Gå till innehåll

Marzze glider runt på 2.5-5 och SvS


Marzze

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena mannen.....Hur går resan mot 10K ?

 

Själv har jag tagit / Varit på lite semester från pokern nu..........Har inte haft någon lust helt enkelt, har även plockat ut min MC som tar mycket tid nu, hehe....:-)

 

Men så nu på morgonen föll lusten på igen, o inte vilken lust som helst utan skottarlusten!

 

Slängde in 1lax på SvS eftersom rullen e utagen där nu o satte mig på ett 25/50sek bord, LOL :-D

 

O vips, med hjälp av " tillbaka efter paus riggen " så blev dom 5100sek....:-D

 

Jaha, återstår o se om man kan förvalta dessa på ett bra sätt i helgen....;-)

 

L8er.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom över 4000-gränsen igår så öppnade 4 1-2kr bord. blev snabbt nerslagen till 0.5-1 efter 2 utdragningar och 1 dåligt spel som totalt gick på 1200 kr.

Tiltfaktorn var hög vid det laget så jag stängde ner snabbt som fan... Rullen ligger på 2700 så det är 0.5-1 som gäller igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har rätt skills mannen, bara kriga på nu så är du snart framme !!! ;-)

 

 

Lirade lite 1/2 nu precis, lägger du bara lite tid framöver blir det inga probs att nå 10:an snart.......

 

Spela hyffsatt solid poker, bluffa inte så mycket, spela flera bord så lockas man inte av att spela marginella händer!

 

Trivs både på 1/2 & 2.50/5.........bör dock enl MM var reg. ett tag på 1/2 dock.:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite spel igår med fint flyt på 0.5-1. Plussade 1200 ungefär och halkade upp till 3700 eller nåt sånt igen. Tröttsamt att spela dessa låga nivåer när man spelat bra mycket högre för ett par år sedan. Men ska vara uppe på 10-20 innan hösten.. Ett löfte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...