Gå till innehåll

The Well: cassano


cassano

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alt. 1 Du har sexuellt umgänge med göran persson, nu talar vi köttsliga lustar, endast en gång fast nackdelen är att aftonbladet kommer dig på spåren och hela sverige vet om det.

 

Alt 2. Du har sexuellt umgänge med samma man, samma säl, samma själ ungefär 100 gånger, men du har tur, ingen kommer att få reda på det :)

 

Bara att välja

 

(Ps. du får bara välja ett alternativ)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om 2008 blir ditt sista år med poker är det då för att du är "ekonomiskt oberoende" och kan leva på räntan eller för pengarna räcker till boende x antal år osv eller utav vilken anledning har du sagt att du ska sluta efter 2008?

 

Jag vill göra annat. Har inte kul alls med pokerlivet längre men det går ju i perioder. Vet inte hur mycket pengar man ska för att känna sig ekonomiskt oberoende men det är jag nog inte i närheten av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kom det sig att du spelade LarsLuzak över huvud taget?

vem är GOKU?

 

Och du säger att Las Vegas är ditt favorit resemål men att du är trött på att grinda, skulle du kunna tänka dig att testa lyckan och bli livespelare i LV?

 

Helt plötsligt var det en ny spelare på Crypto som nickade Barboung. Klart jag inte kan neka HU mot någon jag aldrig spelat emot förrut. Om jag spelat HU mot Bengt S och Erik S förr. :-) Han var riktigt skicklig men till mitt försvar kom jag fel i varje pott. Kommer aldrig spela HU mot han igen.

 

GOKU är han som har 88%-bloggen. Var ett skämt, han är en stor donator IMO.

 

Nej, är alldelles för grön live. Men det är riktigt kul att spela live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som gör att du vill sluta? Har själv börjat tappat motivationen och tycker inte det är lika kul fortfarande, men spelar inte i närheten av dina stakes så har inte samma möjligheter. Har du rest mycket vart på grindsemester? Måste ju locka att kunna komma ifrån den här kylan när man vill

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt med en Romanista!

 

Topp tre favoritspelare i Roma?

Hur anser du att Romas startuppställning bör vara om alla är friska?

Hur tror du det går i åttondelsfinalen i CL mot Real Madrid?

Hur skulle du gradera Tottis hustru Ilari Blasi på en skala 1-10 där 1 är ful och 10 är gudomligt snygg?

Tror du att Roma har chans att vinna ligan i år eller har Inter redan avgjort?

Vilket lag vill du helst INTE se som vinnare av Serie A?

Hur känner du inför att Catania just nu leder mot Juventus med 1-0 efter 80 min?

 

Mexes, De Rossi och Juan.

 

Curci - Panucci - Mexes - Juan - Tonetto - De Rossi - Pizzaro - Brighi - Mancini - Perotta - Totti

 

Tror tyvärr att Roma kommer få pisk med 2-3 bollar på Bernabeu stadion och då blir det jobbigt hemma.

 

Ilari är en 8:a.

 

Blir nog tufft. Men så länge de blir tvåa är jag mer än nöjd.

 

Milan! Är en stor Milan-hatare.

 

Trevligt. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alt. 1 Du har sexuellt umgänge med göran persson, nu talar vi köttsliga lustar, endast en gång fast nackdelen är att aftonbladet kommer dig på spåren och hela sverige vet om det.

 

Alt 2. Du har sexuellt umgänge med samma man, samma säl, samma själ ungefär 100 gånger, men du har tur, ingen kommer att få reda på det :)

 

Bara att välja

 

(Ps. du får bara välja ett alternativ)

 

 

uncanny. det var exakt samma fråga som jag tänkte ställa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inser du hur dålig italienska ligan är efter romas besök på Old trafford förra säsongen?8-)

Bara skoja

Själv harvar jag fortfarande där du började ditt spel... skål =)

 

Man U är mitt lag i England men det gjorde ont i hjärtat efter den matchen.

 

Tråkigt att höra. :/ Men du var väl uppe och vände har jag för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...