Brumpa Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Finns det någonstans man kan se vilka sajter som klarat sig igenom skatteverkets granskning.. Alltså sajter som de anser är skattefria? Citera
mpee Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Finns det någonstans man kan se vilka sajter som klarat sig igenom skatteverkets granskning.. Alltså sajter som de anser är skattefria? Existerar ens någon sådan lista? Citera
Cyntax Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Nej, och dom skulle aldrig släppa en sån lista heller. Skattefria sajter kan snabbt bli sajter som du ska skatta dina vinster från. Och vice versa... sajter som inte är skatte fria kan bli skattefria... Det är du som spelare som måste hålla koll. Citera
Sunkii Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 Tur det finns tydliga direktiv så man kan hålla koll. Citera
mendieta19 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 sajter som inte är skatte fria kan bli skattefria... den tvivlar jag starkt på... Citera
Zyr Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 säg att skatteverket får för sig att man ska betala in flera miljoner i skatt.. vad händer då om man sätter in allt äger på pokersajter/neteller/moneybookers och säger att man förlorade allt man vann.. dyra grejer man äger IRL skriver man över på polare försvinner skulden efter x år? Citera
Colderose Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 säg att skatteverket får för sig att man ska betala in flera miljoner i skatt.. vad händer då om man sätter in allt äger på pokersajter/neteller/moneybookers och säger att man förlorade allt man vann.. dyra grejer man äger IRL skriver man över på polare försvinner skulden efter x år? En skatteskuld blir du inte av med så lätt. Dessutom riskerar du att försättas i personlig konkurs med allt vad det innebär av svårigheter. De medel du har fört över till någon annan blir sannolikt föremål för återvinning. Citera
Cyntax Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 den tvivlar jag starkt på... Klart dom kan flytta. Party Poker var en gång i tiden inte skattefri. Nu huserar dom på Gibraltar och är skattefria! Citera
BOGiS Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 den tvivlar jag starkt på...Klart dom kan flytta. Party Poker var en gång i tiden inte skattefri. Nu huserar dom på Gibraltar och är skattefria! Det finns ganska mågna, sunpoker, betfred, bet365poker, bwin poker... Citera
jacobmal Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Klart dom kan flytta. Party Poker var en gång i tiden inte skattefri. Nu huserar dom på Gibraltar och är skattefria! när skedde denna förändring? Citera
Cyntax Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 när skedde denna förändring?Minns jag fel? Har PP alltid funnits på Gibraltar? Alltid? T.o.m före 2002?Anyway, det finns sajter som bytt säte, om det är PP eller inte låter vi vara då. Citera
jacobmal Postad 24 Januari , 2008 Rapport Postad 24 Januari , 2008 Minns jag fel? Har PP alltid funnits på Gibraltar? Alltid? T.o.m före 2002?Anyway, det finns sajter som bytt säte, om det är PP eller inte låter vi vara då. enligt wiki så verkar party ha startats nånstans i karibien 1997. står tyvärr inte när dom flyttade till gibraltar. Citera
Cyntax Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 enligt wiki så verkar party ha startats nånstans i karibien 1997. står tyvärr inte när dom flyttade till gibraltar.Yes, jag minns rätt alltså. Förändringen kom inte så långt före PP kastade ut jänkarna... om jag minns rätt. Citera
Recommended Posts