Gå till innehåll

Marzze glider runt på 2.5-5 och SvS


Marzze

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, börjar hajja! Har nog slutat som de flesta skottsagor! Han fick sug en kväll, att ta dunderskottet för att visa jättegröna siffror! Tyvärr gick det åt skogen o det vill man gärna inte säga!

 

Ta nya tag mannen............bygg på 2.50/5 istället.........Vart hände det, 25/50 el. 50/100 typ ?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tja

Som alla räknat ut gulade jag min lilla rulle på 25-50

Var ganska väntat att det skulle hända förr eller senare men hade ett otroligt oflyt när jag tog skottet och är inte missnöjd med något av de spel jag gjorde.

Jag satte in 100 kr igen igår oh ska se om jag kan få upp dom till lite skottarpengar igen.

Har spelat 3h än så länge och har lyckats plussa en del och har 1400 drygt nu.

Blir spel på 1-2 du ett tag så får vi se om det håller. Spelar ganska lösaggro så går snabbt åt båda hållen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja

Som alla räknat ut gulade jag min lilla rulle på 25-50

Var ganska väntat att det skulle hända förr eller senare men hade ett otroligt oflyt när jag tog skottet och är inte missnöjd med något av de spel jag gjorde.

Jag satte in 100 kr igen igår oh ska se om jag kan få upp dom till lite skottarpengar igen.

Har spelat 3h än så länge och har lyckats plussa en del och har 1400 drygt nu.

Blir spel på 1-2 du ett tag så får vi se om det håller. Spelar ganska lösaggro så går snabbt åt båda hållen..

 

Ok, misstänkte det då du bara tystnade.............Ja ja...........svänger för mig med.....kör inte efter BR mm just nu.

 

Skottade fullring 25/50 häromdagen, har inte vågat skriva det i min dagbok ens......:-D Slängde in 3 Lakan o dubblade upp med AA. Trissade på tuenen också. Idag har det gått piss, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.....................svänger för mig med.....kör inte efter BR mm just nu.

 

Skottade fullring 25/50 häromdagen, har inte vågat skriva det i min dagbok ens......:-D Slängde in 3 Lakan o dubblade upp med AA. Trissade på tuenen också. Idag har det gått piss, tyvärr.

 

Tog en repa till ikväll......:oops:

 

Inköpet blev blyga 2K, hehe.......Efter att ha lite snöpligt spelat en K10 os och träffat K på turn mot KQ så sjunk det lite.............

 

repade mig med en AA, som dubblade stacken, lite senare kom en KK, många limpare så potten var typ 250:-, gjorde en höjjning o alla la sig.

 

Skottet slutar på +800 sek.....;-)

 

:oops: ........Fy faaaaan va jag skäms.......:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte vad du skäms för?

Antingen kör du strikta bankrullekrav och gnetar upp rullen eller så gör man som jag och tar skott till höger och vänster och blir inte allt för upprörd när man gular rullen.. Det får man ha med i beräkningen.

Trivs man med att skotta så är det bara att njuta av spänningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki,, drar igång en liten session nu.. Hoppas hitta lite festprissar...

 

 

Hoppas det blev grönt..........Kommer försöka bli lite mer stabil på 1/2 igen, jag med........;-)

 

Men gamblern i en, lurar alltid i vassen!

 

**********

25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den -- mars 2008 --

Johan 2 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: spook (4192.88)

Plats 3: SlaskBuB (22058.05)

Plats 4: Clamik (2409.12)

Plats 5: G_A_I_U_S (3200.01)

Plats 6: Slash (7403.53)

Plats 7: MmDoubleUp (1355.90)

Plats 8: övningen (13285.02)

Plats 9: JAGGÅRGUL (2850.00)

Plats 10: O7O74O4353 (2041.00)

spook lägg LM 25.00

SlaskBuB lägg SM 50.00

** Giv **

spook [N/A, N/A]

SlaskBuB [N/A, N/A]

Clamik [N/A, N/A]

G_A_I_U_S [N/A, N/A]

Slash [N/A, N/A]

MmDoubleUp [N/A, N/A]

övningen [N/A, N/A]

JAGGÅRGUL[Ek, Eh]

O7O74O4353 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Clamik Syna 50.00

G_A_I_U_S Lägg

Slash Lägg

MmDoubleUp Lägg

övningen Lägg

JAGGÅRGUL Syna 50.00

O7O74O4353 Lägg

spook Höj till 200.00

SlaskBuB Syna 200.00

Clamik Syna 200.00

JAGGÅRGUL Höj till 800.00

spook Syna 800.00

SlaskBuB Lägg

Clamik Lägg

*** Flop(Board): *** : [8h, 10r, 5s]

*** Bet Runda 2 ***

spook Passa

JAGGÅRGUL Satsa 1500.00

spook Syna 1500.00

*** Turn(Board): *** : [8h, 10r, 5s, Er]

*** Bet Runda 3 ***

spook Passa

JAGGÅRGUL All-in 550.00

spook Syna 550.00

*** River(Board): *** : [8h, 10r, 5s, Er, 4h]

*** Showdown *** : Rake: 20.00 Totalpott: 6080.00

spook Lägger mig Vinst: 0.00

SlaskBuB Lägger mig Vinst: 0.00

Clamik Lägger mig Vinst: 0.00

G_A_I_U_S Lägger mig Vinst: 0.00

Slash Lägger mig Vinst: 0.00

MmDoubleUp Lägger mig Vinst: 0.00

övningen Lägger mig Vinst: 0.00

JAGGÅRGUL [Ek, Eh] Triss i ess Vinst: 6080.00

O7O74O4353 Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ingen grind sist.. spel 20 min typ bara. Rullen ligger på 1950 ganska exakt. Spelade 1-2 även denna gång.. Otroligt låg nivå på spelet där så man blir så jävla frustrerad, men det är bara att spela så enkelt det bara går på dessa nivåer.

 

Ska sätta ett mål för nästa månad och det blir att komma upp till 10 000 kr i rulle så jag kan börja på 2.5-5..

 

Snygg hand JGG, vad sätter du honom på efter flop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snygg hand JGG, vad sätter du honom på efter flop?

 

Ja du......, 2 paret e uteslutet! Har han träffat set är det bara att grattulera. När man e ute o skjuter skarpt ( hehe:-D ) så är det bara att få in degen före flopp alt på floppen, med AA & KK !

 

Ville dock inte ställa på floppen i fall det hade skrämt honom, samtidigt måste jag ändå trycka på lite, hade han raisat hade jag ju ändå fått ställa.

 

Tror han hade par typ 77-JJ alt. AK, AQ eftersom han synar min raise till 800sek! Tycker iofs. att mitt spel lyser AA, men men........dubblade ju upp! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Rullen ligger på samma nivå som senast..

Har inte spelat någon poker det senaste men ska se om jag kan börja spela lite smått nu snart igen.. Har inget sug att grinda de låga nivåerna jag spelade på det sista men har ett vad så det är bara att bita ihop när jag får tid att spela igen.

10 Inköp för varje nivå är det som gäller och tappar jag till 8 är det bara att kliva ner igen..

Segt som fan och inget roligt med poker just nu, men får jag bara tid att spela ska det inte ta så länge innan jag kan spela 2.5-5 iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rullen ligger på samma nivå som senast..

Har inte spelat någon poker det senaste men ska se om jag kan börja spela lite smått nu snart igen.. Har inget sug att grinda de låga nivåerna jag spelade på det sista men har ett vad så det är bara att bita ihop när jag får tid att spela igen.

10 Inköp för varje nivå är det som gäller och tappar jag till 8 är det bara att kliva ner igen..

Segt som fan och inget roligt med poker just nu, men får jag bara tid att spela ska det inte ta så länge innan jag kan spela 2.5-5 iaf..

 

 

Ok, kul o se att du lever !

 

Vet, har helt ledsnat på 1/2, kan inte hålla mig vaken där! Känner att jag behärskar spelet högre, dock är det ju det klassiska seten mot sin AA-KK man inte har råd med för ofta!

 

Har rullat på bra som fasiken på sista faktiskt. Konceptet är ju fel, men va faan, gör det med stor kontroll, ehhhh va ????:lol:

 

Ser just nu ut så här, lirar 2-3bord !

 

2.50-5sek : Lirar regelbundet

 

5-10 : kanske byter ett 2.50-5 bord mot detta ibland.

 

7.50-15: Om jag känner att SvS kommer rigga åt mig.:-D

 

10-20: Provar lite, men här e de faan tufft!

 

25/50 : The Big Shot ! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte blivit spel på länge då jag hatar dessa nivåer jag befinner mig på nu men har ett vad om 10 inköp så det är bara att svälja skiten.

Igår blev det iaf 1h spel igen iaf. Spelade 30 min ibörjan av veckan med och då backade jag ner till 1700. Igår var jag piggare och spelade 3 bord diciplinerat.

lyckades plussa 850 ungefär så rullen ligger på ~2550.

Endast 1500 kvar tills jag kan röra mig uppåt till 1-2 iaf. gött!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev 30 min idag med.. 3300 ligger det på nu

 

Sweet, för mig har det gått åt helvete.....På riktigt!

 

Har varit iväg med lite poolare ikväll, käkat o haft trevligt!

 

Undrar om man skall starta med den magiska 500-ing som alla omvandlar till 20K med hjälp av 0.50/1 o 20kr SNG`s ! :shock:

 

GL mate...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...