freso Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Fönstrens fokus byts heeeela jävla tiden. Har man många bord uppe är det helt sanslöst vad som händer. Flipp flopp plopp. Jag hittar inget sätt att stänga av det på, finns det? Dra upp 16 bord, och försök till exempel sedan använda menyn i lobbyfönstret. Poff så har fokus bytts till ett annat fönster, av nån konstig anledning (utan att man ens sitter där). wtf? Citera
Maruzi Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 klient ? varför sitter du på bord som du inte ens sitter på ? Citera
amagadd Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 klient ? varför sitter du på bord som du inte ens sitter på ? FTP Hade du kollat vart tråden är postad hade du förmodligen lagt märketill det Citera
freso Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Alltså, det är typ omöjligt att skriva något i chatrutan. Såfort fokus hamnar på ett annat fönster så.. ja, ni fattar ju. Det MÅSTE väl gå ändra? Det är ju ändå en klient som funnits länge och något sådant här kasst kan väl inte ska få finnas... Varför man har bord uppe man inte sitter på? Man kanske vill raila? Man kanske väntar på sin plats? Man kanske vill spana in motståndet? Spelar det något roll? Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Bocka av ruta: popup table on turn i Options>Table ? Citera
freso Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Är jag sämst? Hittar ingen Table i Options. Bara Table view... och där finns ju inget. Citera
LuckyStar5.1 Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Är jag sämst? Hittar ingen Table i Options. Bara Table view... och där finns ju inget. sry ...jag vet inte vad jag tänkte på när jag öppnade UB:s klient Citera
freso Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Grrr Upptäckte nu när ett fönster snor fokus. VARJE gång en ny hand börjar! Citera
Nice Hand GG Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Jag har ett grymt irriterande problem som nästan är det samma så lånar tråden. För mig när jag spelar ibland så kan Lobbyn hoppa upp över alla andra fönster så att det hamnar i fokus helt utan anledning. Någon som har samma problem eller kanske hade, snälla säg hur du fixa. Citera
freso Postad 24 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2008 Kanske kan hjälpa med det. Options->Bring Lobby to front. Testa om det löser problemet. Citera
Nice Hand GG Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Kanske kan hjälpa med det. Options->Bring Lobby to fron Tusen tack. Citera
freso Postad 25 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2008 Oh... upptäckte just att popupningen berodde på ett annat program. Dumdidum. Närmare bestämt PAHUD och om man har "Standard drawing" avbockat. Citera
Full Tilt Support Postad 28 Januari , 2008 Rapport Postad 28 Januari , 2008 Hej alla, Trevligt att höra att ni kom fram till vad det var som orsakade era problem. Lycka till i fortsättningen! Hälsningar, Full Tilt Support Citera
Recommended Posts