slaskpoker Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 +$180k, mer än dubbla mitt gamla rekord. imponerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiodom Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 rekordmånad för mig, går upp från nl50 till nl100 startar en rulle på $600 slutar på $7700 . Så riktigt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 måste bara kolla vad det är för ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 måste bara kolla vad det är för ngt? kanadas valuta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 är dock sklanskybucks miljonär, blir att åka till kanada för att lösa ut dom nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Upp 12,5 K $ , sen om någon bara kunde säga åt mig att ge fan i CG och ge fan i att sponsra er glidare så skulle mina gröna resultat se bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Fucking Jävla Skitmånad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
waker66 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Bra månad för mej som inte spelar så högt eller så mycket + $800 på prima + €300 på boss + €200 på T6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Bra månad för mej som inte spelar så högt eller så mycket+ $800 på prima + €300 på boss + €200 på T6 Varför väljer man att spela på T6? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Ungefär 20k SEK på 10k händer 5/10 på svs. Hade verkligen inget sug att lira, hade kunnat vara mer men tiltade ganska brutalt sista dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 -$2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 +2.4k$+rb nl100, 12k händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
waker66 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Varför väljer man att spela på T6? Tja för mej har pengarna samma färg ,snabbt spel trevlig klient så varför inte ? Uttag av pengarna funka oxå snabbt & smidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Första back-månaden på över ett år. NL100-NL200(både FR och SH) -$632 Hade lätt kunnat hamnat på rätt sida om jag fortsatt spelar mitt A-spel. Vilket jag inte lyckades med när utdragningarna var som värst. En nyttig erfarenhet dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teddybear Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 +21 000 sek. Kass andra halva tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
M1891 Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Back 1000 sek på Svs. Plus ca $100 Nordicbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Spelade väldigt lite jämfört med vad jag normalt gör, men det blev ändå en rekordmånad på typ +$44k eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 Öppnade stark i januari med upp över 4K sek första veckan. Dock ledde en downswing o ett skott till att månaden slutade rött detta på 1/2sek / shorthand Februari hoppas jag på bättre res. Upp ca 1700sek efter 3dagars spel. ( 0.50/1sek / Fullring) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 3 Februari , 2008 Rapport Share Postad 3 Februari , 2008 + 9000 på svs-sit&go's Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeteMelander Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 +1700 kr, som jag är nöjd över då det för min del betyder BRx9! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 +0,87SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Spel: -$5kRB+Rakerace: $6.5k ni cg spelare har de bra... Men ditt jävla rungoodäckel. MTT's har ju sjukt mycket högre varians. Men det har ju du som sagt inte fått känna av. Sen är snubben du quotar förmodligen ganska kass om han måste köra rakerace för att hitta plusmånader. Så tänk lite nästa gång innan du öppnar käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Men ditt jävla rungoodäckel. MTT's har ju sjukt mycket högre varians. Men det har ju du som sagt inte fått känna av. Sen är snubben du quotar förmodligen ganska kass om han måste köra rakerace för att hitta plusmånader. Så tänk lite nästa gång innan du öppnar käften. Skicka sådant i PM om du överhuvudtaget ska skicka sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Skicka sådant i PM om du överhuvudtaget ska skicka sånt. och vad är charmen med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 och vad är charmen med det? Det är ingen charm med det. Håll dig till trådämnet. Vill du tjöta mer kan du PMa mig. Ha en go kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts