Marzze Postad 23 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2008 Alltid lika surt att bli utdragen. Skrattretande ibland när man ser vilka händer de synar 200bb med och sedan drar ut som om det vore den mest självklara sak i världen.. Blev 1h igår och plussade 400 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 Tjena mannen.....Hur går resan mot 10K ? Själv har jag tagit / Varit på lite semester från pokern nu..........Har inte haft någon lust helt enkelt, har även plockat ut min MC som tar mycket tid nu, hehe.... Men så nu på morgonen föll lusten på igen, o inte vilken lust som helst utan skottarlusten! Slängde in 1lax på SvS eftersom rullen e utagen där nu o satte mig på ett 25/50sek bord, LOL O vips, med hjälp av " tillbaka efter paus riggen " så blev dom 5100sek.... Jaha, återstår o se om man kan förvalta dessa på ett bra sätt i helgen.... L8er..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 25 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2008 Kom över 4000-gränsen igår så öppnade 4 1-2kr bord. blev snabbt nerslagen till 0.5-1 efter 2 utdragningar och 1 dåligt spel som totalt gick på 1200 kr. Tiltfaktorn var hög vid det laget så jag stängde ner snabbt som fan... Rullen ligger på 2700 så det är 0.5-1 som gäller igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 25 April , 2008 Rapport Share Postad 25 April , 2008 jag skulle råda dig att spela 0.5-1 till du har 6000 i br. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 28 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2008 Det räcker gott och väl med 10 inköp så länge jag kliver ner när jag förlorat 2 inköp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Det räcker gott och väl med 10 inköp så länge jag kliver ner när jag förlorat 2 inköp.. Du har rätt skills mannen, bara kriga på nu så är du snart framme !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Du har rätt skills mannen, bara kriga på nu så är du snart framme !!! Lirade lite 1/2 nu precis, lägger du bara lite tid framöver blir det inga probs att nå 10:an snart....... Spela hyffsatt solid poker, bluffa inte så mycket, spela flera bord så lockas man inte av att spela marginella händer! Trivs både på 1/2 & 2.50/5.........bör dock enl MM var reg. ett tag på 1/2 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 29 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2008 Blev lite spel igår med fint flyt på 0.5-1. Plussade 1200 ungefär och halkade upp till 3700 eller nåt sånt igen. Tröttsamt att spela dessa låga nivåer när man spelat bra mycket högre för ett par år sedan. Men ska vara uppe på 10-20 innan hösten.. Ett löfte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Ligger runt 8k nu. Spelar 4 st 0.5-1 och 1 st 1-2 bord nu. Kanske dags att gå upp enbart på 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Ligger runt 8k nu. Spelar 4 st 0.5-1 och 1 st 1-2 bord nu. Kanske dags att gå upp enbart på 1-2 Tycker du kan göra det nu, utan problem! Rammlar du ner under 5K så får du flytta ner igen !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 Tycker du kan göra det nu, utan problem! Rammlar du ner under 5K så får du flytta ner igen !! Ja det lutar nog åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marzze Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2008 Absolut.. Jag gled över 4k gränsen igår när jag plussade 800 till. Rullen ligger på 4400 ungefär så nu får jag spela 1-2 igen.. gött!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Absolut..Jag gled över 4k gränsen igår när jag plussade 800 till. Rullen ligger på 4400 ungefär så nu får jag spela 1-2 igen.. gött!! Kriga på nu mannen...........1/2 kan det ticka på bra på faktiskt om set upsen inte blir för många!!! Lirar 3bord då jag grindar 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 13 Maj , 2008 Rapport Share Postad 13 Maj , 2008 Dags o vakna nu mannen! De e sommar !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts