Lion32 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Hejsan Är det någon som känner killen som nickar " nerver". Spelar på Svenska spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Ja, jag känner grabben va! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Underbart, splade mot honnom häromdan, vill gärna veta vem det är. Tack för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Det va så lite så. Alltid kul att kunna va till hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M1891 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Vill du utveckla det där lite Lion32? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crazy Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Jag känner också honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Nytt sätt att fixa en internetdate på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 vad exakt är det du vill veta? att han heter jonas är 24 år och bor i malmö? förstår verkligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 secret admirer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 vad exakt är det du vill veta? att han heter jonas är 24 år och bor i malmö? förstår verkligen inte.. Efternamn då, telefon nummer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Nytt sätt att fixa en internetdate på? hahaha, inget sånt va!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Let me guess. Han drog ut dina AA med 72o och nu vill du ha tillbaka dina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mimmi Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Let me guess. Han drog ut dina AA med 72o och nu vill du ha tillbaka dina pengar? LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Efternamn då, telefon nummer?? Då är det väl mer rimligt att du ger ut ditt namn, telefonnummer samt av vilken anledning du vill ha tag i honom så får du se om han ringer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Då är det väl mer rimligt att du ger ut ditt namn, telefonnummer samt av vilken anledning du vill ha tag i honom så får du se om han ringer?Ord. Men hade jag vart i Lion32s skor så hade jag inte hållt andan medans jag väntade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Ord. Men hade jag vart i Lion32s skor så hade jag inte hållt andan medans jag väntade. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Efternamn då, telefon nummer?? UNDAR HUR SÅNA SOM DU HITTAR HIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 UNDAR HUR SÅNA SOM DU HITTAR HIT Ni kan sluta upp o spekulera. Case closed, fick vad jag behövde!! Allt behöver inte vara svart och vitt, ibland kan det finnas goda anledningar. Ser att några ha fått sig ett gott skratt, fint grabbar, jag bjuder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Vart är pokerforumet påväg? Bidrar väl inte direkt med topmaterial själv, men inlägg efter inlägg är ren skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts