Emilio Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Vad spelar det för roll vad man kan göra på en dag? har ju inget med slutresultatet att göra, absolut inget. En NL100 grinder på nätet kan göra mer än storspelarna som har vissa dagar där dom vinner 100.000, dom är oftast bara spelskadade som bustar då och då. Citera
Emilio Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Vad spelar det för roll vad man kan göra på en dag? har ju inget med slutresultatet att göra, absolut inget. En NL100 grinder på nätet kan göra mer än storspelarna som har vissa dagar där dom vinner 100.000, dom är oftast bara spelskadade som bustar då och då gissar jag. Om det är sant eller inte vet jag inte men tror det ligger mycket i det. Citera
LykkaSiGya Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Vad spelar det för roll vad man kan göra på en dag? har ju inget med slutresultatet att göra, absolut inget. En NL100 grinder på nätet kan göra mer än storspelarna som har vissa dagar där dom vinner 100.000, dom är oftast bara spelskadade som bustar då och då gissar jag. Om det är sant eller inte vet jag inte men tror det ligger mycket i det. Ah.. så är det förstås. Dumt av mig. Citera
Recommended Posts