Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

frågan har nog ställts tidigare (fast jag har faktist testat sökfunktionen också), men iaf:

Vilken är den bästa siten för turneringsspel?

Pokerstars har jag läst/hört är bäst, men jag skulle ju föredra en site registrerad inom EU så jag slipper fundera på att skatta.

Mitt problem är att jag inte har möjlighet att spela kvällstid i någon större utsträckning, så skulle helst spela på en site med så många som möjligt större turneringar (garanterad prispott åtminstone 10K och uppåt) dygnet runt.

Någon som har några förslag?

Tack på förhand!

/Linda

Postad

Rätt dålig med turneringar på icke kvällstid som har garantier på $10k och uppåt som ligger på EU-siter.

Ongames har dock ett par stycken och jag tror även Prima (Microgaming) har någon.

Postad

Prima har bara en hyffsad 12,5k gurantee efter midnatt som börjar halv ett om jag inte minns fel. Ongame har jävligt många turneringar som börjar 17.00 och framåt finns många skattefria siter där också. Om du gillar att spela efter midnatt så rekomenderar jag full tilt fast siten inte är skattefri finns väldigt många bra turneringar där

Postad

PokerStars är som sagt bäst och är väl det företag som faktiskt har bäst turneringar dygnet runt. Det är inte många sajter "inom EU" som har bra turneringar som INTE är kvällstid. Där ligger dem bästa så att säga, jag skulle köra på Stars trots skatterisken.

Postad

Tycker bet365 har ganska sjyssta tuneringar med bra värde i.Lirar ofta många MTT där.Speciellt efter nyår har de ökat sina guarantee summor ganska mycket.Bra värde i många tuneringar speciellt de som de anorndar själva utanför sjölva nätverket så att säga.

• 4 weeks later...
Postad
Hej,

frågan har nog ställts tidigare (fast jag har faktist testat sökfunktionen också), men iaf:

Vilken är den bästa siten för turneringsspel?

Pokerstars har jag läst/hört är bäst, men jag skulle ju föredra en site registrerad inom EU så jag slipper fundera på att skatta.

Mitt problem är att jag inte har möjlighet att spela kvällstid i någon större utsträckning, så skulle helst spela på en site med så många som möjligt större turneringar (garanterad prispott åtminstone 10K och uppåt) dygnet runt.

Någon som har några förslag?

Tack på förhand!

/Linda

Personigen tycker jag att nordic bet som styrs av Ipoker är den bästa siten för dej som gillar mtts , delvis så har dom inte den bästa bonusen men den är okej .. plus så har dom 10000 dollar freerolls varje måndag , och sista måndagen i månaden är det en 25 k freeroll ;) Enjoy it // PollY

Postad
Personigen tycker jag att nordic bet som styrs av Ipoker är den bästa siten för dej som gillar mtts , delvis så har dom inte den bästa bonusen men den är okej .. plus så har dom 10000 dollar freerolls varje måndag , och sista måndagen i månaden är det en 25 k freeroll ;) Enjoy it // PollY

Nordic bet är prima.

• 3 weeks later...
Postad

Skulle nog säga primas turneringar, 18k klockan 22:00 och deras 12k efter midnatt.

Nu blir jag väl skjuten här för att jag nämner T5+1 men deras 250k har, även om många ogillar operatören, ett jävla bra värde. Spelat där två gånger och cashat bägge gångerna.

• 2 weeks later...
Postad

gillar du MTTs på sena kvällar finns det inget som kan mäta sig med Pokerstars, men det finns en €10K guaranteed €10rebuy på Bossmedia (mermaid, Paradise, 50/50 med flera) som jag varmt rekommernderar. Dom har även €3k och €25k rebuyes.