdateringen" Han levlade bara, men du drömde inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 snacket om att pengar i klienten = pengar i sjön?? har det hänt nån?.. jag kommer ihåg att jag fått klienten låst minst 3ggr med pengar inne, dessa har inte synts på kontot på svs.se men så fort jag kunnat loggat på klienten så har de snällt legat där o väntat på mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Förstår inte hur man ständigt kan misslyckas med att göra sina spelare nöjda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 jaha va fan hände nu då?loggades bara ut?när går det att spela igen..?skit sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 jaha va fan hände nu då?loggades bara ut?när går det att spela igen..?skit sajt Är det någon som VILL spela igen, ikväll? Nog lika bäst att hålla sej borta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 snacket om att pengar i klienten = pengar i sjön??har det hänt nån?.. jag kommer ihåg att jag fått klienten låst minst 3ggr med pengar inne, dessa har inte synts på kontot på svs.se men så fort jag kunnat loggat på klienten så har de snällt legat där o väntat på mej.. SVS har ändrat på det. Pengarna som glöms kvar = pengar i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 SVS har ändrat på det. Pengarna som glöms kvar = pengar i sjön. :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 SVS har ändrat på det. Pengarna som glöms kvar = pengar i sjön. Jag hoppas du skämtar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 SVS har ändrat på det. Pengarna som glöms kvar = pengar i sjön. Man ska inte glömma att vissa mindre erfarna spelare kanske är oroliga för "försvunna" pengar och inte lugnas av dina ironiska, men så givande svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 alla vet ju att han har rätt Det är ju faktiskt så att svenska staten kör med det logiska "den som hitta det, han behåller det" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheaten Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Mycket märkligt att det skall behöva ta så lång tid att få in dessa funktioner på SvS. Dessa har ju funnits på tex Redbets Boss-klient i flera månader...funkar kanon Tänk om dom ville fixa alla buggar MUHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH De har ju verkligen lyckats fixa en hel massa buggar. GW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Maila istället, är säkert bara en telefonsvarare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Har supporten öppet under natten? Man kanske kan ringa och klaga på att man inte kommer in! Telesupporten skall vara öppen dygnet runt men jag misstänker att du möts av en telefonsvarare - det gjorde jag när jag ringde tidigare ikväll. Ett hett tips kan vara att helt enkelt skita i SvS tills imorgon förmiddag så de hinner fixa alla nya buggar som uppkommit när de försökt fixa de gamla buggarna och lagt in nya uppdateringar som uppenbarligen inte buggtestats och medfört ännu mer buggar som i kombination med de gamla buggarna totalt har buggat ihop deras system....och servrar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Tror du inte qdaily blir sur när du snott hans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saftsoppa Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Jag såg bara att det stod nånting om svs. Dom har ju tydligen uppdaterat o massa strunt men är det någon som vet varför dom inte ändrar så man kan förminska borden? Jag kan göra max 2st bord och då blir det överlapp ändå, trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeberdeee Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Jag såg bara att det stod nånting om svs.Dom har ju tydligen uppdaterat o massa strunt men är det någon som vet varför dom inte ändrar så man kan förminska borden? Jag kan göra max 2st bord och då blir det överlapp ändå, trist. Du måste ju fråga dem först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Looseweak Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Äntligen uppe, in och spela med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts