Gå till innehåll

ZeitGeist77 lirar NL400 på Ongame och bantar


Zeit

Recommended Posts

Åker nu på söndag den 27:e och kommer tillbaka den 18:e februari så det blir 3 veckor. Blir några dagar i Hong Kong/Macau också.

 

Jag har bara varit på riktiga turistställen och bara inom Europa så jag är tyvärr inte rätt person att fråga om reseupplevelser :)

 

Fasen vad avis jag blir. Vad kommer detta kalas att gå på, flyg+boende?

Riktigt sugen att ta med tjejen nånstans, men vinner inte tillräckligt ligger på runt 4-5.5K$ på 1-2, Hoppas på att komma upp till dina siffror, skulle underlätta endel :-D

 

Dina bonusar, hur mycket motsvarar det i bananer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

just ja, funderar på datorköp + skärm. Om ongame bara had re size table :) orkar inte med miniwiev, tar så enormt mkt fokus. Vanesak kanske.

 

24" skärmarna är riktigt fina, dock blir det 4bord utanöverlapp på ongame, 30" som gäller men rätt saftiga priser. kör just nu på en laptop med 15" med 1680x1050.

 

 

Vad grindar du på? minns du spela 5-6bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är sugen på att dra en 2v jag med, vill ha hav,värme och inte smäck med turister. Tips?

 

Kan rekommendera Costa Rica, är riktigt trevligt land med grym natur och vackert överallt. Finns några få turistområden men dessa går lätt att undvika. Går också att resa till panama och nicaragua som är ännu mindre "turistiga".

 

Hade också tänkt säga Sri Lanka men det är lite väl stökigt där just nu. Var där för knappt två år sen och då var det fortfarande ok. Men lugnar det ner sig så ska man absolut åka dit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan rekommendera Costa Rica, är riktigt trevligt land med grym natur och vackert överallt. Finns några få turistområden men dessa går lätt att undvika. Går också att resa till panama och nicaragua som är ännu mindre "turistiga".

 

Hade också tänkt säga Sri Lanka men det är lite väl stökigt där just nu. Var där för knappt två år sen och då var det fortfarande ok. Men lugnar det ner sig så ska man absolut åka dit.

 

Panama törs man inte efter man sett alla avsnitt i prision break, hahaha.

Ok, ja vill inte åka och hamna i något strul.

 

Filipinerna kan nog vara trevligt, bra om det inte är så dyrt...

Funderat på costa rica faktiskt, ska ta och googla lite om landet. tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasen vad avis jag blir. Vad kommer detta kalas att gå på, flyg+boende?

Riktigt sugen att ta med tjejen nånstans, men vinner inte tillräckligt ligger på runt 4-5.5K$ på 1-2, Hoppas på att komma upp till dina siffror, skulle underlätta endel :-D

 

Dina bonusar, hur mycket motsvarar det i bananer?

 

Flyget går på 6800:- tur och retur till Hong Kong (kunde flygit billigare, men valde ett bra flygbolag). Boendet är inte bokat än utan vi tittar runt på lite olika ställen nu... man kan bo billigt för ca 50:- per pers och natt, men vi kommer nog hamna runt 150:-. Då är det riktigt fräscha ställen också.

 

5K är ju ett bra resultat på 1/2, keep it up!

 

Tror inte man får diskutera bananer öppet på forumet. Vill iaf inte ta en onödig risk och bli avstängd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

just ja, funderar på datorköp + skärm. Om ongame bara had re size table :) orkar inte med miniwiev, tar så enormt mkt fokus. Vanesak kanske.

 

24" skärmarna är riktigt fina, dock blir det 4bord utanöverlapp på ongame, 30" som gäller men rätt saftiga priser. kör just nu på en laptop med 15" med 1680x1050.

 

 

Vad grindar du på? minns du spela 5-6bord.

 

 

Jag kör på en 17" bärbar Dell med 1920*1200 vilket jag trivs med. Får utan problem plats med 9 bord utan överlapp när jag kör miniview, men det blir oftast 6-7 bord. Körde med två skärmar tidigare och tyckte det var jobbigt så jag skaffade en ny bärbar med hög upplösning istället. Bekvämare att kunna sitta i soffan och lira också :) Sen är den lättare att släpa med om man ska lira nån annanstans.

 

Du har PM förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör på en 17" bärbar Dell med 1920*1200 vilket jag trivs med. Får utan problem plats med 9 bord utan överlapp när jag kör miniview, men det blir oftast 6-7 bord. Körde med två skärmar tidigare och tyckte det var jobbigt så jag skaffade en ny bärbar med hög upplösning istället. Bekvämare att kunna sitta i soffan och lira också :) Sen är den lättare att släpa med om man ska lira nån annanstans.

 

Du har PM förresten.

 

Exakt, testat miniview lite men gillade inte det. Kanske tar lite tid.

Sitter och funderar på samsung 24" att köra den skärmen ihop med laptopen. Perfekt till mitt unibet grind, sen tänkte jag även när man kör ongame 4 bord så man kan ha lobbyn,musik spelaren på laptop skärmen, hatar att ta upp lobbyn och täcka bordena när jag spelar :) Blir en del bordsbyten.

 

Ok, ja det var inte farligt dyr resa, ska ta och sätta mig med en atlas och se om man kommer på nåt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...