Skanke Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Det är lite ensamt här hemma med familjen bortrest, det känns lite som att sitta i en brunn skulle jag tro. När man ändå sitter där kan man ju försöka roa sig så gott det går. Ställ gärna en fråga, jag svarar på det mesta. Citera
StepYaGameUpSon Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vad är det med dig o super mario? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vad är det med dig o super mario? Vill byta avatar från Svambob så jag tog det som var roligast just då. Kommer nog byta inom kort.... Citera
SouthEast Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vad vill du jobba med när du blir vuxen? Citera
kraclob Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Tycker du poker är roligt? Hur många är barnen, vad heter dem? Vad är det största du har vunnit? Har min trasiga laptop kommit till någon nytta? Hur ofta är du inne på PF per dag? Citera
mr-flow Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Varför byta bort en del av ditt "varumärke"? Citera
dekutree Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur många bad beats åkte du på under 2007 ? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vilken SnG nivå spelar du? Lirar 22 och 33 dollars på ongame med vissa hybris inskag av 54roro. Vad vill du jobba med när du blir vuxen? Skulle kunna tänka mig att inte jobba alls tills kidsen är äldre men jag är för dålig i poker för det. Annars tycker jag dagis jobbet är toppen men skulle inte orka det fulltid. Har så svårt att se vad jag som 58åring skulle syssla med. Skulle tänka mig att ha en liten affär här på orten jag bor där det är lite blandat cafe/köpenlitermjölk/hyrdinfilm/komochdraenflipper stuk på..... Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Tycker du poker är roligt?Inte så roligt som det borde vara med den tiden jag lägger ner på det... Hur många är barnen, vad heter dem? Frida,Hampus och Jonatan släppte sambon fram efter att hon hade hakat mig på kroken. Tilda och Lova har jag varit med att producera själv. Vad är det största du har vunnit? 9,5K euro på en MTT, Spelade nog på 24H skinnet på B2B då. Har min trasiga laptop kommit till någon nytta? Jajjamän, men nu vill den inte riktigt starta alla dagar... Hur ofta är du inne på PF per dag? Sjukt ofta. Varför byta bort en del av ditt "varumärke"? Har bara haft Mario nån månad.... Hur många bad beats har du åkt på under 2007 ? Sista halvåret 2007 var det svettigaste hittills. Betydligt mer än jag utdelade iallafall.... Citera
SouthEast Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 När släpper du nästa film? Bästa film? Bästa serie? Har du varit vinnande på cg? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 När släpper du nästa film? Ingen aning, det kan komma plötsligt... Bästa film? Cassablanca, Ringen trion och Lejonkungen. Bästa serie? 300 Har du varit vinnande på cg? Aldrig... Fick inte posta när jag svarat i quoten..... Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 bästa fylla? Efter SM guldet i bowling. Annars har alkoholen tyvärr spelat mig en hel del spratt så jag har lagt ner den.... Citera
shipitholla85 Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur mycket deg har du totalt plockat ut från pokern, och hur stor del av degen har gått rakt upp i näsan? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur mycket deg har du totalt plockat ut från pokern, och hur stor del av degen har gått rakt upp i näsan? Har ingen större koll på hur mycket deg, ca 400K sek är nog inte en så jävla stor överdrift iallafall. Lyckats hålla mig borta från tyngre grejer än alkohol och tur är väl det med tanke på vad det skiten ställt till med... Citera
Ängeln17 Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Mat? Vad bjuder du på om du fixa till en schysst 3-rätters. Och vad dricker du till? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Mat? Vad bjuder du på om du fixa till en schysst 3-rätters. Och vad dricker du till? Matlagning och Skanke går bort. Förätt: Får bli Nybakade baugetter, med egengjord vitlökssmör. Vitlöken är oxå egenodlad. Dricka ingen aning. Varmrätt: Strutsfilé med tre sortes potatisar, Klyft, hackebacks och så finns det bakadpotais för den tjocke. Lite olika såser borde man väl oxå få till. Till det dricker övriga rödvin jag dricker Cola. Efterätt: Frukter i massor, helst exotiska. Annanas, mango, mungo:), och allt vad de heter. Till det dricker vi ramlösa.... Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hur mår du nu? Just denna dag mår jag fruktansvärt bra efter mina mått mätt. Det jobbiga är dock att imorgon kan man må skit.... Citera
kraclob Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vilken ramlösa smak är godast? Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Vilken ramlösa smak är godast? Ramlösa Päron & Citronmeliss Citera
Maruzi Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 vart kommer nicket skanke ifrån ? blir du aggresiv på fyllan? Citera
Maruzi Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Ramlösa Päron & Citronmeliss päron & citronmeliss luktar som att man inte har tvättat sig där nere på 5dar:shock: Citera
Skanke Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 vart kommer nicket skanke ifrån ? blir du aggresiv på fyllan? Martin Schkanke eller hur han stavas den norske rallycrossföraren. Jag heter Martin och några kompisar tyckte det var jätte kul..... Jag blir full på fyllan alldeles för full alldeles för fort. Det har även hänt aggresiva saker på fyllan.... Citera
Recommended Posts